Kogo to pomysł by obracać listwy na białą stronę ? Wygląda to bardzo nie estetycznie te listwy się urywają ceny trzeba wyciągać bo się blokują zapraszam do sklepu aby zobaczyć jak teraz paskudnie to wygląda a po drugie jak ma być remont i wszystko ma się zmienić to po co teraz to robić już lepiej wyciągać listwy i zostawić puste .
Dokładnie! Może ktoś z centrali kto wymyśla takie zadania przyjedzie do sklepu który ma 3 etaty zrobi zmianę gazetki, obróci listwy, spakuje towar na wysyłkę, przyjmie dostawę a w niej ten sam towar który spakował na zwrot, zrobi sobie szkolenie które trwa 40 min, oczywiście niech nie zapomni o obsłudze klienta!!!! A na sam koniec niech wytłumaczy się dlaczego ma takie słabe sku i niski koszyk!!!! No i oczywiście niech nie zapomni wytrzeć kurzy bo ma być czysto!!!! Ja rozumiem że to jest nasza praca tylko wszystko z rozumem! Którego w ostatnim czasie nowym przełożonym brak! Po co są RMS??? Po to żeby powiedzieć że oni nas rozumieją ale oni nic nie mogą!!! Zapraszamy centralę do pracy w drogerii. Zawsze się dziwiłam jak można tu opisywać swoje poglądy na temat firmy. W ostatnim czasie otwieram oczy! Myślę że nie tylko ja. Nie pozdrawiam centrali
Potwierdzam , wygląda to bardzo źle . Pomysł nie jest dostosowany do starych sklepów , w nich trzeba najpierw wymieniać listwy a tych nie ma na magazynie. Gratuluję pomysłu ,zero estetyki
Dziewczyny, Pisząc "CENTRALA" obrażacie tam także zwykłych pracowników, którzy nic nie mają do powiedzenia, są zmuszani do robienia głupot (bo taka akurat przyszła decyzja z góry), są rozliczani z wyników choć dostawy nie są realizowane na odpowiednim poziomie i też są (usunięte przez administratora). Ryba zawsze psuje się od głowy... Ja cieszę się ogromnie, że nie pracuję już w Naturze (to była najtrafniejsza decyzja) i dość skrzętnie to doświadczenie zawodowe ukrywam... Polecam przemyśleć czy chcecie nadal tracić swój czas na Naturę - życie macie jedno!
Trzy? Toż to rozpusta, co niektórzy mają zespół składający się z 2 osób (słownie: DWÓCH). To jest dopiero hardcore, nie wiadomo w co ręce włożyć, a mamy tylko po dwie!
Pytanie do kierowniczek innych drogerii. Kiedy składacie wypowiedzenie? Czy idziecie na L4? Bo to co się dzieje to cyrk, być odpowiedzialnym za towar, którego nie widać na kamerach. A no tak jest próg 0,30. A czy towar, który znajduje się poza kamerami to jest wyceniony na 0,30? Próg ten jest odkąd pamiętam, a ceny rosną cały czas. Więc nic dziwnego, że z roku na rok wynik inwentaryzacji jest coraz niższy.
Na początek l4 . Nie będę nic podpisywać. Niech sami sobie pracują. Najnizsza krajowa a będą zabierać nam z wypłaty. Ani w hebe , w Rossman , Pepco , Action , H&M i wielu innych sklepach , nie ma odpowiedzialności materialnej . Nie przy 3 etatach i pracy w pojedynkę.
Zawsze byłam przeciwnikiem pisania tutaj co się dzieje w naszej firmie , ale to co teraz chcą z nami zrobić to niż się otwiera w kieszeni . Dziewczyny zjednoczmy się wszystkie i nic nie podpisujmy. . Niech sami tu pracują za najniższa krajowa i niech ponoszą odpowiedzialnosc . Niech góra jak taka mądra się wykarze. Ciekawe jak posypią się L4 kto będzie pracował.?
Prawo nie może zadziałać wstecz, a oni każą podpisać odpowiedzialność za poprzedni rok??? Oj posypią się pozwy Naturo utoniesz. ..
Te sklepy, które jeszcze nie miały inwentaryzacji, a załapią się cudownie na nową, " ustawę " pewnie już poniosą konsekwencje tego wspaniałego nowego pomysłu, dlatego jest napisane, że "rok wstecz" bo rozliczą Nas za cały rok jak się w progu nie zmieścimy.
Coś wiadomo juz coś z tym podpisaniem odpowiedzialności? Czy to cisza przed burza? Czy menager będzie jeździł i dawał do podpisu aneksy , a jak ktoś nie podpisze to zaraz wypowiedzenie będzie? Coś ktoś wie na ten temat ?
Aneksu nie będzie, tylko kolejna procedura. Jeśli nie podpiszesz stracisz tylko tą cudowna premie i tyle. Nikt nas zmusić nie może a jeśli będą nas nękać o podpisanie to posypią się pozwy od prawników.
Dziewczyny aktualnie są jakieś premie za inwentaryzację?nigdy nic takiego nie dostałam a jestem ciekawa..
Takie groszowe są. Pula do podziału na sklep przy czym dzielą też na pracowników np na macierzyńskim (oczywiście nie dostaje nikt tych pieniedzy bo nie było kogoś rok w pracy) i odliczają twoje l4. Ja kierownik za zmieszczenie się w progu i jedno 2 tygodniowe l4 za cały rok wysłuchiwania i pilnowania dostałam zawrotne ok 200 zł :(
Dokladnie, premia za caly rok pilnowania towaru, aby miec bardzo dobry wynik inwentaryzacji to jakies grosze. Az zal sie starac poprostu. Nie wiem czy starsze stazem kierowniczki pamietaja jak jeszcze kilka lat temu premia za inwentaryzacje to byla druga wyplata.
(usunięte przez administratora)
Grupę mamy, tam też narzekamy nie martw się. Pracy również szukamy. Tutaj piszemy, aby nasi następcy wiedzieli, że myślą o pracy za najniższą krajową i odpowiedzialnością materialną.
Pracujemy w biednej firmie, bardzo biednej, ale tylko dla nas nie ma podwyzek, befitow.A"Góra" i tak zbiera kokosy. My jesteśmy tylko robotami, nam się nie nalezy nic. Dosyc, ze nie dają to jeszcze odpowiedzialność materialną chcą żebyśmy podpisywały. Śmieszne. Sami będą stac i sprzedawac. W ostatnim czasie same zamkniecia. To powinno iść w druga strone, powinni się rozwijac i otwierac w riznych miastach.
Firma miała zawsze ogromne długi i nie wiedzą jak z nich wyjść co chwilę nowy zarząd i nowe marne pomysły od zamykania sklepów się zaczęło a teraz odpowiedzialność materialna której nie podpisze nigdy w życiu będą musieli sami nas zwolnić i wypłacić odprawy ciekawe jak na tym wyjdą porażka
Odpowiedź: Pracodawca ma prawo wymagać od pracownika podpisania umowy o odpowiedzialności lub o współodpowiedzialności materialnej w każdej chwili trwania stosunku pracy. Odmowa podpisania takiej umowy przez pracownika może być podstawą do wypowiedzenia umowy o pracę z zachowaniem Tylko wszystkim naraz wypowiedzenia nie dadzą. Bo kto będzie pracował?
Owszem ma prawo ale jeśli ta odpowiedzialność ma moc prawną i pracodawca daje narzędzia do pracownikom do przestrzegania tej odpowiedzialności. Teraz sobie same odpowiedzcie czy jest Was tyle na sklepach by pilnować towaru, czy towar w koszach jest w 100%zgodny z ilością wygraną w dokumencie, czy po każdym przyjściu -odejściu pracownika jest wykonywana inwentaryzacja która e tym przypadku powinna być wykonana, czy sklep a w konsekwencji wyniku inwentaryzacyjnego personel powinien ponosić konsekwencje uszkodzeń i przeterminowań, które będą do tego wyniku wliczane. Jak widać wiele do zrobienia po stronie firmy, żeby wprowadzić odpowiedzialność zgodnie z prawem. Więc radzę przemyśleć wszelkie podpisy.
U nas w sklepie nikt nie podpisze odpowiedzialności mogą nas zwolnić pracę za najniższą krajową wszędzie znajdziemy i to bez odpowiedzialności
Czy po przyjściu maila z regulaminem premii kierownik z wami rozmawiał? Bo u nas zero jakichkolwiek informacji, zero komunikacji.... Wiadomo jak ma wyglądać ta wspólna umowa do podpisu? Muszą się wszyscy podpisać żeby obowiązywała?
Dziewczyny nic nie podpisujcie. Chcecie jeszcze swoja pensje oddawac? Przy odpowiedzialnosci, aby byla rzetelna potrzebujecie sprawdzac kazda jedna dostawe kolektorem i miec chociaz odpowiednia obsade na zmianie, aby moc pilnowac towaru. 1,5 osoby na zmianie(kilka godzin jedna osoba) to nie tedy droga. Szanujcie sie, bo ta firma was szanowac nigdy nie bedzie. Wstyd
Popieram. Skoro odpowiedzialność wspólna- to również biuro niech podpisze . To nie jest nasz sklep na własność zatem wspólnie z każdym szczeblem odpowiedzialność materialna.
Rozumiem odpowiedzialność za telefon, kolektor, komputer żeby nikt nie wyniosł, bo tego jesteśmy w stanie przypilnować, ale towar? Kolorówka? To są żarty, tak? Czy towar mamy wystawiać pojedynczo aby moc zlokalizować złodzieja?
Nie było.
Nie było żadnych pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dziewczyny powiedzcie mi bo niewiem czy dobrze zrozumiałam, na odwołanie się od sposobu wypłacanej inwentaryzacji było 5 dni od momentu podania do wiadomości naszej? Czy 2 tygodnie ? I jeśli np się odwołamy to znaczy że nie będziemy ponosić odpowiedzialności majątkowej tak ?
Jeśli nie podpiszesz wniosku to nie będziesz ponosić żadnej odpowiedzialności, a jakie konsekwencje to oczywiście nie wiadomo, bo firma jak zawsze ma nas za (usunięte przez administratora) i przedstawia nam gotowej procedury i regulaminu tylko zaczyna temat, że będą zmiany a konkretów brak
Jestem strasznie poruszona tym że luzie na takich stanowiskach wprowadzając nam takie zmiany nie są na tyle kompetentni aby udzielić nam odpowiedzi na podstawowe pytania...
Dzień Dobry, Pracowałam w drogeriach natura około roku (minęło już kilka lat odkąd skończyłam tam pracować), nigdy nie przeżyłam takiego (usunięte przez administratora) jak w tej firmie, zgłaszałam to górze, pomimo obietnicy ze sprawa zostanie zgłoszona, nigdy nikt nie wrócił do z informacja czy jakieś konsekwencje zostały wyciągnięte od kierowniczki, która mnie (usunięte przez administratora). Bardzo nie polecam pracy w tej firmie!!
Jako kierownik zarabiam 360 zł więcej na rękę niż sprzedawca, dalej ściana. Pensję miały być mniej więcej wyrównane w całej sieci ale widzę że w tą niższą stronę. Czy któraś z kierowniczek zarabia tu normalne pieniądze??
Tak jak napisałaś, zarabiam jakieś 400 zł więcej niż najniższa krajowa. A pretensje o wszystko..
Szok w takim razie. A jaka jest Wasza jako kierowniczek odpowiedzialność finansowa? Jakoś kwotowo to określają w umowie? Macie może ubezpieczenie od odpowiedzialności materialnej czy cos w tym stylu..
Nie mamy jakotakiej odpowiedzialnosci za towar- za braki, ktore wyjda na inwentaryzacji nie musimy placic. Odpowiadamy wiadomo za gotowke- jak ktos ma brak w kasie to trzeba dokladac.
Noo zarobki kierowników jak i nas sprzedawców marne bardzo... ale u nas kierownik to jakieś nieporozumienie, potrafi większość swojej zmiany przesiedzieć na zapleczu z telefonem, na sklepie rzadko coś zrobi, a jak Wasze kierowniczki?
Jeśli kierownik potrafi wchodzić w (usunięte przez administratora) rms to dostanie podwyżkę:) oczywiście że kierownik siedzi na zapleczu większość czasu i załatwia swoje prywatne sprawy przez tel... Ogólnie to super się mają, grafik pod siebie, zawsze na rano mają, jest on po prostu niesprawiedliwe robiony... Kiedyś menagerowie sprawdzali każdy grafik żeby było sprawiedliwe ale widzę że skończyło się .. kierownicy robią co im się podoba.. nikt tego nie kontroluje, książkę by można napisać. Tak wgl, nie trzeba już podpisywać wniosków o urlop ? Tak samo raportów z Ecp? Kiedyś to było obowiązkowe
U nas tak samo, grafik zawsze pod siebie, długie weekendy zawsze z automatu wolne a te przesiadywanie na zapleczu z prywatnym telefonem to norma.Zarobki kierownicze są rzeczywiście niskie,ale nasze są bardzo niskie a uważam,że wcale nie robimy mniej, robimy często to samo tylko jak my pracujemy na sklepie kierowniczki uczestniczą w webinarach, szkoleniach ...taka tam ciężka praca...
(usunięte przez administratora)Jak tam wam zle to zamien sie z kierownikiem na tydzien i wypelniaj jego obowiazki za +300zl do najnizszej. Wysluchuj codziennie regionalnej jakie to zle wyniki, tlumacz sie z wynikow pracownikow(tak z twoich tez), wskazuj propozycje i wlasne pomysly na podniesienie koszyka czy ppk, uzupelniaj tabeltki z wynikami, poprawiaj rozne bledy w softlabie czy na kasie po pracownikach. Ale pamietaj- to wszystko ma byc zrobione maks do 14. Wiec wypelnij tabelke czy wyslij grafik w swoim czasie wolnym w domu, skoro jako kierownik masz przyjsc do pracy na popoludnie. Ja pracuje z dziewczynami ramie w ramie na sklepie a oprocz tego wypelniam wszystkie swoie obowiazki biurowe. Tak samo ukladam plnogramy czy rozkladam dostawe. Wrzucacie wszystkich kierownikow do jednego wora, nie majac pojecia o jego pracy.
Robię dokładnie to samo.pracuje ramię w ramię z dziewczynami + wypełniam swoje obowiązki. Mam dwa weekendy pracujące. Ten grafik, (to,że może być elastyczny,) to JEDYNY plus względem kierowników w tej firmie. Tak jak koleżanka napisała, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Jeśli coś co nie pasuje, to podejdź i porozmawiaj z kierownikiem- serioooo, możesz! Ciekawe dlaczego nagle taki atak na kierowników. Chyba za dużo kierowników w firmie....
Ale kierowniczka płaci manko za pracownicę? :0 Czy na ile się da, ustala skąd brak pochodzi i obciąża odpowiedzialnego. Ja oczywiście rozumiem odpowiedzialność materialną za gotówkę, ale nie z automatu, nie bez ustalenia, gdzie leży przyczyna...
Nie, kazdy odpowiada za swoja kase i doklada jesli jest brak. Ale koniec koncow to kierownik odpowiada za zgodnosc gotowki.
Chciałabym mieć dwa week pracujące. Od początku roku roku miałam 3 weekendy wolne, bo to L4, a to uż, a to ta nie może bo ma plany. I tak odbierając godziny będę sobie ucinała z południa, a nie z rana. Zapraszam na stanowisko kierownika to przestaniecie narzekać tylko pracować z prywatnym telefonem na zapleczu.
Ja nie pracuję długo ale potrafię porównać jak pracował kierownik w poprzedniej pracy i niestety ale muszę przyznać rację dziewczynom, nasza kierowniczka to nie wiem za co ma płacone. Naprawdę większość czasu siedzi z prywatnym telefonem, jeśli na swojej dniówce jest 1h na sklepie to jest na pewde święto więc szacun dla kierowników, które pracują razem z załogą na sklepie. Wiadomo, że papierkowej roboty też jest dużo ale my widzimy kiedy pracujecie a kiedy nie. ...
U nas dokładnie to samo, przecież największą robotę robimy My-sprzedawcy.Nasza kierowniczka tylko jest na sklepie wtedy kiedy jest sama godzinę bo sprzedawca zaczyna później, nie pamiętam żeby pomagała przy dostawie bo musi ja przyjąć w systemie, też to robimy jak jej nie ma i wiemy ile to czasu zajmuje i jak czytam, że Wam kierowniczki pomagają przy codziennych czynnościach ba sali sprzedaży to aż jestem zaskoczona....no ale jest" kierownik i kierownik" i to samo tyczy się nas jest " sprzedawca i sprzedawca "
Byłam takim kierownikiem ,który tak jak wy brał na siebie zbyt dużo . Praca kierownika plus praca na sklepie . Za te stawki w dużym mieście ciężko znaleźć osoby ogarnięte i chętne do pracy . Gdy była jakaś przebudowa robiłam ją że swoim zastępca ,bo dziewczyny robiły tak że trzeba było i tak poprawiać ( cały planogram na odwrot). Jak znalazło się kogoś kto spełniał powyższe wymagania szybko ulatniał się z firmy . Na koniec i tak się dowiadywałam że siedzę sobie na zapleczu ciągle . Także wszystkim nie dogodzisz ,a pracownikom czasami nie wychodzi obiektywne ocenienie własnej pracy .
Skoro klientowi nie możemy zarzucić że ma zapłacić za zniszczony produkt to z jakiej racji my mamy za to odpowiadać bo nie rozumiem???? Niech zatrudnią ochroniarzy którzy będą pilnować w przeciwnym razie nie wiem jak ogarnąć wszystkie obowiązki które na nas spadną.
Co jest z tą firmą !? Najlepiej obciążyć pracowników !nikt pracować tak nie będzie w dodatku że za jakie człowiek pieniądze tu pracuje ,a w umowie nic nie podpisywane było że mam płacić ,klient również będzie chciał o okazanie dokumentu że ma zapłacić za zniszczenie w taki sposób sami rujnują firmę i robią sobie negatywną opinię jeśli będą zmiany na niekorzyść pracowników to pozbędą się pracowników stałych powodzenia !
Jeśli przyślą do podpisania , że ponosimy odpowiedzialność materialną, od razu podziękuję. Nie wyobrażam, sobie pracować harytatywnie w tej pracy .
Masz rację,chyba jakieś żarty.. Odpowiedzialność materialna,że my mamy ponosić? Skoro mają pieniądze by zatrudniać dodatkowe osoby na kamery to może niech one odpowiadają materialnie za nasze straty bo mu mamy obsługiwać zdaję się klientów a nie pilnować złodzieja czy kto co i kiedy uszkodził.
W nowym regulaminie inwentaryzacji jest zapisane coś w stylu że będzie do podpisania wspólna umowa o odpowiedzialności materialnej, także tak będzie do podpisania.... Brak słów...
To jest łamanie praw konsumenta - chyba firma powinna się szykować na batalię z uokik bo klienci zaczną to zgłaszać ... Pracowałam w wielu firmach i uszkodzenia szły w straty i firma nie może łamać praw pracowników i klientów.
Pracownicy będą "zmuszać " klienta do zapłaty za zniszczenie. Stłucze coś, niech płaci. Pójdzie fajna opinia o naturze... W Rossmanie nie ma odpowiedzialności materialnej, w Hebe nie ma. Ale to jest natura, to zupełnie inny poziom abstrakcji.
Czy firma podala podstawe prawna na podstawie ktorej klient bedzie musial zaplacic za zniszczony produkt? W obecnej sytuacji wydaje mi sie to konieczne. Jesli bedzie podstawa prawna to co, bedziemy dzwonic na policje jak klient nie bedzie chcial zaplacic? Smiech na sali
XXI wiek, centralna Europa a ludzie nie potrafią skorzystać z wyszukiwarki i zobaczyć że nie musimy podpisywać żadnych odpowiedzialności. Nakręciliście się i robicie burze nie znając chociażby podstaw prawnych??? Pracownicy nie godzą się na odpowiedzialnosc i firma tego nie wprowadza. Proste...
To skoro będzie do podpisu to kto to podpisze? Niech zatrudnia ludzi do pracy a nie 2 czy 2 i pół etatu. Stać firmę na dodatkowe osoby do kamer to niech zatrudnią ochroniarzy. Bo w tych czasach nikt nie pozwoli sobie na odpowiedzialność materialną.
Z maila wynika że było to omawiane na radzie kierowników.. jak mogli się oni na coś takiego zgodzić
Z tego co wiem to kierownicy z rady sami byli zaskoczeni wręcz oburzeni tym co powiedziano na dzisiejszej konferencji i oni czyli rada kierowników wnioskowali o większą premią za wyniki inwentaryzacji a nie podpisywania odpowiedzialności materialnej.
Jeśli myślicie ,że na radzie są przedstawiane warianty to się mylicie . Tam są przedstawiane już podpisane przez zarząd procedury . One tam są pierwszym odbiciem tego wszystkiego , i żadna rada na to się nie zgodziła ani nie miała nic do powiedzenia w tym . Tak jak zawsze.
(usunięte przez administratora)
Oczywiście,że będą wypowiedzenia. Daj temu 2-3 miesiące. W imię czego pracownicy/ kierownicy mają brać na siebie kolejna odpowiedzialność? W imię godnych wynagrodzeń? Super benefitów? Czy dobrej kultury organizacyjnej??? Daj temu chwilę.
Najniższa krajowa i odpowiedzialność materialna? Gratulacje.... Kto tu przyjdzie pracować? Po raz kolejny firma udowadnia,że pracownicy na drogeriach są największym obciążeniem dla natury. Jest to mega słabe, bo są drogerie, które funkcjonują bardzo dobrze. Nastawienie po dzisiejszym webi? Totalny spadek motywacji i chęć dania wypowiedzeń przez pracowników. "Brawo" za strzelenie sobie w kolano.
Przypuszczam że większość pracowników i kierowników tak zarobi składając wypowiedzenie . Nie ma na co czekać. Za (usunięte przez administratora) pracować nie będziemy, bo już nasze penscie tak wyglądają. Skoro chcą abyśmy ponosiłi odpowiedzialnosc , niech dadzą nam narzędzia - więcej ludzi , ochroniarzy , bramki , zabezpieczenia ( KTORYCH BRAKUJE ). Pracujemy w pojedynkę na sklepie , I mamy płacić! Za co , za to że oni na nas oszedzaja na każdym kroku i szukają wariatów, którzy będą za to płacić. Już trwają rozmowy między pracownikami , że nie zostaną tutaj na takich warunkach . Ciekawe , kto przyjdzie tutaj pracować. Dobrych i zaangażowanych pracowników stracą,.
No i zmiany w rozliczeniu inwentaryzacji. Nie ma szans, żeby zmieścić się w progu jeśli uszkodzone pb nie będą wliczać się do wyniku tylko wtedy kiedy będzie to wcześniej zgłoszone i udowodnione, że klient zniszczył produkt. Kto inny miałby zniszczyć produkt jak nie klient. Większość uszkodzonych rzeczy nie nadaję się do przeceny, a kamery nie obejmują wszystkich zakamarków sklepu. A pracownicy monitoringu powinni się skupić na szukaniu (usunięte przez administratora) a nie oglądaniu pracowników. Czasem trzeba się tłumaczyć z tak absurdalnych rzeczy, że ręce opadają.
Absurd goni absurd. Szukanie oszczędności naszym kosztem. Gratulacje firmo za super pomysł. Nikt tu nie chce pracować, a teraz jeszcze wrzucicie tych co jeszcze pracują.
To jest porażka co sie dzieje w tej firmie... niby z jakiej racji mamy się na takie ich widzimisię godzić? Etatów mniej, obowiązków coraz więcej, jeszcze teraz takie coś i za jakie pieniądze? Będzie działo się tak dalej to nikt w tej firmie nie będzie chciał pracować i to w sumie za darmo..
Patrząc po opiniach, żałuję że nie zajrzałam tutaj przed podjęciem pracy. To prawda, firma to żart tak samo jak pensja która się tutaj dostaje. Kierownik jest głównie od tego aby dobrze wyglądać, normą jest u mnie ze podejmuje w czasie godzin pracy prywatne odwiedziny. Kto wpadł na pomysł z odwracaniem kartek w listwach? Gratuluję. W pierwszej kolejności może przydałoby się zadbać o to w jakim stanie jest sklep, sama jego czystość- tak to pracownicy są odpowiedzialni za sprzątanie sklepu. Ale błagam Was, wypadałoby aby sprzęt do sprzątania był do użytkowania a nie do wyrzucenia bo firmie szkoda wydać pieniędzy na takie rzeczy. Ta firma to żart przepleciony z dramatem.
Widzialam ogloszenie o prace na kierownika do drogerii w galerii w sosnowcu. Na jakie wynagrodzenie mozna liczyc na tym stanowisku? Przykre, ze pracodawcy nie podaja chociazby widelek w ogloszeniach.
Dziewczyny do kiedy musi być wykorzystany urlop z zeszłego roku?
Hej , jak mam uzyskać pit 11 skoro na tej platformie nic nie ma .... A pracodawcą ma obowiązek do końca miesiąca wydać prawda czy się mylę ?
Jest na platformie, a jeśli nie polecam skontaktować się z kadrami. Może być też PIT wysłany pocztą tradycyjną, ale to tylko dla uz
(usunięte przez administratora) w tej pracy jest codziennością. Brak wykwalifikowanej kadry zarządzającej rzuca się w oczy na każdym kroku. Przykro się patrzy jak firma niszczeje od środka i ludzie w niej również.
Praca dla tej firmy była najgorszym co mnie spotkało w karierze. Zarząd to przypadkowe osoby bez kompetencji które nie potrafią samemu nic zadecydować. Brak pomysłów na wyciągnięcie firmy z kryzysu. Nikt z pracowników nie wierzy w ogóle że to jest możliwe. Każdy szuka innej pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 389.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 360, z czego 15 to opinie pozytywne, 168 to opinie negatywne, a 177 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?
Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.