Wypada sobie parę rzeczy powiedzieć wprost. Większość pozytywnych komentarzy, która znajduje się poniżej została wygenerowana sztucznie i nie ma żadnego pokrycia z rzeczywistością. Prawda jest taka, że w moim odczuciu firma ma realny problem w funkcjonowaniu. 1) w firmie panuje duży chaos w aspektach zarządzania, decyzyjności i kolejności wykonywanych zadań. 2) większość stanowisk ma taką ilość obowiązków, że nie jest możliwym ich rzetelne i normalne realizowanie w ramach etatu. 3) nieustanne, tworzenie nadmiernej presji "wszystko na już", "na teraz", "na wczoraj" prowadzi do spadku morali, przemęczenia pracowników. 4) kadra menadżerska pozostawiająca wiele do życzenia i często woląca zajmować się jakimiś gierkami między sobą. Może to też wynika z tego, że w większej części przypadków problemów czy kwestii spornych decyzja należy tak naprawdę do jednej osoby... 5) Ogromna rotacja pracowników, co utrudnia prowadzenie płynności poszczególnych obowiązków. Ale żeby było merytorycznie to warto wspomnieć na koniec o pewnym fakcie (to nie jest żaden atut czy plus pracodawcy, a obowiązek czy standard): - pensja w terminie.
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Po Prostu Energia S.A.?
A ja sądzę, że trzeba być po prostu dobrym pracownikiem !
Jeżeli ktoś jest bardzo zdesperowany to przyjmie ofertę i takiej formy. Z mojej dotychczasowej kariery najgorsza firma. Podczas rozmowy przedstawiają firmę i wizję jako coś wyjątkowego z dużymi możliwościami. Z czasem okazuje się że zarządzający nie mają żadnej wizji, decyzje są co raz zmieniane, Customer Servis Menager (dyrektorka obsługi klienta, sprzedaży, utrzymania) nie ma pojęcia o tym czy się zajmuję, wykorzystuje pracy ludzi i przedstawia pracę zarządowi jako swoją. Mówi pracownikom co chcą usłyszeć a później się tego wypiera. Pracownicy Back Office uważają się za najmądrzejszych a tak naprawdę korzystają na tym że ludzie w CC nie mają w ogóle pojęcia i wmawiają ludziom głupoty. Dodatkowo jak CC popełni błąd (a nie przeszkoleni - są one bardzo powierzchowne) to lecą do wszystkich przełożonych i naśmiewają się i wytykają błędy podczas gdy sami je robią to sami je tuszują (nie ma innych ludzi merytorycznych, którzy mogliby zweryfikować ich pracę - nawet ich przełożeni nie wiedzą czym oni się zajmują) a jak coś wyjdzie że popełnili błąd - zwalają na CC. Premie obiecane przy podpisywaniu Umowy, nie są wypłacane - cele są tak wygórowane że nie można ich spełnić. Po okresie próbnym nie ma podwyżek, ponieważ niby nie robi się wyników - podczas gdy od nikogo nie można uzyskać pomocy.
Miałem okazję pracować w tej firmie. Wszystko opisane powyzej jest zgodne z prawdą. Klient podpisuje umowe, a potem ma demontowany licznik, bo zapomnieli zglosic zmiane sprzedawcy. Nawet jesli wyrobi sie plan sprzedazowy nie ma szans na wyplate premii, bo jest nalezna dopiero po pozytywnym przelaczeniu klienta, a to rzadko sie zdarza. Atmosfera kiepska, nie ma wspolpracy pomiedzy dzialami, niektorzy pracownicy są bardzo wulgarni, nie maja elementarnej wiedzy o rynku energii
Niestety niektórzy maja problem z chęciami do pracy więc żadna firma nie będzie dobra.
ja tam nie zgadzam sie z powyzszym komentarzem. dla mnie atmosfera super, na pewno firma dla ludzi, ktorzy chca wspolnie ja rozwijac w dluzszej perspektywie (a nie szybki skok na kase i do widzenia), angazuja sie i potrafia odnalezc tez w sobie motywacje. produkt wymagajacy, to prawda - ale oprocz szkolen dla nowych pracownikow trzeba tez odrobic swoja prace domowa i dac cos od siebie. mnie jednak w takim duchu uczono - nie wszystko na talerzu (ale kazdy ma rozne doswiadczenia jak wiadomo) p.s. takich firm co daja premie za brak wynikow to chyba duzo nie ma, ale jesli sie znajdzie, to pozostaje zyczyc powodzenia :-)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Po Prostu Energia S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Po Prostu Energia S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Po Prostu Energia S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!