Starszy inspektor

Warszawa
Oferta opublikowana26.04.2024
Oferta wygasa25.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw nadzoru AIS i DAT
w Inspektoracie AIS i DAT w Departamencie Żeglugi Powietrznej

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikuje dokumentację zgłoszeniową, realizuje sprawy ewidencji trasowych przeszkód lotniczych, aktualizuje przestrzenną elektroniczną bazę danych geometrycznych i danych opisowych charakteryzujących przeszkody lotnicze przed przekazaniem informacji o przeszkodach lotniczych państwowemu organowi zarządzania ruchem lotniczym celem ich publikacji w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczej.
  • Bierze udział w prowadzeniu spraw dotyczących uzgadniania lokalizacji planowanych inwestycji, w tym miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy poprzez przeprowadzanie analiz przestrzennych określających wpływ projektowanych inwestycji na prawidłowe działanie lotniczych urządzeń naziemnych, a także przygotowuje projekty postanowień Prezesa ULC oraz innych odpowiedzi w tych sprawach.
  • Bierze udział w audytach i kontrolach prowadzonych przez Inspektorat oraz zapewnia obsługę administracyjną procesu i spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, organizacją oraz dokumentowaniem przebiegu nadzoru bieżącego.
  • Uczestniczy w tworzeniu i utrzymaniu systemów informacji przestrzennej (geoprzestrzenne bazy danych lotniczych/GIS) w celu spełnienia przepisów międzynarodowych i krajowych oraz usprawnienia funkcjonowania Urzędu.
  • Bierze udział w monitorowaniu poprawności zapisów w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych oraz współpracuje z innymi komórkami Urzędu odnośnie ich aktualizacji.
  • Bierze udział w sprawach dotyczących nadawania oznaczeń/wskaźników lokalizacji dla stałych stacji telekomunikacji lotniczej.
  • Udziela informacji na temat ograniczeń i zakazów w korzystaniu z nieruchomości, które wynikają z działalności lotniczej.
  • Bierze udział w monitorowaniu zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego w zakresie AIS, DAT, map lotniczych, przeszkód lotniczych, jakości danych lotniczych (ADQ).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe na kierunku geodezyjno-kartograficznym, lub lotniczym, lub pokrewnym.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
  • Znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów, w tym: ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przepisy międzynarodowe ICAO i UE dot. AIS i DAT, w szczególności bardzo dobra znajomość wymagań wynikających z Załącznika 4,5,15 ICAO
  • Znajomość KPA
  • Znajomość darmowego oprogramowania GIS
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: brak
  • Studia podyplomowe z zakresu żeglugi powietrznej
  • Szkolenia specjalistyczne w zakresie: AIS, DAT i map lotniczych, zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych, technik audytowania.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość oprogramowania ESRI
  • Prawo jazdy kategorii B

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1) lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentu potwierdzającego studia podyplomowe z zakresu żeglugi powietrznej
  • Kopie dokumentu potwierdzającego szkolenia specjalistyczne w zakresie: AIS, DAT i map lotniczych, zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych, technik audytowania.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kategorii B lub oświadczenie w tym zakresie

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa

    z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
    "oferta pracy LOŻ-2/5-36/2024"

    lub przesyłając skan dokumentów na email : rekrutacja@ulc.gov.pl

    lub za pośrednictwem ePUAP (Elektoniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) na adres: /ULCPR/SkrytkaESP

Warunki pracy


  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie 
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • obsługa klientów zewnętrznych, spoza administracji

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:



  • Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wjazd do budynku, windy, toalety)
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Budynek klimatyzowany
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie