Bardzo nieprzyjemna obsługa .
To prawda. W dodatku niekompetentni pracownicy. Ochrona niedoinformowana. Zaczepia klientow poza lokalem i dopytuje o dowod zakupu przy platnosci Internetowej, BLIK, karta przez aplikacje. "Kasjerka powinna podac paragon"
Szanowna Pani Myślę że to nie jest nic złego. Także zostałem zatrzymany do rutynowej kontroli. Proszę pamiętać że internet i płatności BLIK nie sà doskonałe. Trzeba chwilę poczekać aż transakcja "przejdzie" Następnym razem proponuję dłużej pakować towar a sytuacja nie powtórzy się. Taką ma ochroniarz pracę i chce wykonywać sumiennie.
Obsługa to jakaś masakra, chodzą zmanierowane i jak zapytałam o dostępność towaru od razu pożałowałem. Kolejny minus- brak testerów te które są trzeba skrobać a towar przeznaczony do sprzedaży pootwierany ( i w sumie nic dziwnego)
Mogłeś zwrócić uwagę, jeśli aż tak zabolała Cię reakcja pracownika. A co do testerów to przecież sklep o nich nie decyduje, to raczej odgórny przykaz. Zauważ że nie każde perfumy mają tester.
Temat przedsiębiorstwa Rossmann w miejscowości Leszno jeszcze na wątku się nie zaczął, więc może macie jakieś nowe komentarze odnośnie pracy tam?
Kierowniczka bardzo nieprzyjemna, opryskliwa , nie potrafi pomóc ! Okropna, Zapytałam tylko czy jest tester czy jest tester do produktów przecenionych a dostałam opryskliwą odpowiedź bardzo ironiczną ...."..chleba chyba też Pani wszędzie nie próbuje zanim kupi" . Proszę mi powiedzieć jak ja mam kupić perfum skoro nie znam jego zapachu ? To nie pierwszy taki incydent Pani kierowniczki . Uważam , że jako osoba na takim stanowisku powinna być przykładem a nie odpychać od siebie klientów (do personelu jest taka sama wredna) Aż strach się do niej odezwać. Dlaczego GÓRA nic nie robi z takimi osobami ? Pani ma ewidentnie problem z komunikacją z pracą z ludźmi czy nie powinna pracować na jakimś magazynie ? :>