Specjalista ds. rozwoju produktu

Zawiercie
Oferta opublikowana30.04.2024
Oferta wygasa25.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • wspieranie Managera produktu w realizacji bieżących zadań,
  • analizowanie rynku urządzeń okulistycznych pod katem oferowanych produktów,
  • uczestniczenie w procesie tworzenia wytycznych do rozwoju sprzętu oraz oprogramowania,
  • utrzymywanie kontaktu z klientami oraz dystrybutorami w zakresie obsługi produktowej i wiedzy merytorycznej,
  • prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych,
  • reprezentowanie firmy na targach i kongresach międzynarodowych,
  • współtworzenie dokumentacji produktowej, materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych,
  • angażowanie się w prowadzone badania kliniczne i oceny,
  • współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz innymi działami w ramach organizacji.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z medycyną, okulistyką, marketingiem lub pokrewne),
  • doświadczenie zawodowe w firmie mającej kontakty z klientami zagranicznymi, będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziana znajomość branży urządzeń medycznych (preferowana okulistyka lub pokrewne),
  • biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie),
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • gotowość do pracy stacjonarnej oraz dyspozycyjność do podróży służbowych (uczestniczenie w targach i kongresach międzynarodowych),
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
  • szeroka ekspansja na kontakty międzynarodowe,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Grafton/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie