Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego - Zielona Góra

Zielona Góra
Oferta wygasa za:51 dzień
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach  z zakresu ubezpieczeń społecznych.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

 

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (prawo)  

 

Mile widziane:

  • studia podyplomowe w zakresie postępowania cywilnego, administracyjnego, prawa pracy lub ubezpieczeń społecznych
  • minimum 1 rok pracy z obsługą prawną

 

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi pakietu Ms Office
  • znajomość przepisów  ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów z zakresu postępowania cywilnego i administracyjnego

 

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną,
  • elastyczną,
  • nastawioną na rozwój,
  • zorientowaną na cel i jakość
  • potrafiącą podejmować decyzje oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

 

To zachęcamy do składania dokumentów, które należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając " Aplikuj" na dole oferty.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • skan dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

 

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
  • umowa o pracę na etat,  na okres próbny
  • proces rekrutacji może obejmować sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Zielonej Górze
  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne niezbędne
  • oferta niekompletna,  przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana

Oferujemy

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • rozwój zawodowy
  • pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników i członków  ich rodzin,
  • system premiowy


Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z  kontaktem z klientem ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 8-piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych  
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie