Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami

Radom
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. zarządzania nieruchomościami wykonuje następujące zadania:

 

- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów,

- Zapewnia prawidłowe bieżące funkcjonowanie modułów systemu SAP oraz wykonuje zadania przewidziane dla użytkownika kluczowego lub końcowego w oddziale w zakresie: 1) Modułu Zarządzania Nieruchomościami (RE-FX); 2) Modułu Zarządzania Inwestycjami (IM) i Zarządzania Projektami (PS); 3) Modułu Gospodarki Remontowej (PM),

- Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji,

- Opracowuje i aktualizuje plan zagospodarowania powierzchni Centrali i/lub TJO oraz plany zarządzania nieruchomościami Centrali i/lub TJO,

- Oszacowuje roczne koszty i przychody, odpowiednio z tytułu najmu i wynajmu nieruchomości oddziału, monitoruje i rozlicza koszty i przychody najmu i wynajmu oraz zgłasza bieżące korekty,

- Opracowuje wniosek oraz kompletuje dokumentację prowadzenia spraw najmu, wynajmu, relokacji, nabycia, sprzedaży oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości, w tym ustanowienia służebności gruntowej i przesyłu,

- Monitoruje i rozlicza podatki oraz opłaty, w tym media, ponoszone przez oddział z tytułu użytkowania nieruchomości (własnych i najmowanych),

- Koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne,

- Ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych Centrali i/lub TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią Centrali i/lub TJO.

Wymagania

Wymagania niezbędne:


- wykształcenie średnie (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)

- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
- minimum 1 rok pracy ogółem


Mile widziane:


- 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami

- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)

 

Wymagania dodatkowe:

- umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność negocjowania i wywierania wpływu
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- nastawienie na rozwój

 

Wymagane dokumenty:

 

- CV

- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska, o które kandydat się ubiega

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe


- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy

Dokumenty należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj (na dole oferty).

 

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

 

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.

Oferujemy

Oferujemy:

 

- zatrudnienie w stabilnej firmie

- rozwój zawodowy

- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów

- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych

- system premiowy

 

 

Proces rekrutacji obejmować będzie:

 

- ocenę formalną dokumentów kandydatów

- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu

- rozmowę kwalifikacyjną

 

Dodatkowe informacje:

 

- poszukujemy 1 kandydata,

- umowa na 3 miesięczny okres próbny,

- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,

- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,

- dokumenty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,

- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

 

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

 

- sprzęt komputerowy

- sprzęt biurowy

 

 

Warunki wykonywania pracy:

 

- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.

- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę

- konieczność poruszania się po całym obiekcie

- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze

- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

 

 

Rekrutacja została przerwana. 

 

Rekrutacja została przerwana ze względu na niecelowość obsadzenia stanowiska w drodze  rekrutacji zewnętrznej.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie