Niestety, o ile Dino to fajny sklep to jakość obsługi w Mykanowie pozostawia wiele do życzenia.... rozkładanie cen promocyjnych dzień wcześniej (usunięte przez administratora) klienta. Ma to wiele skutków ubocznych, trzeba o wiele dłużej czekać na obsłużenie klienta, a jezeli już o tym mowa to czeka sie przy kasie pare minut az ktos łaskawie podejdzie i Cię obsluzy, Panie wiecznie są zajęte czymś innym... Pojawiają się też błędy w kasowaniu klientów, jak można podać cos co klient nie zamawiał a zostaje to skasowane.... Tragiczne podejście do klienta.
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy