Specjalista ds. wsparcia Klienta z językiem angielskim

Katowice
Oferta opublikowana30.04.2024
Oferta wygasa25.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • odbieranie zgłoszeń płynących od Klientów biur podróży i firm zapewniających ubezpieczenie w trakcie pobytu za granicą,
  • identyfikacja problemu, weryfikacja danych w systemie i koordynowanie działań skierowane na wsparcie Klienta,
  • współpraca z placówkami medycznymi w celu zorganizowania transportu i opieki nad Klientem w sytuacji wypadku czy urazu,
  • kontakt z pozostałymi jednostkami współpracującymi: biura podróży, firmy ubezpieczeniowe, zespół lekarski, oddziały Klienta z innych lokalizacji,
  • zbieranie dokumentacji dla potwierdzenia przysługujących Klientowi świadczeń,
  • ewidencjonowanie zdarzeń w systemach.

Wymagania

  • pełna biegłość w posługiwaniu się językiem polskim (C2),
  • bardzo dobry poziom języka angielskiego (min. B2),
  • zaawansowane kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność szybkiego reagowania i znajdowania skutecznych rozwiązań,
  • dobra znajomość obsługi komputera i łatwość w przyswajaniu rozwiązań systemowych,
  • dostępność do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne i weekendowe: maksymalnie 3 dni w miesiącu).

Oferujemy

  • dostęp do pracy zdalnej (około 50% czasu pracy),
  • możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur międzynarodowej organizacji,
  • ekspozycja na rozwój kompetencji związanych z obsługą Klienta,
  • elastyczny grafik pracy,
  • dogodna komunikacyjne lokalizacja biura - bliskość dworca PKP oraz przystanków tramwajowych i autobusowych (centrum Katowic).
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Grafton/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie