Opinie o CCIG Group Sp. z o.o. w Polska

4.3/5
Na podstawie 1003 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy CCIG Group Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w CCIG Group Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CCIG Group Sp. z o.o. w Polska

Były pracownik
Były pracownik

Bardzo źle wspominam pracę w tym miejscu. Pracowałem na projekcie Orange w Gdyni. Oszukiwanie na szkoleniach „druga wypłata z premii, grafik taki jaki chcesz, ty tylko odbierasz telefon, a nie dzwonisz”. Nic się nie sprawdziło. Grafiki układane pod najlepszych pracowników. Jeśli chodzi o premię to otrzymasz z jedną dużą dla motywacji, potem jak uzbiera ci się dużo znajdą się rozmowy, w których popełniłeś błędy i za nie ci ją obetną. Już nie mówię o układach menadżerów o niesłuchaniu rozmów najlepszych sprzedawców. Jeśli chodzi o odbieranie telefonów to też kłamstwo. Kiedy tylko trochę się wdrożysz musisz dzwonić do ludzi z poleceniem z góry by ignorować brak zgody na kontakt przez klienta. Podkreślam! Klient płaci miesięcznie 5 zł więcej, by się z nim nie kontaktować, a nam się poleca nie sprawdzać czy ma te zgodę czy nie. Jeśli chodzi o samo dzwonienie- komputer automatycznie dzwoni do ludzi, ty musisz siedzieć za komputerem i ruszać myszką żeby było wiadomo, że siedzisz i patrzysz w komputer. Dzwoni automatycznie nie zwracając uwagi ile już danego dnia dzwoniliśmy do danego klienta i czy pod tym numerem jest osoba decyzyjna. Dodam jeszcze, że panuje przyzwolenie na okłamywanie klientów i wymagane jest używanie tricków psychologicznych, które uniemożliwiają w jak największym stopniu klientowi odrzucenie umowy. Nie polecam. Korpo-kanał

CCIG Group
Pracownik
@zainteresowany

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z lokalnym Działem HR, aby poznać aktualnie prowadzone rekrutacje na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta, a także dowiedzieć się więcej szczegółów o projekcie. Rozumiemy, że sprzedaż może wywoływać różne emocje, warto jednak dać szansę i samemu się przekonać jak to jest :)

Wik2001
Pracownik

Pracowałam wcześniej w innym call center w Łodzi. Przyszłam żeby dorobić sobie do studiów w CCIG w Łodzi. Plusy to bardzo fajna atmosfera, super ludzie, możliwość wybrania samemu grafiku pracy. Managerowie fajni jak coś potrzebowałam to zawsze pomogli i wytłumaczyli. Projekt na którym pracuje momentami wydaje się trudny, ale mam dużo wsparcia ze strony managerów i nie ukrywam na chwilę obecną jest to idealna praca do połączenia ze studiami.

Sv
Były pracownik

Polecam CCIG Gdynia, elastyczny grafik, miły zespół

zainteresowany pracą
Kandydat
 Pytanie

Oferują 4 pierwsze dni bezplatne. Prawdopodobnie, jakoś prawnie to obchodzą, rozumiem pierwszy dzień próbny czy zmniejszone wynagrodzenie. Ale żeby pierwsze 4 dni były bezplatne? Bardzo nieciekawe, pierwszy raz widzę coś takiego, rekruter odpowiada, że „Tylko” 4 pierwsze dni. Czy to „tylko” czy „aż”?

CCIG Group Nowy wpis
Pracownik
@zainteresowany pracą

Uprzejmie informujemy, że na etapie rozmowy rekrutacyjnej kandydat poznaje wszelkie szczegóły dotyczące współpracy, a także rozliczenia pakietu wdrożeniowego :) Dołączenie do tego pakietu oznacza, że kwestie współpracy zostały zaakceptowane przez kandydata. Jeśli są dodatkowe wątpliwości zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z lokalnym Działem HR.

zainteresowany pracą Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@CCIG Group

Szanowne CCIG, nie odpowiedzieliście na mój komentarz merytorycznie w żaden sposób. Co to jest za praktyka, że oferują państwo 4 pierwsze dni pracy nieodpłatnie? Nie ma mowy o żadnym rozliczaniu, bo na maila dostałam informację że te pierwsze 4 dni są bezpłatne. Czy takie praktyki z państwa strony są legalne:)? Pozdrawiam i z przyjemnością skontaktuje się z lokalnym działem HR.

CCIG Group Nowy wpis
Pracownik
@zainteresowany pracą

Udzieliliśmy odpowiedzi na Twoje pytanie, przykro nam, że nie spełniła ona Twoich oczekiwań. Chcemy jednak ponownie podkreślić, że podczas rozmowy rekrutacyjnej każda osoba jest dokładnie informowana o wszystkich aspektach związanych z zatrudnieniem, w tym również z pakietem wdrożeniowym. Dziękujemy za Twoją wiadomość i życzmy wszystkiego dobrego.

Były pracownik
Były pracownik

Bardzo źle wspominam pracę w tym miejscu. Pracowałem na projekcie Orange w Gdyni. Oszukiwanie na szkoleniach „druga wypłata z premii, grafik taki jaki chcesz, ty tylko odbierasz telefon, a nie dzwonisz”. Nic się nie sprawdziło. Grafiki układane pod najlepszych pracowników. Jeśli chodzi o premię to otrzymasz z jedną dużą dla motywacji, potem jak uzbiera ci się dużo znajdą się rozmowy, w których popełniłeś błędy i za nie ci ją obetną. Już nie mówię o układach menadżerów o niesłuchaniu rozmów najlepszych sprzedawców. Jeśli chodzi o odbieranie telefonów to też kłamstwo. Kiedy tylko trochę się wdrożysz musisz dzwonić do ludzi z poleceniem z góry by ignorować brak zgody na kontakt przez klienta. Podkreślam! Klient płaci miesięcznie 5 zł więcej, by się z nim nie kontaktować, a nam się poleca nie sprawdzać czy ma te zgodę czy nie. Jeśli chodzi o samo dzwonienie- komputer automatycznie dzwoni do ludzi, ty musisz siedzieć za komputerem i ruszać myszką żeby było wiadomo, że siedzisz i patrzysz w komputer. Dzwoni automatycznie nie zwracając uwagi ile już danego dnia dzwoniliśmy do danego klienta i czy pod tym numerem jest osoba decyzyjna. Dodam jeszcze, że panuje przyzwolenie na okłamywanie klientów i wymagane jest używanie tricków psychologicznych, które uniemożliwiają w jak największym stopniu klientowi odrzucenie umowy. Nie polecam. Korpo-kanał

koyyyyyt
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

hej, czyli nie polecasz ccig gdynia? mam iść niedlugo na szkolenie i nie wiem jaka podjac decyzje.

zainteresowany
Inne
 Pytanie
@Były pracownik

To jest sama sprzedaż czy też back office?

CCIG Group Nowy wpis
Pracownik
@zainteresowany

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z lokalnym Działem HR, aby poznać aktualnie prowadzone rekrutacje na stanowisko Telefoniczny Doradca Klienta, a także dowiedzieć się więcej szczegółów o projekcie. Rozumiemy, że sprzedaż może wywoływać różne emocje, warto jednak dać szansę i samemu się przekonać jak to jest :)

Wik2001
Pracownik

Pracowałam wcześniej w innym call center w Łodzi. Przyszłam żeby dorobić sobie do studiów w CCIG w Łodzi. Plusy to bardzo fajna atmosfera, super ludzie, możliwość wybrania samemu grafiku pracy. Managerowie fajni jak coś potrzebowałam to zawsze pomogli i wytłumaczyli. Projekt na którym pracuje momentami wydaje się trudny, ale mam dużo wsparcia ze strony managerów i nie ukrywam na chwilę obecną jest to idealna praca do połączenia ze studiami.

Dar
Inne

Ccig w Opolu, nie polecam pracy w tym miejscu. Praca zdalna to żart - sprzęt, który wiecznie nie działa. Menagerowie..jedni robią dużo, drudzy nie robią nic i tego nie widzi nikt. Zarządzanie tym miejscem totalnie leży. Atmosfera miała być super, a w rzeczywistości cały czas napięta i miny wiecznie naburmuszone.

@pytanie
Inne
 Pytanie
@Dar

A jak miałeś przygotowany grafik ? Podawales swoją dyspozycyjność I zgodnie z tym dostawałeś tyle godzin na ile byłeś zadeklarowany ?

CCIG Group
Pracownik
@Dar

Dziękujemy za Twoją opinię, w celu weryfikacji wszystkich szczegółów prosimy o kontakt pod adresem warto-porozmawiac@ccig.pl

Dar
Inne
@@pytanie

Z grafikiem bylo różnie...Raz możesz zostać dłużej, a raz absolutnie nie, a nawet naklaniaja cię do wcześniejszego wyjścia, bo jest za dużo godzin.

CCDS Łódź (dawniej CCIG)
Były pracownik

Praca w tej firmie to jakiś żart. Dyrektor to zwykły buc, nie do dogadania i bez dystansu do siebie. Managerowie to marionetki, a atmosfera jest wręcz toksyczna. Zarząd ma mentalność sprzed 15 lat, uważając, że najlepszą formą motywacji jest grożenie pracownikom zwolnieniem. Cele sprzedażowe są absurdalnie jednolite, niezależnie od kampanii, a od wszystkich wymaga się wyników, które osiągają najlepsi pracujący w specjalnych warunkach. Likwidacja mniejszych zespołów na rzecz jednego, 80-osobowego zespołu, gdzie każdy ma trzech szefów, była katastrofalnym pomysłem. Managerowie kompletnie nie odnajdują się w nowym systemie, nie potrafią się ze sobą dogadać, przerzucają się odpowiedzialnością z jednego na drugiego i są stronniczy. Bardzo nie lubią, gdy ktoś wyraża swoją szczerą opinię, co dodatkowo pogarsza sytuację pracowników. Firma nie robi nic, aby utrzymać doświadczonych pracowników, stając się miejscem, gdzie nowi ludzie przychodzą tylko na kilka tygodni. Żałosne próby zatrzymania DOROSŁYCH LUDZI pizzą i ciastkami na koniec szkolenia są nieudolne i dają efekt na zaledwie kilka dni. Brakuje odpowiedniego wsparcia i coachingu w trakcie planów naprawczych. Nierówne traktowanie pracowników jest normą. Po zmianie kontrahenta premie spadły nawet dziesięciokrotnie. Zwolnienia są przeprowadzane znienacka, mimo obiecanych planów naprawczych lub zwolnieniowych, czasem nawet przez messengera. Firma wymaga odrabiania zaległych godzin, a następnie zmusza do przymusowego wolnego. Nowy system wydzwaniania skrócił godziny pracy nawet do 17, co jest sprzeczne z elastycznym grafikiem i możliwością pracy na drugą zmianę. Pomimo ewidentnego zapotrzebowania na pracowników, firma notorycznie ucina godziny pracy i zwalnia ludzi – w samym maju odeszło około 40 pracowników. Jedynym plusem jest fantastyczna lokalizacja i WZGLĘDNIE elastyczny grafik, chociaż i z tym bywały problemy. Serdecznie nie polecam, stać was na lepszą pracę.

CCIG Group
Pracownik
@CCDS Łódź (dawniej CCIG)

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Weźmiemy pod uwagę Twoje sugestie. Życzymy wszystkiego dobrego i mamy nadzieję, że znajdziesz miejsce, które w 100% spełni Twoje oczekiwania.

Gdynia ccig
Były pracownik

nie polecam tej pracy chyba że ktoś chce się nabawić nerwicy. Na rozmowie o pracę gwarantowali półtorej etatu gdzie realnie jak się dostało pół etatu to był cud. Dodatkowo pseudo “kierownicy” którzy 1. Nic nie wiedzą, 2. Nie pomogą z niczym 3. Jakiś nowy Sebastian miał na tyle wywalone ego że jego zachowanie podchodziło pod (usunięte przez administratora) zakazywał odwoływania się do UMOWY KTÓRA PODPISAŁEŚ ogólnie stosowanie nielegalnych metod żeby zastraszyć pracowników chociaż umowa zupełnie coś innego mówi, dla kogoś kto szuka stałej pracy więcej niż miesiąc, szczerze dostaniesz szybciej nerwice niż wypłatę :)

J
Były pracownik

Nie polecam. Na szkoleniu klasyczne mydlenie oczu wysokimi zarobkami od prowizji ze sprzedaży, które nijak mają się do stanu faktycznego. Na projekcie T-Mobile pracownik musi przedstawiać niekorzystne oferty telefonów klientom (oczywiście w ukrytym abonamencie z nową kartą i nowym numerem tak, żeby ci nie byli niczego świadomi) stosując tanie sztuczki nauczonych ze szkolenia. Duża rotacja pracowników, prawdopodobnie narzucona odgórnie, dlatego że powody zwolnień są często absurdalne. W kwestii przerw również nie jest kolorowo. Na wdrożeniu mówione jest, że po każdej godzinie przysługuje 5 minut płatnej przerwy, które można łączyć ciągiem do 15 minut co w teorii stanowiłoby dobry balans. Niestety w praktyce przerwy są odgórnie narzucane 10 minut co 2h, nie wspominając o fakcie, że po 30 sekundach system zaczyna liczyć nieefektywny czas pracy, więc konieczność chociażby skorzystania z toalety zabiera cenne minuty. Nie wspominając, że menadżerowie wpadli na pomysł "nagradzania" pracowników dodatkowymi minutami przerw, jeśli ci grupowo wyrobią normę sprzedażową. Pod tym względem dosłownie praca jak w fabryce z jedyną różnicą, że nie jest to praca fizyczna. Jeśli ktoś szuka pracy z elastycznym grafikiem i jest to jedyny wyznacznik, to można rozważyć taką opcję, ale to też nie jest gwarantowane, bo zwyczajnie wymaga się czasem od pracownika przyjścia w konkretne dni. W innym wypadku radziłbym trzymać się z daleka od tego miejsca

Piotrek
Były pracownik

Uważajcie na tą firmę. Obsługują między innymi Orange. Klient Wam powie, że nie chce więcej telefonu a Wy i tak będziecie musieli dzwonić. I tak w kółko. Klient będzie na Was warczał, że nie chce telefonu a Wy i tak do niego będzie musieli oddzwaniać kłamiąc, że odznaczacie w systemie brak zgody na kontakt. Szczerze odradzam!

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Hej mam pytanie jak się aktualnie pracuje w ccig Gdynia?

Anonim20242
Były pracownik

A ja napisze o pseudo projekcie medycznym realizowanym we Wrocławiu. Ola i Kamila to menagerki tylko z nazwy. Brak odpowiednich szkoleń wdrożeniowych. Materiały zmieniają się średnio po 2 razy w miesiącu przez co łatwo się w końcu pogubić. Brak rozmów feedbackowych chyba nikt nigdy o nich nie słyszał. Wieczna praca na zlecenie nie ma co myśleć o umówię o prace - raz są dla Ciebie godziny raz nie ma a rachunki do opłacenia czekają (ale ogłoszenie dla nowych osób wisi wiecznie). Biorą do pracy każdego rekrutacja to po prostu 3 zdania głównie od kiedy można zacząć prace. Tak nieprofesjonalnego miejsca pracy jeszcze nigdy nie widziałem. Raczej praca na chwile nie na stałe. Brak możliwości rozwoju zawodowego.

Sv
Były pracownik

Polecam CCIG Gdynia, elastyczny grafik, miły zespół

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Call Center Inter Galactica otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

W CCIG nie ma umów o pracę nawet po kilku latach pracy tam. Funkcjonuje wyłącznie umowa-zlecenie.

Czy praca jest 100% zdalna?
Kandydat
 Pytanie

Czy praca na stanowisku Doradcy klienta jest 100% zdalna i czy są to faktycznie tylko połączenia przychodzące?

CCXD Łódź
Były pracownik

Serdecznie nie polecam tej pracy ludziom którym zależy na tym aby było ich stać na samodzielne utrzymanie się, notorycznie ucinane godziny z powodu braku baz, wymagania jakby się zarabiało miliony a dają najniższą krajową, premie to też przeważnie marne grosze. Jeden z TM niezbyt równo traktuje swoich pracowników bo do niektórych (usunięte przez administratora) się o coś, a do innych o to samo problemu nie ma i dla swoich "ulubieńców" mówi o niektórych rzeczach szybciej niż do osób które to dotyczy. Jak się człowiek z dnia na dzień pochoruje to jak nie jest ulubieńcem to też jest problem albo jak człowiekowi coś wypadnie to też. Niby elastyczny grafik pracy ale jak komuś w wakacje pasowały późniejsze godziny pracy to też było źle. Jedynym plusem jest chyba fajna atmosfera i większość ludzi w firmie oraz lokalizacja w centrum miasta.

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Call Center Inter Galactica?

maciuszko99
Były pracownik

Słabo zarządzana firma - typowy "koncentrat" w którym wiele się obiecuje podczas szkoleń a następnie rzeczywistość jest inna. Oszukiwanie ludzi na infolinii Energa oraz dawanie robienia z siebie marionetki rządu na infolinii tzw. pogotowia energetycznego. "Dostaniecie tyle godzin ile chcecie" mówiono na szkoleniu ... Pod koniec szkolenia pokazał się grafik z szaloną liczbą godzin 25 , uspokajano że to tylko na pierwszy tydzień "bo musicie się wdrożyć ". Dawałem dyspozycję na 84 godziny tygodniowo, tylko ulubieńcy tamtejszych manago mogli na to liczyć. A wymagania nieziemskie ... Pomiędzy 8 a 16 lepiej się tam nie pojawiać mówią wszyscy... Teściki, quiziki z "wiedzy" której nikt nie przekazał , jakieś dziwne listy powieszone na drzwiach które trzeba podpisywać "bo inaczej nie jesteście gotowi do pracy"!!! Skoro kontrahent taki wymagający to róbcie dłuższe szkolenia! I uwaga hit: managerowie robią odsłuchu a sami nie ogarniają systemów których nikt nie pokazuje !!! A to wszystko za 23,5 zł .... Omijać szerokim łukiem! A na Team Coś Tam (bo na pewno nie Leaderów - nie wiedzą nawet jak się integruje zespół - uważać !)

Estera
Były pracownik

Warunki pracy na projekcie Energi nie są, mówiąc lekko, przyjemne. Najpierw uczęszcza się na tydzień szkolenia (płatne rzekomo 250zł, po przepracowaniu coś koło 340h w ciągu 2-3 miesięcy, co jest niewykonalne z powodu cięcia godzin) Szkolenie niestety, pomimo szczerych chęci prowadzącej, nie nauczyło nas praktycznie niczego jeśli chodzi o infolinię informacyjną, co doprowadzało do ogromnego stresu podczas pracy, gdyż po prostu nie wiadomo było co robić i jak pomóc klientowi. Nie zaznajomiono nas z systemami i rzucono nas na głęboką wodę. Cięcia godzin są niestety obecne - deklarowane przeze mnie 40h cięte było do 26-30, co tłumaczone było brakiem doświadczenia na projekcie. Sama praca w sali bez okien, z wątpliwie działająca klimatyzacją - 28 stopni na sali i kompletny brak świeżego powietrza. Managerowie i trenerzy - starają się jak mogą by pomóc w trakcie pracy, niestety bardzo często obowiązki wzywały ich gdzieś indziej, przez co na wiele godzin zostawaliśmy całkiem sami bez niczyjej pomocy, co skutkowało wielokrotnie niezadowoleniem klienta i stresem konsultanta. Firma powinna natychmiast zająć się poprawą warunków pracy. Premii na projekcie nadal nie ustalono, zresztą nie ma co na nią liczyć. Pozapłacowych benefitów brak jakichkolwiek.Ogólnie rzecz biorąc kuleje organizacja pracy i wyszkolenie nowych pracowników. Na plus managerowie i trenerzy, którzy byli wyrozumiali i starali się pomagać (gdy byli na sali). Koniec końców nie polecam pracy w CCIG, przynajmniej jeśli chodzi o projekt energi.

Gdyynia
Pracownik

(usunięte przez administratora)Pośmiewisko, dziś pracujesz na jednym projekcie jutro na innym. I jeszcze straszą cie że musisz uważać bo to projekt numeru alarmowego.

zastanawiającysię
Kandydat
 Pytanie
@Gdyynia

Możesz powiedzieć coś więcej o pracy tam?

Lipa
Kandydat

Niewykwalifikowana kadra, tłumoki bez wykształcenia, nie maja pojęcia o żadnych kwalifikacjach ani nie uznają żadnych kwalifikacji. Stąd ocena taka a nie inna, za to zgodna z zasadami panującymi na rynku wśród konkurencji.

Omijam driftem biede
Były pracownik

W ccig w Gdańsku pracowałam od projektu szczepionek- dobre ponad dwa lata. Na początku byłam zachwycona, zainteresowana i podziwiałam managerów. Niestety bardzo szybko się to zmieniło, gdy dostrzegłam prawdę o tej firmie. Natomiast sama praca w Gdańsku nie była zła, bywało gorzej i lepiej, byłabym w stanie polecić lokalizację w Gdańsku bliskiej mi osobie bez większego problemu. Gdy praca w Gdańsku dobiegła końca, projekt Taurona, który realizowałam został przeniesiony niestety do Rzeszowa, tam dopiero poznałam czym jest strach przed pracą i totalna niechęć. Managerowie z Rzeszowa (na Tauronie) nie mają szacunku do nikogo, w tym chyba do samych siebie, bo z takim zachowaniem to ciężko. Wieczne straszenie zwolnieniem, zasady jak w wielkiej firmie na umowę o pracę. A przypominam, że praca jest na umowę zlecenie i nie przysługuje ci zupełnie NIC. Nie możesz wziąć wolnego, gdy źle się czujesz, bo managerowie wymagają zwolnienia/ zaświadczenia od lekarza, co nie powinno mieć miejsca na tej umowie, ponieważ i tak zostajemy bez grosza przy duszy. Zero zrozumienia dla pracownika, zwalnianie za nic, bez żadnych planów naprawczych bądź możliwości do poprawy się. Nie wiem co się dzieję na innych projektach, ale firma ma się za otwartą, komunikatywną i przyjazną, czego zupełnie nie powiem o managerach projektu Tauron w Rzeszowie. Logując się codziennie do pracy, odczuwałam lęk i niechęć. Bałam się, że znowu będę zastraszana zwolnieniem, albo że zostanę zwolniona, ponieważ wcześniej po kolei byli wyrzucani konsultanci ze świetnym stażem. Jesteśmy studentami, może wspaniali managerowie nie wiedzą, jak to jest się utrzymywać samemu, ale jest dość ciężko. A wyrzucenie w środku miesiąca, bez okresu wypowiedzenia bądź czasu do poprawy na pewno nie sprzyja. Nie życzę im takiego stresu, jaki przeżywałam ja i reszta konsultantów. Podsumowując, nie polecam pracy w Rzeszowie, miejcie do siebie odrobinę szacunku i nie dajcie się mobingować ludziom, którzy zarabiają kilka złoty więcej i wykorzystują swój status „managerski”.

Zostaw merytoryczną opinię o CCIG Group Sp. z o.o. - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CCIG Group Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CCIG Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CCIG Group Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 87, z czego 6 to opinie pozytywne, 67 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CCIG Group Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w CCIG Group Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii