utrzymywanie relacji z klientami oraz dystrybutorami,
kontakt z klientami w zakresie obsługi produktowej oraz wiedzy merytorycznej,
reprezentowanie firmy na kongresach i targach zagranicznych,
wykonywanie instalacji oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych,
analizowanie rynku oraz panujących trendów w branży urządzeń okulistycznych,
współtworzenie dokumentacji produktowej, materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych,
uczestniczenie w procesie prowadzonych badań klinicznych,
współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi działami w ramach organizacji.
Wymagania
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z medycyną, okulistyką, marketingiem lub pokrewne),
znajomość branży urządzeń medycznych (preferowana okulistyka lub pokrewne),
biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie),
umiejętność obsługi pakietu MS Office,
gotowość do pracy w systemie stacjonarnym (po etapie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej) oraz dyspozycyjność do podróży służbowych (uczestniczenie w targach i kongresach międzynarodowych),
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, organizacyjne oraz predyspozycje handlowe.
Oferujemy
możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
szeroka ekspansja na kontakty międzynarodowe,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
konkurencyjne wynagrodzenie.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!