Oferta opublikowana23.02.2024
Oferta wygasa23.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik
w Wydziale Obsługi Transportowej w Biurze Administracyjnym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kieruje pracami Wydziału Obsługi Transportowej, tj. planuje i określa bieżące zadania Wydziału, koordynuje i sprawuje nadzór nad terminowością, celowością i rzetelnością realizacji zadań przez podległych pracowników.
  • Sprawuje nadzór nad organizacją gospodarki transportowej w MSWiA; koordynuje obsługę transportową członków Kierownictwa i komórek organizacyjnych Ministerstwa, sprawuje nadzór nad realizacją usług transportowych przez podmioty zewnętrzne.
  • Koordynuje użytkowanie służbowego sprzętu transportowego oraz używanie prywatnego sprzętu transportowego do celów służbowych przez pracowników Ministerstwa.
  • Planuje, opracowuje stosowną dokumentację oraz bierze udział w zamówieniach publicznych w obszarze dotyczącym transportu.
  • Planuje oraz monitoruje wydatki związane z realizacją zadań Wydziału.
  • Akceptuje pod względem merytorycznym prawidłowość opisów rachunków i faktur dotyczących zamówień Wydziału Obsługi Transportowej Biura Administracyjnego MSWiA.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe techniczne lub prawo lub administracja
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu flotą samochodową.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość prawa i administracji - w zakresie zamówień publicznych, finansów publicznych, procedur finansowych, gospodarowania składnikami majątkowymi; wiedza w zakresie mechaniki pojazdów i administrowania flotą samochodową, znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych. Wiedza w zakresie planowania, realizacji budżetu i sprawozdawczości budżetowej.
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność; zarządzanie zespołem.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenia analitycznego, kreatywność.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: brak
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem.
  • Ukończone szkolenie z zarządzania flotą samochodową.
  • Certyfikaty kompetencji zawodowych w transporcie drogowym; prawo jazdy kat. C+E, T; uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego technicznego lub prawo lub administracja – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu flotą samochodową tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Kopia prawa jazdy kategorii B.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenie z zarządzania flotą samochodową.
  • Kopie certyfikatów kompetencji zawodowych w transporcie drogowym; kopia prawa jazdy kategorii C+E, T; kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-04
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – ZN
    ul. Stefana Batorego 5,
    02-591 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BA-WOT – naczelnik

    Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

    Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP

    Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się.


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • Przewidywane są sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie kraju; wymagane jest samodzielne prowadzenie pojazdów (wymagane prawo jazdy kat. B), praca poza siedzibą urzędu kilka razy w tygodniu (współpraca z warsztatami samochodowymi, odbiór pojazdów od wykonawców itp.). Kierowanie zespołem, praca pod presją czasu, wymagana odporność na stres.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • UWAGA! Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami
  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”.
  • Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i zostały złożone w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone.
  • Aplikacje składane w wersji papierowej muszą zawierać własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą.
  • Kandydaci mogą być poproszeni o udostępnienie do wglądu oryginałów dokumentów, na podstawie których potwierdzane jest spełnianie przez nich warunków określonych w ogłoszeniu.
  • Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOŁĄCZ, JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
  • Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami
  • Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Możliwa jest rekrutacja zdalna.
  • Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow, https://www.gov.pl/web/mswia/wyniki-naborow-na-wolne-stanowiska-pracy-w-korpusie oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie