Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Warszawa
Oferta opublikowana10.05.2024
Oferta wygasa04.08.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • dbanie o najwyższy standard obsługi oraz satysfakcję klientów
  • wsparcie klientów w obsłudze systemu licencyjnego oprogramowania RAKS
  • realizacja zamówień oraz fakturowanie
  • mailowe i telefoniczne odnawianie rocznej aktualizacji oprogramowania Raks do bazy klientów
  • wsparcie realizacji zadań sprzedażowych i administracyjnych
  • współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta

Nasze wymagania

  • doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klientów
  • doświadczenie w procesach realizacji zamówień oraz fakturowania
  • komunikatywność oraz orientacja na klienta
  • sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu
  • dobra znajomości MS Office i środowiska Windows

To oferujemy

  • pozytywną atmosferę pracy i otwartą komunikację w zespole
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • pakiet socjalny (opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne)
  • hybrydowy model pracy (praca zdalna / praca w biurze)

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie