Pracownik Administracyjny

Rzeszów
Oferta opublikowana13.05.2024
Oferta wygasa07.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Opis stanowiska pracy

Dla naszego partnera GC Energy poszukujemy osób na stanowisko Pracownik Administracyjny

GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizujemy się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Braliśmy udział w budowach wielu elektrowni, w tym atomowej, budowach terminali LNG oraz wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat działamy również dla branży IT i automotive.

Miejsce pracy: Rzeszów


Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole
  • Stacjonarną pracę w nowoczesnym biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Prywatna opieka medyczna w ramach pakietu LuxMed
  • Ubezpieczenie grupowe NNW od PZU
  • Lekcje języka angielskiego


Zakres obowiązków:

  • Koordynacja prac administracyjnych, związanych ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura zarządu, w tym: organizacja prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie i organizacja spotkań i podróży służbowych, sporządzanie niezbędnych protokołów, raportów i prezentacji na potrzeby zarządu, organizacja zaplecza imprez firmowych, obsługa gości i spotkań.
  • Dbałość o wizerunek firmy poprzez stosowanie zasad kultury biznesowej w zakresie każdego kontaktu z interesantami firmy i kojarzenie interesantów firmy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi (za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub bezpośrednio), monitorowanie opinii na temat firmy i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Redagowanie pism wychodzących z biura zarządu do urzędów i partnerów biznesowych (opracowanie oraz edycja pism) oraz tłumaczenie korespondencji z języka polskiego na j. angielski i odwrotnie
  • Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz z zachowaniem należytej staranności o aktualność i łatwość dostępu dla upoważnionych do tego osób,
  • Dbałość o aktualność i kompletność zaświadczeń oraz dokumentów Spółki i członków zarządu,
  • Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i nadawanie właściwego obiegu korespondencji wewnątrz firmy,
  • Nadawanie poczty wychodzącej (urząd pocztowy, kurier) i rozliczanie kosztów z tym związanych,
  • Dbałość o zaopatrzenie biura administracji w materiały biurowe i artykuły spożywcze,
  • Zapewnienie dostępu i informacji do dokumentacji uprawnionym przez Zarząd pracownikom,
  • Prowadzenie i nadzór nad aktualnością ewidencji sprzętu komputerowego, aparatów i kart telefonicznych wydawanych pracownikom,
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego

Wymagania

  • Rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny ze względu na dokumentację i pracowników zagranicznych),
  • Troska o pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy,
  • Komunikatywność, otwartość i punktualność


Prezentacja firmy

Grupa590 jest agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja: 09/05/2024 Wymiar etatu: Pełny etat Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony Liczba wakatów: 1
Min. doświadczenie: Bez doświadczenia Min. wykształcenie: Wyższe licencjackie Branża / kategoria: Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie