INPEKTOR DS. PŁAC

Kawęczyn
Oferta opublikowana08.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: 62-704 Kawęczyn 48, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Zakres obowiązków: - w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami dla pracowników CUW i jednostek obsługiwanych, - nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, itp - nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządza ichwykazy, - w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań, zasiłków itp. prowadzenie spraw finansowych związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, - przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników, - w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy, - w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4, - prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp. - wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, - wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów, - sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych, - uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, - wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, przygotowuje i wystawia dokumentację podatkową PIT, wystawia zaświadczenia Rp-7, wystawiania zaświadczenia dotyczące okresów zasiłkowych pracowników; - obsługuje program Płatnik i VULCAN; - odpowiada za przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną; - sporządza sprawozdania: GUS,SIO - inne działania związane z pracą na stanowisku, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez przełożonego

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN

Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy (wynagrodzenie zależne o kwalifikacji)

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 25.05.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania formalne (niezbędne): a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; c) posiadanie stanu zdrowia umożliwiającego pracę na w/w stanowisku; d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) wykształcenie średnie i min. 4 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i min. 3 lata stażu pracy; f) co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z naliczaniem płac g) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: a) co najmniej jeden rok doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac w jednostkach oświatowych; b) Znajomość ustawy Kodeks pracy; c) Znajomość ustawy Karta Nauczyciela i Prawo Oświatowe; d) Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i przepisów PEFRON e) Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych f) Znajomość ustawy o pracowniczych planach kapitałowych g) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i RODO h) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy; i) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; j) Znajomość ustaw i rozporządzeń o pracownikach samorządowych i ich wynagradzania; k) Łatwość komunikacji pisemnej i werbalnej; l) Rzetelność, sumienność, dokładność, systematyczność i dobra organizacja pracy ; ł) Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność i odpowiedzialność; m) Umiejętność pracy w zespole n) Umiejętność obsługi komputera, programu Vulcan- płace, programu Płatnik- ZUS, poczty elektronicznej, Word, Excel; o) Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych GUS, SIO.

Pracodawca

Nazwa: CENTRUM USŁUG WSPÓŁNYCH W KAWĘCZYNIE

Adres: 62-704 Kawęczyn 48, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) życiorys curriculum vitae, c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (w tym świadectwa pracy itp), e) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy (kursy, szkolenia, certyfikaty, referencje itp.), f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku pracy; g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, i) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, j) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, k) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej), l) Podpisana klauzula informacyjna o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (do pobrania ze strony internetowej). Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oświadczenia i klauzula powinny być czytelnie podpisane przez kandydata/tkę. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. W trakcie rekrutacji Komisja może poprosić o okazanie oryginałów złożonych dokumentów. Konkurs składa się z trzech etapów: 1) etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymo-gów formalnych przystąpienia do konkursu 2) etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu znajomość przepisów niezbędnych na stanowisku ds. płac (test pisemny), 3) etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej, podczas której komisja konkurso-wa oceni w szczególności umiejętności kandydata dotyczące wykorzystania w praktyce jego wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy, którego konkurs dotyczy. Miejsce i termin składania ofert. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kawęczynie, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn w pokoju nr 16 lub nadsyłać pocztą na adres CUW z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: ds. płac w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 maja 2024 r. do godziny 12:00. Szczegóły na stronie internetowej: https://bip.kaweczyn.pl/346-ogloszenie-kierownik-centrum-uslug-wspolnych-w-kaweczynie-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-w-centrum-uslug-wspolnych-w-kaweczynie.html

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie