Marszałkowska będzie się zamykać a wszyscy pracownicy poszli na bruk hahah klasa sama w sobie ! Ludzie w centrali nowi - przyzwyczajenia te same
Wszyscy wypad podobno, bez wyjątków. Nie wydaje mi się, żeby nigdzie nie było na nich miejsca. Tym bardziej przy takich rotacjach jakie są w firmie hah....
Jednak Bóg istnieje..... Tyle niesympatycznych osób tam spotkałem Aż piwko wypije. wasze zdrowie
Nie dziwię się że byli niesymaptyczni bo , nie wiem jakim psem trzeba byc żeby cieszyć się z utraty pracy innych.
Jak tam nowy kierownik regionu centralnego ? spoko ?
Wszyscy mówiliśmy o poważnych problemach finansowych firmy iSpot. Wszyscy zastanawialiśmy się kiedy zabraknie pieniędzy na pensję.... no i stało się! Ostatni dzień miesiąca i pensja nie przyszła.... Firma nie płaci dostawcom, a w tej chwili przestała już płacić pracownikom. Każdy z nas w umowie ma wpisane, że wypłata ma dojść do końca miesiąca. Zanim złożysz tu CV i pomyślisz o pracy, to dwa razy dobrze się zastanów! Praca bez rozwoju, bez szkoleń, bez perspektyw, z kiepską kadrą i bez pensji.
1. Ostatnia wypłata była 22.12, wiec wspaniały okres na obsuwę 2. Wypadałoby wydać komunikat o opóźnieniu 3. Wypłata powinna przyjść z odsetkami
Drogi pracodawco, z czego ja mam zapłacić ratę i rachunki? Skoro nie płacicie pensji to czy mam przychodzić do sklepu?
Pracodawco, reprezentujemy najbogatszą firmę na świecie, rocznie zarabiamy setki milionów, a Ty nie masz na pensje??????
Drodzy, Pensje są na kontach Pracowników. Jednodniowe opóźnienie, które mogło się pojawić wynikło z aktualizacji bankowej bazy danych oraz tego, jak banki dokonują przelewów na konta innych banków (tak zwane „sesje”). Problem, który się pojawił nie leżał po stronie iSpot. Pamiętajcie również, że poprzednie wynagrodzenie wypłacone zostało celowo przed świętami by nasze Zespoły miały je na kontach zanim nadejdzie Gwiazdka i Nowy Rok, by zapewnić spokój. Firma, tak jak zawsze do tej pory będzie wypłacała wynagrodzenia zgodnie z przyjętymi praktykami.
Jeszcze za czasów poprzedniej centrali wypłaty były dzień wcześniej, a Wy do ostatnich chwil obracacie gotówka. Wymówka z bankiem jest słaba, z jednego prostego względu - o takich rzeczach myśli się dzień wcześniej, a nie w ostatni dzień.
@Pracownik, walnij się w łeb. Bank zawinił a ty szukasz problemu i zapewne masz z całej sytuacji radochę. jakim musisz być nieszczęśliwym człowiekiem i mieć smutne życie, że opisujesz firmę w której świadomie tkwisz. Dziś nie ma problemu ze znalezieniem pracy, jak nie chcesz pracować to się zwolnij. A.
To jest właśnie typowy pracownik centrali iSpot... coś ci nie pasuje? To się zwolnij. Może by tak skupić się z czego wynika takie niezadowolenie w firmie? W Warszawce siedzą sobie ludzi którzy nie mają pojęcia o życiu handlowców, zastępców i kierowników w salonach. Co miesiąc mają 10-krotność tego co zarabiają handlowcy i wszystko jest ok. Pracuje w tej firmie już całkiem sporo. Przechodziłam przez wiele zmian. Bywało gorzej bywało lepiej, ale nigdy nie czułam takiego zawodu jak teraz. Manewrowanie planami, przerzucanie targetów miedzy salonami. Raz ten nie wyrobi raz inny. Czy Pani K. i Pan D. mają taki zamiar? Nie wiem, ale tak to wygląda. To w czym ostatnio iSpot jest dobry to w zwalaniu winy na innych: to wina banku, to wina Apple, to wina dostawców. Nigdy nie wezmą winy na siebie. Nigdy nie usłyszycie honorowego "tak faktycznie to nasza wina". Obiecywanie wypłaty przed końcem miesiąca. Robienie przelewu w ostatni dzień + ostatnia sesja+ jeszcze 40 dni od ostatniej wypłaty= potężne niezadowolenie, przekleństwa na językach pracowników, fala nieprzyjaznych komentarzy na gowork. A tłumaczenie się, że wypłaty przyszły 20, żeby pracownicy mogli kupić prezenty itd. proszę Was, przecież tu chodzi o to, żeby więcej osób mogło mieć wolne w centrali od świąt do nowego roku. No, ale jak Ci coś nie pasuje to się zwolnij. Atanazy "walnij się w łeb" poważnie? Pewnie człowiek z centrali albo któryś z Retaili którzy co miesiąc przytulają taką kasę, że nie potrzebują premii. Ludzie!!! Handlowcy za premię muszą tankować auta, opłacać kredyty. Wy tak na poważnie myślicie, że wyszkolicie specjalistów za 2300 zł brutto + premie (-reduktory)??? Proszę przejść się do dowolnego salonu Denon, X-KOM, komputronik... ludzie tam pracujący mają nawet po 40 lat. Pracują tam bo dostają pieniądze za które mogą godnie żyć, a przede wszystkim MAJĄ REALNY WPŁYW NA SWOJE PREMIE! Po ogłoszeniu nowego syst.... przepraszam... polityki premiowej byłam przepełniona optymizmem, widziałam, że zmierzamy w dobrym kierunku. Niestety była naiwna. Prawda jest taka, że nowa polityka odbiera jednym dając drugim. Zatrudniając się w iSpot możesz usłyszeć: "wyprzedaż sprzętu demo dla pracowników". Pewnie za cenę rynkową -kilka %. No ale u pani K. muszą się zgadzać słupki. Naprawdę lepiej jest chomikować sprzęt, aż będzie niezdatny do użytku zamiast sprzedać po kosztach pracownikowi? Jakim cudem Pan P. może kupić sobie tak tanio komputer a handlowiec musi przepłacać za sprzęt który już stracił swoją wartość? Do przyszłych pracowników: chcecie nabrać doświadczenie? Rodzice dorzucają się wam do życia w większym mieści? To praca dla Was! Po 2 latach szukajcie nowej, poważnej pracy jeżeli chcecie utrzymać zdrowie psychiczne i godne życie. Pozdrawiam, A.
Szanowny iSpot. Czasami lepiej posypać głowę popiołem niż udawać, że nic się nie dzieje. Jesteśmy bardzo ciekawi, jaki bank stosuje metody blokowania możliwości wykonywania przelewów, w najbardziej newralgicznym terminie i to w środku dnia. Przelewy z tego co widzę, wychodzą z banku HSBC. Czyli jak rozumiem, jest to bank niegodny zaufania, gdyż blokuje możliwość wykonywania transakcji bez wcześniejszej zapowiedzi. Wszystkie inne firmy informują swoich Klientów indywidualnych (nie wspominając o biznesowych) o ew. przerwie w pracy. Robi się to dostosowując moment konserwacji lub zmiany baz do strefy czasowej która obowiązuje w danym kraju. Wszystkie takie prace wykonuje się późną nocą. Chciałbym zaznaczyć, iż wersja bardziej prawdopodobna jest znana już w salonach. I to ona spowodowała wściekłość pracowników. Nie mam zamiaru nikogo oczerniać, bo za rękę nie złapałem. Jednak miejcie Państwo świadomość, że w centrali nie ma betonowych ścian, a informacje rozchodzą się bardzo szybko. Zasmuca mnie również proces przekazywania informacji. Wystarczyło dodać wpis na portalu Emplo, że przepraszacie ale z powodów losowych wypłat dzisiaj nie będzie. Powstrzymalibyście falę złości, która rozlewa się teraz po internecie.
Bzdurą jest to że iSpot zwala opóźnienie wypłat na bank jeśli wiadomo że opóźnienie spowodowane jest błędem kogoś z działu płac ponieważ w dzień wypłat dopiero liczyli premie za sprzedaż pokrowców co potwierdza maila wysłany na sklepy w ten sam dzień.
W tej firmie pracuję ponad rok. Wcześniej byłem sprzedawcą w kilku sieciach różnych sklepów. Nie znam innej sieci, która pozwoliłaby zarobić takie pieniądze nawet szeregowym sprzedawcom. Popularnych sklepów z żywnością nie liczę, wolę rozwijać się w rozpoznawalnej marce niż przerzucać kosze z warzywami. Będąc zaangażowanym w pracę można wiele osiągnąć. 1. Zmiana premii - niektórzy postanowili strzelić focha, lub robić na złość i narzekają na niskie zarobki. Ja przyłożyłem się do sprzedaży produktów oraz usług, utrzymania klienta i dostałem najwyższą wypłatę w mojej karierze. 2. Kierownik regionalny, który już opuścił firmę nie był osobą z którą się łatwo pracuje. Weź jednak pod uwagę, że nie zatrudnia się kierowników żeby byli fajni. Człowiek ten wprowadził sporo elementów motywacji, ambitne cele. Dzięki temu i chęci osiągania sukcesów bije moje rekordy sprzedaży. 3. Przekazuję moją wiedzę nowym pracownikom razem z zapałem i motywacją. Po 2-3 miesiącach widzę jak ogromne robią postępy i jakie wysokie dostają pensje. 4. Zdążają się w firmie problemy. Z marketingiem, dostępnością produktów, księgowością, współpracownikami. Nie łudź się. Dorosłe życie i praca polegają na pokonywaniu takich przeciwności. Nie masz na to ochoty - możesz pracować w kiosku. 5. Szkolenia - ogromna większość dotyczy sprzedaży. Mówię o tych dla pracowników sklepów. W sklepach pracują sprzedawcy, wiec nie widzę nic dziwnego w takich szkoleniach. Masz do opanowania zaledwie kilkadziesiąt produktów - w dwa miesiące dzięki platformom elerningowym i doświadczonym kolegom jesteś w stanie bardzo dobrze poznać produkty. 6. iSpot Poland tego nie napisze bo muszą być uprzejmi, ale jeśli czytasz poniższe, ociekające nienawiścią komentarze to zwróć uwagę na podejście tych osób (nic nie robię, ale obrażam się bo nie dostaję prezentów), użyty w wypowiedziach język, błędy ortograficzne, dziecinne podejście. Cieszę się, że zrezygnowaliście i nie muszę już z wami pracować. Staram się budować tą firmę ze wspaniałymi ludźmi. Nie potrzebujemy malkontentów i dzieci bujających w obłokach. 7. Na koniec dopowiem jeszcze: w szczytowych miesiącach (w nowym systemie premiowym) zarabiam podstawę plus około 120% tej podstawy w premii. Moje zaangażowanie jest zauważane i docenione. Dzięki pracy w tym miejscu i podejściu do tej pracy widzę zainteresowanie sporych i fajnych firm mną, jako pracownikiem. Wiem, że kiedyś może z tego skorzystam i będę mógł piąć się jeszcze wyżej.
Po fali ostatnich negatywnych komentarzy, ktoś z centrali chyba usiadł i napisał ten post, inaczej tego nie widzę :) Pozwolę się merytorycznie odnieść do powyższych bzdur. 1. Zmiana zasad premiowania była i jest oceniana źle praktycznie przez wszystkich kierowników i handlowców i została wprowadzona mimo wielu zastrzeżeń na spotkaniach kierowników. Mówimy tutaj o konkretnych liczbach, a nie pięknych wykresach w Excelu jakie przedstawiał były regionalny. Przed zmianą zasad premiowania dostałbyś zdecydowanie więcej, wystarczyło, że zrobiłeś kilka leasingów w miesiącu i mogłeś liczyć na dobre pieniądze + dodatkowo dochodziły premie za ubezpieczenia i raty. Wtedy faktycznie było się po co przykładać, teraz jakby to delikatnie powiedzieć niezbyt. Wystarczy zapytać dowolnego handlowca, który pracuje w tej firmie kilka lat i przerabiał różne zasady wypłacania premii. 2. Panie MK, Pan to pisał? :D 3. Życzę jak największego zapału, ale proszę nie pisać o wysokich pensjach handlowców, bo to kłamstwo. 4. Owszem, problemy jak to w życiu bywa występują. Największym problemem tej firmy w tej chwili niestety jest to, że traktuje własnych pracowników jak śmieci i nigdy nie przyzna się do błędu. Ostatnie wypłaty dzień później? Wina banku. 5. Szkolenia oczywiście są, tego akurat nikt chyba nie neguje. 6. A merytoryczna krytyka wchodzi w grę? Czy nie można nic zarzucić pracodawcy? 7. Podstawa + 120% podstawy :D Szkoda to komentować nawet. btw. "za przerzucanie koszy z warzywami" płacą więcej niż w iSpot.
Co to za bzdety? To pisał ktoś z HR. W gorszej firmie nie pracowałem. Regionalny rozwalił cały region centralny. Premie i system motywacyjny to jakaś kpina. Zero rozwoju, zero szkoleń. Beznadzieja. Zarząd i kadra manageraka zmienia się 6ty raz. A w firmie nic się nie zmienia.... szkoda czasu...
Bycie tutaj sprzedawca- ok. Kierownik? to smutny zart. Przyszlam z innej firmy jako kierownik. Tutaj te premie dla kierowniku to DNO. Sprzedawcy maja wieksze zarobki. Ostrzegam przyszlych kandydatow. Pozdrowienia ze wschodniej czesci dla reszty kolegow z kraju. Szukajcie sobie czegos, co przyniesie pieniadze, a nie premie kwartalne, nierealne.
Czy coś sie zmieniło w regionie centralnym ?
Czy regiolnany jakoś wyluzował. Czy klimat w pracy sie poprawił. Czy jest obiecana podwyżka która pensja będzie mogła konkurować z pląca z Biedronki
Regionalny rozwalił cały Region Centralny. Zwolnił wszystkich starych i kompetentnych pracowników zastępując ich swoimi ludźmi. W tej chili ludzie Ci zostają zwalniani bo okazali się całkowicie niekompetentni. Sam Regionalny rzucił papierami, bo jak stwierdził nie rozwija się w tej Firmie.... :)
Po tym jak dowiedzieliśmy się, że odchodzi chodzimy cały czas pijani z radości i szczęścia. Takiego (usunięte przez administratora) świat nie widział. Poprzednią firmę załatwił tak samo i uciekł (usunięte przez administratora) :)
Wie ktoś gdzie (usunięte przez administratora) teraz poszła pracować? Warto przestrzec innych :)
Hej dostalem zaproszony na rozmowe. Na doradcę klienta w salonie ktory znajduje sie na Marszalkowskiej. Jak tam sie pracuje? Fajny klimat? Bo czytajac forum to wiem ze M jest beee a wszyscy sa okej. Ps. Rozmawiajac z rekryterka spytalem sie o podstawe to mi powiedziala ze bede mial podatawy okolo2,5 tysia plus dodatki za sprzedaż i moge wyciagnac okolo5 tysi na luzie
Dostaęłm info zę mnie chcą ale jak to niema 5 tysi ? to jak w Wawie można za to przeżyć ? serio w EuroAGD więcej wyciągałem na początku.
Dobry żart, kiedyś na okresie próbnym 2100 brutto, teraz nowy dostaje tyle co pracownik ze stażem 2 lata. 5tys to może z rok temu w dużym salonie
To jest mega słabe, że kierownicy mega zawyżają stawki na rozmowach rekrutacyjnych. Potem jest płacz i niedowierzane ze strony nowych pracowników co tylko psuje atmosferę pracy.
Od kiedy w ispocie działają rekruterzy xd ? Tym bardziej jak w HR nie ma kto pracować. Kierownictwo tez to nie bylo, tam jacyś (usunięte przez administratora) pracują jedynie
5 tysięcy to wielu kierowników nawet nie zarabia w tej firmie :) jako handlowiec na początku spodziewaj się coś koło 1800-2000zł
Witam, piszę tego posta, aby przestrzec wszystkich przed pracą iSpot. Pracowałem w niej ponad 5 lat więc widziałem lepsze i gorsze momenty, poznałem sporo ciekawych osób, ale to co się dzieje z tą firmą od ponad roku zakrawa o nieśmieszny żart. Pozwolę sobie wszystko wypunktować: - "nowy system premiowy" wprowadzony kilka miesięcy temu, według zapewnień którego handlowcy mieli zarabiać więcej, a de facto kwoty, które finalnie znajdowały się na koniec miesiąca na kontach pracowników były niższe (CAŁKOWITE obcięcie premii za leasingi, ubezpieczenia PZU oraz raty, za które dobrze starający się i pracujący handlowcy potrafili wyrobić całkiem fajne kwoty, widocznie zbyt duże i trzeba było im to zabrać). btw Pani z HR, która go układała już nie pracuje, ale system pozostał cały czas taki sam :) - podwyżki, a właściwie ich całkowity brak. Od końca wakacji byliśmy zapewniani o podwyżkach, na spotkaniu kierowników, które odbyło się w Warszawie w październiku, gwarantowano nam, że aneksy są "w trakcie przygotowywania" i , że każdy z handlowców oraz w szczególności zastępcy kierowników mieli dostać podwyżki jeszcze w październiku. Mamy w tej chwili styczeń, a o podwyżkach pracownicy mogą sobie tylko pomarzyć. Według nowych zapewnień: mają być "może w marcu, może w październiku", pytanie tylko którego roku. - Retail Manager z regionu Centrum. Temat rzeka. Człowiek zatrudniony w marcu zeszłego roku, do tej pory pracujący głównie w branży odzieżowej, nie mający kompletnie pojęcia na temat branży w jakiej przyszło mu pracować. Bardzo dobrze natomiast odnalazł się w mobbingowaniu handlowców oraz kierowników i ich zastępców. Od sierpnia/września zgłaszano wielokrotnie skargi pod jego adresem, większość kierowników z Warszawy zwolniła się, bo miała już dosyć "współpracy" z tym jegomościem. Prezesowi firmy nie zapaliła się niestety w tamtym momencie lampka kontrolna i nie zareagował na sytuację, że spora część doświadczonych kierowników, pracujących wiele lat w firmie złożyła wypowiedzenie tylko i wyłącznie z powodu Pana MK. - Cyrk (bo inaczej cięzko to nazwać) jaki panuje w centrali szanownej firmy iSpot Poland. Ktoś już opisał sytuację, że zwolniono JEDYNEGO grafika jaki był zatrudniony. Jest to prawda. Od tamtej chwili "w ramach oszczędności" zatrudniono agencję reklamową (należącą do bliskiej osoby jednej z pracownic), która za jedno zlecenie bierze wielokrotność wynagrodzenia grafika. Wszystko oczywiście w ramach "oszczędności" :) Oprócz tego pozbywanie się pracowników, którzy nie byli znajomymi lub nie "przypadli do gustu" Panu Regionalnemu. Na ten temat można napisać naprawdę ciekawą książkę. Najgorsze tylko, że w całej tej sytuacji poszkodowani są pracownicy salonów i nie ma żadnych perspektyw, żeby sytuacja miała się w jakikolwiek sposób zmienić, chyba że na gorsze. Jedynym pozytywem, o którym muszę wspomnieć była atmosfera w salonie, w którym pracowałem, co było tylko i wyłącznie zasługą zespołu z jakim pracowałem. Natomiast od kilku miesięcy była ona bardzo skutecznie zatruwana przez sytuacje opisane powyżej.
Moje sugestie dla iSpot Poland (Sad Sp. z o.o.): Firma ispot Poland wprowadza własne regulacje dotyczące reklamacji, polegające na „oddawaniu” pieniędzy na karcie podarunkowej, możliwej do wykorzystania w sieci ispot. Praktyki takie pozostają w sprzeczności z filozofią Apple’a, opierającą się na zaufaniu wobec klienta i respektowaniu jego praw - w szczególności dość oczywistego prawa do zwrotu pieniędzy w takiej formie w jakiej została dokonana płatność. Nigdzie poza Polską nie spotkałem się z takimi praktykami. Uważam, że działania ispot Poland naruszają wizerunek firmy i nie prowadzą do tworzenia więzi lojalnościowych z klientami. Ci ostatni traktowani są jak zakładnicy, których w dość prymitywny sposób zmusza się do dokonania kolejnego zakupu. W tej sprawie zamierzam się też skontaktować z amerykańską centralą Appple’a. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Słaby PR wewnętrzny, pracownicy nie są dostatecznie zmotywowani, poza tym fatalne warunki dotyczące reklamacji
Jacku, dziękujemy za Twoją opinię. Informujemy, że w kwestii reklamacji działamy zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Informacje o polityce zwrotów i wymiany towarów w iSpot są dostępne w regulaminie zamieszczonym na ispot.pl. Pozdrawiamy!
Mylisz reklamacje ze zwrotem. Warunki gwarancji narzuca Apple a rękojma jest regulowana ustawowo. Nikt Ci nigdy nie wyda karty podarunkowej za reklamowany produkt- temat reklamacji załatwiony. Polecam więcej pochodzić po galeriach handlowych- co raz rzadziej zwracane są pieniądze a i przy okazji spaceru poczytaj o prawach konsumenckich. Co do PR i motywacji pracowników- pełna zgoda! PS powodzenia z amerykańską centralą Apple ???? tim.cook@apple.com
Mowi o reklamacji, a nie o zwrocie. Poza tym apple, nie narzuca gwarancji na nic poza swoimi produktami, a w ispot sa tez rzeczy innych producentow.
Piekny orezent na święta od centrali, karty podarunkowe z oszałamiającą kwotą, z która nie wiadomo co zrobić. Kiedyś dostawało się 3 krotność tego co teraz i jeszcze karty przychodziły tydzień wczesniej...
Dokładnie, wartość kart świątecznych była symboliczna, wręcz śmieszna. Dlaczego chcecie nas wszystkiego pozbawić? Nie zasługujemy nawet na porządne prezenty świąteczne?
Nie zapomnij o daci wykorzystania kuponów zniżkowych. Karty przyszły 22.12 a ważność kuponów do 24.12.2018....
Hej, jestem zainteresowany pracą w serwisie, dajcie znać czy są dobre warunki pracy i czy można dobrze zarobić ?
lepiej poszukaj u konkurencji . Kilka postów niżej ludzie co pracowali w serwisie podochodzili do konkurencji . Lepiej płaca nawet tysiak więcej
Ludzie fajni, wiadomo jedni mniej inni bardziej. Problemem jest księżniczka i jej przyboczny. Oboje brak kompetencji nadrabiają krzykiem i pretensjami, przez co atmosfera jest czasem dość nerwowa.
Pracuje w ispocie rowno rok .Spotkałem tam naprawdę wyjątkowych ludzi, zaczynając od dyrektora regionalnego, fantastycznych kierowników, po kolegów ze sklepu. Jeśli szukacie miłej atmosfery, dobrych zarobków na start jak i rewelacyjnych sszkole, które naprawdę sprawią, że zarobicie bardzo dużo to polecam. Minusy to brak czasu, ale to wszędzie tak jest :) . Plusy jakie wyciągnąłem to większa otwartość na klientów i pełna swoboda, jeśli chodzi o manipulację podczas sprzedaży. Nie każdy potrafi się tego nauczyć. Jeśli miałbym tu kiedyś wrócić, to jako szkoleniowiec. Może przyjdzie kiedyś taki dzień. Bardzo miło wspominam pracę w ispocie
Drogi FAJNY, dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że praca w iSpot przyniosła Ci tyle dobrego. Takie komentarze bardzo nas motywują do dalszych zmian na lepsze. Pozdrawiamy.
a moze ty jestes beznadziejna ? idz szukaj nowego pracodawcy bo z takim podejściem psujesz atmosfere w pracy
Chciałabym ponownie przypomnieć wszystkim osobom wypowiadającym się na forum, że obowiązuje nas tu wszystkich ogólnodostępny regulamin: https://www.gowork.pl/regulamin a każda osoba, która publikuje swój komentarz, zobowiązuje się go przestrzegać. Bardzo proszę więc wszystkich o zachowanie i kultury wypowiedzi, i jej merytoryki.
Jest22:25 a ty publikujesz posta? Odpocznijod pracy. Nic sie nie stanie jak wrzucisz tego posta o 11 nastepnego dnia.
Jak tam wasz strajk? Ktos strajkuje w mazowieckim? Czy tylko pisanie w necie ? Jak to szlo ? Kozak w sieci... ;)
Cześć ogólnie to chciałem wypowiedziec się na temat pracy w ispocie jako doradca klienta bo jest to śmieszna sprawa ;) Jeżeli chodzi o widzę produktową na temat sprzętu wszystko tak naprawdę musicie się nauczyć od innych pracowników nie dostaniecie żadnych szkoleń na ten temat jedynie możecie liczyć na szkolenie to jak sie uśmiechać do klienta organizowany przez R i K to właśnie takie szkolenia sa organizowane przez nich bedziedzie wiedziec jak mozna pieniążki zarabiać dla nich ;) Co do całych zarobków dostajecie 1800 zł wiec jest to śmieszne ze salon który chce być premium daje mniej niż w pani na kasie w biedronce Bardzo się cieszę ze nie pracuje już tam. Kolesiostwo kolesiostwo i kolesiostwo dalej zatrudniajcie swoich ziomeczkow, a co do niektórych (usunięte przez administratora) nie wspomnę, co do szacunku to wogole jesteś najgorszy nikt nie szanuje twojego zdania liczy sie tylko żebyś wepchnął ubezpieczenie klientowi Odcieliscie premie za leasingi bo jak ktoś stwierdził nie powinnismy dostawać za to premii to po co w takim razie proponować niestety ale system nie działa może w innym salonie pan pójdzie ;) tak z mojej strony wyglądały leasingi po zabraniu premii właśnie za nie i tak wyszkoliłem innych i z tego bardzo się ciesze , co do rat nie mam zamiaru wciskać czegoś na sile żeby salon zarobił bo szczerze mi to zwisało skoro nic z tego nie mam to po co mam się wysilać , gdyby faktycznie były to fajne pieniądze ale szanujmy się chociaż trochę oczekujecie za dużo dając (usunięte przez administratora) ;) Bardzo pozdrawiam panna (usunięte przez administratora) za świetne szkolenie na temat jak sie uśmiechać do klienta i jak mu podawać zakupy hahaha śmieszne Alek jednak prawdziwe Nie będę pisał na temat żebyście to przemyśleli bo nic z tym nie zrobicie i będziecie zatrudniać (usunięte przez administratora) i kretynow dalej Do nowych pracowników serio daj sobie spokój bo prędzej czy później albo zrezygnujesz sam albo sami cię wywala tyle
Drogi WASZ PANIE, dziękujemy za Twój komentarz. Apelujemy po raz kolejny, aby zachować kulturę wypowiedzi na forum, zgodnie z regulaminem. Tylko w ten sposób będziemy mogli prowadzić merytoryczną dyskusję w atmosferze wzajemnego szacunku. Przypominamy też o tajemnicy wynagrodzenia za pracę, która obowiązuje tak pracodawcę, jak i pracownika. Jest nam przykro, że źle oceniasz pracę w iSpot. Wszystkie opinie na GoWork są dla nas ważnym źródłem informacji, nie lekceważymy ich. Cały czas wprowadzamy zmiany z myślą o naszych pracownikach, aby stworzyć jak najlepsze warunki pracy. Ponownie zachęcamy do przesyłania wiadomości pod adres opinie@ispot.pl, zarówno obecnych, jak i byłych pracowników iSpot. Pozdrawiamy.
(usunięte przez administratora), nieszanowanie pracowników, zdecydowanie nie polecam. Nie było dnia bez nerwów pretensji itd. Za duże wymagania względem pracowników. Na szczęście moja przygoda z ta firma już się zakończyła. Ludzie odchodzą z tej firmy nie bez powodu... Moje sugestie dla iSpot Poland (Sad Sp. z o.o.): Żadnych bo i tak są niewykonalne
Drogi JPV29 dziękujemy za Twój wpis. Przykro nam, że źle oceniasz pracę w iSpot, dlatego, że bardzo zależy nam na naszych pracownikach. Nawet jeśli nie jesteś już z nami swoje spostrzeżenia możesz przesłać na adres opinie@ispot.pl. Życzymy Ci powodzenia w nowym miejscu.
Zainspirowani projektem Today at Apple, kontynuujemy warsztaty edukacyjne, których celem jest przedstawienie ciekawych rozwiązań w nauce z wykorzystaniem urządzeń i aplikacji Apple. Tym razem skupiamy się na nauczycielach i metodach przekazywania wiedzy najmłodszym. Eksperci iSpot przybliżają uczestnikom koncepcję STEAM (ang. Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) – innowacyjne podejście do nauki na miarę naszych czasów. Pierwsza tura (20 października) już za nami, zapraszamy na kolejną 11 grudnia. Zapisy pod linkiem https://evenea.pl/imprezy/szkolenia/warszawa/steam-owe-lekcje-210205/
Koniec roku to gorący okres w salonach iSpot, nie tylko pod względem sprzedaży. Od października dzieje się u nas naprawdę dużo - kontynuujemy cykl spotkań iWorkShops, w których biorą udział specjalni goście – eksperci różnych dziedzin sztuki. Warsztaty odbywają się w wybranych miastach Polski i są poświęcone muzyce, fotografii oraz designowi. W trakcie każdego wydarzenia prowadzący edukują, jak z pomocą urządzeń Apple doskonalić swoje umiejętności i rozwijać się twórczo. Więcej informacji o warsztatach i o zapisach znajduje się na stronie ispot.pl oraz na naszym fanpage’u na Facebooku. Serdecznie zapraszamy!
Cześć. Nie pracuję już dość długo. Zostałem zwolniony w wyniku ultimatum które zostało mi postawione: porozumienie, lub zwolnienie z powodu "utraty zaufania pracodawcy do pracownika" - wybrałem to drugie. Czemu zostało mi postawione ultimatum? Oficjalnie "sprzedałem (sobie) telefon w obniżonej cenie bez zgody bezpośredniego przełożonego". Prawda to, i nie ważne że miałem zgodę product managera, nie ważne że wartość magazynowa została obniżona (to był EOL, nie miał się szans sprzedać "normalnie"), nawet nieważne że pomimo obniżonej ceny sprzedaż była rentowna (!) i była z tej sprzedaży jakaś marża, na końcu - nieważne że sprzedałem dwie inne takie sztuki osobom z centrali. Zarzut był tylko o tę sztukę którą sprzedałem sam sobie ;). Zastanawia mnie czy na moje zwolnienie miało wpływ to że ośmieliłem się skontaktować ze (usunięte przez administratora) z hil i krytykować ówczesnego prezesa: (usunięte przez administratora) ;) Z osób które mnie "zwalniały" i zeznawały przed sądem pracy w mojej sprawie: prezes - nie pracuje, regionalny - nie pracuje ((usunięte przez administratora)), kierownik salonu w którym pracowałem - nie pracuje, pani z HR - nie pracuje... Ja pamiętam że zawsze kalejdoskop był na stanowiskach handlowców, reszta była tyle o ile stabilna. Obecnie widzę że wiatrak jest już nawet na stanowisku prezesa. Zastanawia mnie kiedy ktoś z hili stwierdzi że jednak im się to nie opłaca :D Na szczęście to już "nie mój cyrk", niemniej jednak boli trochę jak się widzi tę degrengoladę... Spędziłem w tej firmie ponad 10 lat i śmiało mogę powiedzieć że jestem jednym z ojców tej marki - zaczynałem pracę, jak sieć miała 3 salony i nie nazywała się nawet iSpot. pozdrawiam serdecznie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iSpot Poland?
Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 9 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!