Już po raz 4 w tym roku dostałem awizo powtórne A pierwszego nie było. I jeszcze awizo było do odbioru np. 30 05 A awizo było powtórne 31 w skrzynce. A dziennie zaglądam do skrzynki porażka z tą poczta !!!
Dnia 14.03.2023r. Osoba pracująca na stanowisku listonosz, nie przyniosł paczki tylko od razu zostawił awizo, ale to by nic się nie stało jak by te awizo wrzucił do skrzynki, by to zrobic to trzeba zadzwonić na domofon by wejść do klatki lecz ta czynność przerosła pracownika, gdyż awizo pozostawiono w drzwiach wejścia do klatki od strony podwórza. Jest RODO a moje dane na awizo w drzwiach mogło wylecieć wiatr porwać co kolwiek pozaty kto by mi oddał pieniadze za paczkę o której bym nie wiedziała że jest do odbioru przez nie przeszkolonego listonosza któremu nie chciało się pracować. Prosiłabym przeszkolić i bardziej zdyscyplinować swoich pracowników by w pracy pracowali i nie robili przysłowiowo na odwal się.
Pracownicy tej placówki kłamią, nie wysyłają nawet awizo, nie przychodzą do mnie prawidłowo wysłane listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, kluczowe urzędowe. To (usunięte przez administratora) Podawajcie inne adresy bo ta placówka nie funkcjonuje!!!!
Pomyliłem wpis i placówkę. Pozdrawiam wszystkich sprawiedliwych pracowników PP. Ludzi trzeba szanować. Nie ma tematu.
Zamówiłem koszulkę na Aliexpress ,dotarła do Polski ,została przekazana do UP 2 w Bytomiu przy ul.Krola Miarki 2 gdzie została po 2-óch godzinach przekazana do odesłania do nadawcy ,bo brakowało IMIENIA w adresie !!! Jakaś paranoja ,że przesyłka przebyła pół świata a gdy zabrakło 2,7 kilometra to jakaś osoba o małym poczuciu empatii i zapewne niskim IQ powzięła decyzję o zwrocie przesyłki do PEKINU !!! Paczka nie trafiła nawet do nadawcy tylko leży gdzieś na lotnisku,a reklamację może złożyć tylko nadawca ,a nie ja ,który dokonałem zakupu.BARDZO DZIĘKUJĘ OSOBIE PRZEZ KTÓRĄ STRACIŁEM PIENIĄDZE !!!