Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego

Katowice
Oferta opublikowana29.04.2024
Oferta wygasa24.07.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna, kompleksowa obsługa Klienta niemieckojęzycznego (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa),
  • obsługa Infolinii w języku niemieckim (wymagany poziom komunikatywny biznesowy, minimum B2),
  • rozpatrywanie spraw Klientów, reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi na pisma,
  • praca z dokumentami w języku niemieckim (weryfikacja dokumentów, tworzenie aneksów umów, archiwizacja, inne) oraz w systemach informatycznych,
  • obsługa zgłoszeń Klientów przy współpracy z innymi działami firmy,
  • dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy,
  • współtworzenie najlepszych doświadczeń w zakresie obsługi Klienta w branży OZE.

Nasze wymagania

  • umiejętność profesjonalnej i uprzejmej obsługi Klienta przy zachowaniu najwyższych standardów jakości,
  • praktyczna znajomość języka niemieckiego biznesowego minimum na poziomie B2 poparta doświadczeniem,
  • komunikatywność, rzetelność i zaangażowanie w wypełnianiu obowiązków,
  • łatwość nawiązywania kontaktów z Klientami i siecią sprzedaży, gotowość do wielu rozmów telefonicznych w czasie pracy,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań,
  • biegła obsługa komputera, znajomość MS Office,
  • cierpliwość, pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobista.

To oferujemy

  • umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • udział w szkoleniach produktowych i branżowych,
  • aktywne uczestnictwo w inicjatywach i projektach,
  • pracę w niespotykanej na rynku atmosferze,
  • szeroki pakiet benefitów pracowniczych.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie