Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Współpracę z klientem zewnętrznym i wewnętrznym Banku
  • Identyfikację oraz rozwiązywanie problemów pojawiających się w bieżącej pracy
  • Dokumentowanie pracy własnej
  • Codzienną pracę nad incydentami, zgłoszeniami serwisowymi oraz inicjatywach projektowych
  • Automatyzację prac administratorskich

Wymagania

  • Posiadasz minimum trzyletnie doświadczenie z zakresu obsługi Service Desku, wsparcia aplikacji, administracji aplikacjami
  • Masz praktyczną umiejętność monitoringu oraz szybkiej diagnostyki w przypadku awarii
  • Cechuje Cię otwartość na poznawanie nowych technologii
  • Posiadasz umiejętności interpersonalne (chęć rozwoju, zaangażowanie, inicjatywa, zdolność uczenia się, umiejętności komunikacyjne)
  • Masz umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Cechuje Cię samodzielność w działaniu i dobrą organizację pracy
  • Umiesz pracować w zespole
  • Mile widziane: znajomość języka SQL, znajomość platformy IBM BPM

Oferujemy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie