Specjalista ds. środków trwałych

Zabrze
Oferta opublikowana30.04.2024
Oferta wygasa25.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • koordynowanie obszaru środków trwałych spółki,
  • prowadzenie ewidencji, monitorowanie obiegu dokumentów,
  • wystawianie dokumentów (formularze kapitalizacji, zbycia, przyjęcia, przesunięcia środka trwałego),
  • uczestniczenie w procesie rozliczania inwentaryzacji,
  • prowadzenie czynności związanych z likwidacją i zakupem środków trwałych,
  • przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego,
  • współpraca z pozostałymi zespołami w ramach struktury organizacyjnej.

Wymagania

  • doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w zakresie środków trwałych,
  • mile widziane doświadczenie w środowisku firmy produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego, będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela) oraz systemu SAP,
  • umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne.

Oferujemy

  • praca w międzynarodowej rozpoznawalnej firmie będącej w fazie stałego wzrostu,
  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w przedziale 7:00 – 9:00),
  • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie do szkoleń i kursów,
  • dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • dodatkowe świadczenia socjalne oraz paczki świąteczne,
  • miejsce parkingowe dla pracowników. 
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Grafton/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie