Specjalista w Biurze Wsparcia Klienta / Katowice

Katowice
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Obsługę Klientów Korporacyjnych m.in.:
    • Realizacja procedur Poznaj Swojego Klienta (KYC – Know Your Customer), przygotowanie i weryfikacja dokumentacji Klienta.
    • Przygotowanie dokumentacji rachunków i produktów bankowości transakcyjnej oraz elektronicznej,
    • Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji,
    • Podpisywanie umów i innych dokumentów dla Klienta,
    • Przygotowywanie opinii, potwierdzeń i zaświadczeń dla Klientów,
    • Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji,
    • Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta,
    • Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie,
    • Pozostała bieżąca obsługę klienta (w zakresie nie kredytowym i nie sprzedażowym)

Wymagania

  • Realizacja procedur Poznaj Swojego Klienta (KYC – Know Your Customer), przygotowanie i weryfikacja dokumentacji Klienta.
  • Przygotowanie dokumentacji rachunków i produktów bankowości transakcyjnej oraz elektronicznej,
  • Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji,
  • Podpisywanie umów i innych dokumentów dla Klienta,
  • Przygotowywanie opinii, potwierdzeń i zaświadczeń dla Klientów,
  • Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji,
  • Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta,
  • Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie,
  • Pozostała bieżąca obsługę klienta (w zakresie nie kredytowym i nie sprzedażowym)

Oferujemy

  • Lubisz pracować z ludźmi, masz podejście pro klienckie,
  • Działasz z energią i entuzjazmem, posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju,
  • Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarta/y na zmiany,
  • Masz wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności nawiązywania relacji, umiejętności pracy w zespole,
  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu,
  • Znasz język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie
  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
  • Znajomość produktów i usług z obszaru depozytowo - transakcyjnego dla Klienta Korporacyjnego będzie dodatkowym atutem.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie