Naczelnik Wydziału Obsługi Prawnej

Chrzanów
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska:
Zapewnia nadzór nad obsługą prawną w oddziale i inspektoratach

Wymagania

Wymagania formalne:
Niezbędne:
• wykształcenie wyższe (prawo)
• minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi prawnej
• minimum 4 lata stażu pracy ogółem
• uprawnienia radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)

Mile widziane:
• studia podyplomowe (postępowanie cywilne, postępowanie administracyjne, prawo pracy, ubezpieczenia społeczne)
• minimum 2 lata pracy związanej z obsługą prawną w Zakładzie


Wymagania dodatkowe:
• znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
• znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
• znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
• znajomość Ustawy - Kodeks cywilny
• znajomość Ustawy - Kodeks postępowania cywilnego
• znajomość Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
• znajomość Ustawy - Kodeks karny
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
• orientacja na cel
• orientacja na jakość
• komunikacja
• współpraca
• elastyczność
• nastawienie na rozwój
• kierowanie
• motywowanie
• rozwijanie pracowników
• przywództwo
• zarządzanie procesowe


Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
• skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie, doświadczenie, staż i uprawnienia

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty


Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacyjny obejmował będzie rozmowę kwalifikacyjną badającą kompetencje niezbędne na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
• skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny)

Oferujemy

Szczegóły oferty:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych
• system premiowy


Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy
• sprzęt biurowy


Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• konieczność wykonywania pracy poza biurem
• konieczność odbywania podróży służbowych
• budynek 4-piętrowy z windą
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
• wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
• przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

 

Imię, nazwisko, nazwa miejscowości zamieszkania kandydata spełniającego wymagania formalne:
Marzena Janas, Brzeszcze

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie