Informacje podstawowe
Miejsce pracy: praca zdalna Strzelin 1, 57-100 Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu. Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: Aplikuj z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca zmianowa w godz. 8-21.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 28 PLN
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 29.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa klienta, Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : negocjacje biznesowe
Pracodawca
Nazwa: Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości sp. z o. o.
Adres: Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.