Czy zarobki w firmie ANIA KRUK Spółka z o.o. są Waszym zdaniem satysfakcjonujące? Co powiecie o warunkach zatrudnienia?
Co mają reprezentować te znaki zapytania? Zdziwienie? Ciekawość? Tajemnicę?xd Ale widzę, że aktualnie pracujesz to może jednak rozwiniesz to? ;p
Odradzam udział w rekrutacjach organizowanych przez Anię Kruk na stanowiska biurowe. Nie dajcie zrobić z siebie głupka. Najpierw wysyłasz portfolio, dostajesz pozytywny feedback i przepustkę do kolejnego etapu, którym jest zadanie rekrutacyjne (w sumie to były dwa takie zadania). Poświęcasz czas na wykonanie zadań, dostajesz kolejny pozytywny feedback i zaproszenie na rozmowę, a potem nagle dowiadujesz się, że firma jednak zmieniła koncepcję i aktualnie nie potrzebuje nikogo na stanowisko, na które aplikowałaś/eś. Szkoda, że uświadamiają sobie to po ponad miesiącu rekrutacji.
Praca za marny grosz, bez poszanowania pracownika. Więcej ludzi oglądających niż kupujących? Wina pracownika, bo osoby nie zostały na coś naciągnięte. Mały, często nie starczający budżet na niezbędne rzeczy do funkcjonowania butiku, co w rezultacie daje wyciągnięcie pieniędzy z własnego portfela, żeby w butiku nie był (usunięte przez administratora) bo przecież klient pomyśli sobie, ze to pracownik nie spełnia obowiązków, a nie że świetna firma ma tak mały budżet :) Firma myśląca, ze człowiek żyje tylko pracą i nie ma innych obowiązków. Cztery dni po 12h? Co to dla ciebie, śmieci wyrzuca sie same po jakimś czasie, a ty masz być w pracy i sie zajeżdżać dla dobra firmy. To co sie dzieje w tej firmie przechodzi ludzkie pojęcie, nie ma tam za grosz człowieczeństwa. I naprawdę, jeżeli ktoś ma możliwość zaczekać na kolejną rozmowę o prace- niech to zrobi. Szkoda nerwów i zdrowia:)
Potwierdzam te słowa. Niestety firma robi sobie żarty z klientów i pracowników. Biżuteria coraz gorszej jakości, rozpada się w rękach często przy klientach. Koordynatorzy butików bardzo często nie zasługują na te stanowisko gdyż brakuje im jakiegokolwiek podejścia do drugiego człowieka, brak umiejętności zarządzania zespołem ba nawet czasem podejścia do klienta. Gdy w pracy masz problem masz dzwonić do innego butiku z prośba o pomoc bo nikt inny od ciebie nie odbierze. Osoby postawione wyżej niż doradca klienta uważają się za lepszych i myślą, że mogę wylatywać z pretensjami mimo że sami nie ogarniają wielu rzeczy, które z kolei zgłasza butik. Szkoda tracić czasu i tak jak wcześniej koleżanka napisała nerwów i zdrowia, na prace w tej firmie. Zarobki takie same lub niższe jak w większości miejsc w handlu, tyle, że tu tutaj premia graniczy z cudem..
Nie ma szansy na awans ani na rozwój zarabia się najniższą krajową osoby wyżej postawione również zarabiają śmieszne pieniądze.. jeśli maxie możliwość pracować gdzieś indziej to na prawdę nie polecam tej chorej firmy
Ta firma to porażka! Brak szacunku dla pracowników. Nie ma możliwości awansu. Są doradcy klienta i koordynator butiku. Nie ma stanowiska zastępcy koordynatora, ani nic powyżej stanowiska koordynatora butiku. Jak doradca pracuje za długo w firmie to go zwalniają twierdząc, że stracili zaufanie do pracownika lub,że pracownik sobie nie radzi z obowiązkami. Biżuteria z roku na rok jest coraz gorszej jakości i wszystko spada na pracowników butiku, bo klienci prawie nigdy nie mogą dodzwonić się na infolinię, czy nie otrzymują odpowiedzi na wysłane maile, więc przychodzą z awanturą do sklepu. No i biżuteria nie jest projektowana przez Panią Anię Kruk, kupują ją od dostawców. Pani Ania, która jest twarzą firmy nawet nie ogarnia kolekcji. Nie raz pensja się nie zgadzała i trzeba było się wykłócać, by wyrównali zaległość, bo nie chcieli przyznać się do błędu. Firma z resztą nawet nie poinformowała, że na początku roku zmniejszyła premie, myśląc, że pewnie pracownicy nie zauważą.... zauważyli. Są też przypadki mobbingu ze strony kierowników butiku. Jednak zgłoszone przypadki zarząd firmy zamiata pod dywan. Pracowników, którzy walczą o swoje prawa zwalniają. To co też szokuje to bardzo mała kwota pieniędzy przeznaczona przez firmę na zakup potrzebnych rzeczy do butiku. Często nie starczało więc, pracownicy za własne pieniądze musieli kupować rolki kasowe, środki czystości, czy nowy mop. Firmy to nie obchodziło, ważne, że butik był czysty. Nigdy w żadnej innej pracy nie miałam tyle stresów i wylanych łez. Telefony z pracy miałam nawet w wolne dni, a nie odebranie telefonu lub odmowa przyjścia do pracy właśnie w dniu wolnym kończyło się awanturą i wyzwiskami. Przez tą pracę jestem wykończona psychicznie. Cieszę się, że już tam nie pracuję. Wiem też, że coraz więcej osób stamtąd odchodzi. Jeśli rozważasz pracę w tej firmie to zrezygnuj. Z pewnością stać Cię na coś dużo lepszego! PS. Pracowałam w Butiku w Warszawie.
@O. Szkoda, że nie zwróciłeś/aś uwagi, że ten akurat wątek dotyczy Katowic a nie Warszawy. Ja jestem zadowolona z pracy i wynagrodzenie dlatego polecam.
Pracowałam na Unii Lubelskiej w Warszawie. Praca niewdzięczna. Pensja mała, obowiązków masa, a kobieta, która była moją kierowniczką nie nadaje się na to stanowisko. Może i miła, ale w obowiązkach sobie nie radzi. Wytrzymałam dostatecznie długo. Ta firma powinna lepiej traktować swoich pracowników i dawać ich na odpowiednie stanowiska.
przy tym jak marka pozycjonuje sie jako PREMIUM stawka 15 zł brutto na godzin e to bardzo słabo, gorzej niz w biedronce
Na chwilę obecną poszukują pracowników w Częstochowie. Warto się zgłosić, z tego co słyszałam dużo pozmieniało się tam na lepsze.
Czy w firmie ANIA KRUK Spółka z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Nie. Ja nigdy nie miałam szkoleni. Moja koleżanka, która pracowała tam ponad 2 lata też nie. Na pytanie o szkolenia zawsze byłyśmy zbywane.
@grażynka a jak grafik, elastyczny ?
Nie polecam butiku. Pensje za każdym razem opóźnione, szukam czegoś lepszego.
Byłam ostatnio na rozmowie zaproponowali mi 1700 netto na rękę praca po 12 godzin w dużym centrum handlowym.. Brak słów...
Wynagrodzenie faktycznie nie jest zbyt wysokie. A czy zaproponowano Ci także jakieś dodatki, które mogłyby podnieść wysokość pensji takie jak premie lub pakiet socjalny?
Bardzo niska pensja, a wymagania koszmarne, spóźnione pensje
Szczerze mówiąc - podałaś same ogólniki. Jestem zainteresowana tym pracodawcą, a więc potrzebowałabym nieco bardziej szczegółowych informacji. Wysokość pensji to akurat indywidualna sprawa, ale powiedz mi, czy składa się ona z samej podstawy czy także i w jej skład wchodzą jakieś dodatki?
Mam nadzieję, że dobra praca jest powodem tej ciszy na forum.
Zastanawiam się czy macie jakiś powód i nikt od dłuższego czasu nic nie pisał?
@Anna, dlaczego uważasz, że praca na stanowisku obsługi klienta w butku jest nierozwojowa? Jest to praca bezpośrednio z klientem. Kontakt z innymi ludźmi jest bardzo wymagający i potrzebne są do niego określone predyspozycje. Dlaczego uważasz, że jest to praca dla osób mało ambitnych? Umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych również rozwija.
Rozmowa o pracę totalnie niewymagająca. Sama praca bardzo nudna, monotonna, niepozwalająca na żaden rozwój - praca dla osób mało ambitnych, którym nie chce się uczyć nowych rzeczy, podnosić swoich kwalifikacji. Zdarzało się, że pensja trafiała na konto dzień później niż miało to być - na dodatek bez żadnego uprzedzenia. Oczekiwanie na świadectwo pracy - 4 TYGODNIE!!! Firma pokusiła się wysłać świadectwo po groźbie zgłoszenia do PIP. Poza tym świadectwo pracy wysłane w OTWARTEJ KOPERCIE! Administracja firmy to totalne nieporozumienie. Oczekują rzetelnej pracy w butiku, a sami nie cechują się rzetelnością. NIE POLECAM.
Bardzo przydatne będą informacje na temat ANIA KRUK . Czy obecnie prowadzona jest rekrutacja? Jeśli jest, to na jakie stanowiska i czy ktoś już był na rozmowie? Dobrze będzie jeśli ktoś zechce podzielić się tym, jak wygląda proces rekrutacji? Zachęcam do dodawania wpisów na tym forum, które będą bardzo przydatne dla osób, które chcą aplikować do firmy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ANIA KRUK Spółka z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ANIA KRUK Spółka z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ANIA KRUK Spółka z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!