Dla mnie tragedia, Bus jeździ jak chce tak jakby ich nie obowiązywał rozkład. Kierowcy [nie wszyscy] ale większość niemiła, problem z zatrzymaniem się na przystanku... Prawie wszyscy to Ukraińcy za każdym razem problem z resztą...
Szlag mnie trafił jak po pół godziny oczekiwania przyjechał spóźniony bus relacji Wadowice - Bielsko-Biała przejechał przez dworzec nawet nie zatrzymując się na przystanku i nie zwracając uwagi że ktoś czeka a później za nim biegnie żeby go zatrzymać pod numerem infolinii bardzo niegrzeczny i niekulturalny pan nie wysłuchując nawet tego co chciałem powiedzieć od razu na mnie nakrzyczał i na wrzeszczał . Nie polecam tej firmy, zdecydowanie nie polecam.
Pan kierowca kurs 6:30 andrychów bielsko przez czaniec jest nerwowy i bardzo nie uprzejmy. Cały czas krzyczy i pośpiesza pasarzerów. Wszystkich upycha do jednego busa i grozi że nie weźmie pasarzerów z czańca z powodu dużej ilości. Już nie mówie o przeklinaniu. Można zauważyć że kierowcy janiso mają jakieś problemy ze swoim życiem. Radze zasięgnąć im porady specjalistów
Korzystałam z usług Bus Janiso po raz pierwszy i jestem bardzo mile zaskoczona. Kurs z Bielska do Krakowa. Bardzo miły i uczynny pan kierowca,mający fajny kontakt z pasażerami. Zadbany,czysty pojazd. Nie mam się co czego przyczepić ☺
Kierowca dosłownie upychał ludzi do busa, żeby "zagarnąć" ich nadjeżdżającej konkurencji. Uwagi że strony pasażerów nic nie dawały
Kierowca busa nie chciał sprzedać biletów dla dzieci niepełnosprawnych i ich opiekunów, kazał czekać na następny bus, masakra, po co zatrudnienie mają tacy kierowcy, co są wulgarni do pasażerów, szkoda nawet cytować słów kierowcy, który miał kurs o 15:20 na trasie Kraków - Bielsko
Żenada
4 lipca 2919 roku na trasie Bielsko- Biała - Kraków kierowca busa zachowywał się skandalicznie. Na trasie łamał wielokrotnie przepisy ruchu drogowego: wyprzedzał na ciągłej, zajechał innemu busowi drogę, co omalże nie spowodowało stłuczki. Kierowca jechał nerwowo i trąbił na inne pojazdy. Ponadto w stosunku do pasażerów był chamski: krzyczał do ludzi, którzy nie mieli drobnych, dwukrotnie wysłał starsze kobiety do żabki i apteki aby rozmieniły pieniądze. Na pasażerów stojących na przystanku mówił: „jak stoją te downy” albo przez telefon: „jak ja nienawidzę wozić tych ludzi”! Całą drogę rozmawiał przez telefon i prowadził intrygi przeciwko kolegom z branży. Zapominał zatrzymywać się na przystankach a jak ludzie zwracali mu uwagę z impetem odpowiadał, że pasażer ma obowiązek przypominania kiedy on ma się zatrzymać. Mam nadzieję, że właściciel firmy zastosuje odpowiednie wytyczne do tak miernego pracownika bo to przecież wstyd dla firmy !
Dno dno i jeszcze raz dno myślą że są sami na drodze trabia na każdego nie wiem gdzie im się tak spieszy
Bardzo nierzetelny przewoźnik. Regularnie odwołują kursy i nigdy nie powiadamiaj o tym klientów. Po raz kolejny kupiłam u nich bilet online, z dużym wyprzedzeniem. Mam u nich konto więc wiedzą jak się skontaktować żeby uprzedzić o odwołaniu kursu. Ale im zupełnie nie zależy. A ja po raz kolejny mam zepsuty dzień i szukam alternatyw. Nigdy nie przeproszą za niedogodności. Okazują tak wyraźny brak szacunku dla klienta, że jestem zdziwiona że jeszcze działają. W Święta Wielkanocne informacje o odwołaniu kursów na swojej stronie ukryli pod postem zatytułowanym "Rozkład w Boże Narodzenie", a później się kłócili że dostatecznie poinformowali klientów, tylko psot był "błędnie" nazwany a system "błędnie" sprzedał bilet. Dziś mamy Boże Ciało a system najwyraźniej dalej nie nauczył się na błędach swoich... Kierowcy notorycznie niemili, potrafią nie wpuścić do autobusu jeśli ktoś np. przewozi zwierzę, mimo że mail z centrali firmy wyraźnie oświadcza że wolno pasażerowi jechać z pupilem. Zaczyna to wyglądać jakby ta cała firma była jednym wielkim błędem. Mają tylko 1* na goworku... Obsługa na Dworcu w Krakowie również wyraźnie jest nimi rozgoryczona, ponieważ robią takie numery ciągle - sprzedają bilety na nie istniejące kursy, albo odwołują je w ostatniej chwili - a obsługa Dworca zbiera cięgi od pasażerów. Ale co ich to obchodzi... Na szczęście ich konkurencja działa dużo lepiej. Na trasy Kraków - Żywiec polecam już Wam bardziej RS Transport. A Krk - Bielsko polecam Lajkonik. Mają większe pojazdy i zdecydowanie lepsza obsługę klienta.
Kierowca na kursie Krakow Bielsko Biała o 12.20 w sobotę zachowywał się skandalicznie i pretensjonalnie. W stosunku do pasażerów był nieuprzejmu i arogancki, podnosił głos nie mówiąc już od odpowiedzeniu na Dzień dobry takie słowa w słowniku tego Pana nie istnieją za to istnieje segregacja pasażerów i gburowatosc. Jak do tej pory chętnie korzystałam z usług tej firmy to dzisiejszym zdarzeniu i sposobie potraktowania mnie przez kierowcę oraz innych pasażerów proponuje właścicielom zmianę kierowcy
Masakra, najgorsze busy na swiecie
Nie zgadzam sie z żadną w waszych opini. Firma solidna busy eleganckie nowe nie jakieś zuki jak u konkurencji a co do tej akcji z tym niewidomym to uważam ze kierowca zachował prawidlowo ponieważ napewno w busie było już duzo ludzi i niewiadomo jak by taki piesek zareagował by w takiej sytuacji czy by nie pogryzl jakiegoś pasażera i wtedybyscie jechali na kierowce ze wpuścił tego pieska do auta tak zle i tak nie dobrze zastanuwcie sie ludzie co chcecie osiągnąć rozdmuchjac tą aferę dsrmowe bilety? Czy chęć dokopania ludzia którzy ciężko pracują wozac wasze tyłki niezarabiajac przy tym kokosow
W tej całej wypowiedzi jest jeden morał taki jest potrzebna konkurencja z Autobusami nie mini?
Żałuję, że nikt z pracowników nie pisze jaka macie atmosferę w pracy i na jakie zarobki można liczyć?
Ta firma to dramat na kółkach, Kierowcy są wulgarni i chamscy wobec pasażerów. Busy nie przyjeżdżają na czas lub w ogóle nie jadą. Ogólny wizerunek firmy jest dramatyczny, tacy przewoźnicy powinni być likwidowani i nękani kontrolami.
Obsługa chamska i wyraża się wulgarnie dzwoniąc nawet na ten numer 604671998 (usunięte przez administratora) totalne też nie polecam
Dno totalne ta firma powinna być jak najszybciej zamknięta nie są punktualni jak jest napisane na rozkladach jazdy nie polecam tej firmy żal
Busy nie przyjeżdzają na godzine napisaną na rozkładach
D.N.O
Dramat Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Pies przewodnik jest jak wózek inwalidzki lub proteza dla człowieka bez np. nogi i jeżeli jest w pracy każdy pracownik odmawiający wstępu w miejsce dostępu publicznego dla właściciela psa przewodnika z psem przewodnikiem łamie prawo. Polecam oślepnąć dla ludzi bez wyobraźni. "ROZJAŚNI" SIĘ WAM SZYBKO .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bus Janiso sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Bus Janiso sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bus Janiso sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!