Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Łódź
Oferta opublikowana12.05.2024
Oferta wygasa06.08.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zamówieniami Klientów, nadzór nad prawidłową realizacją i terminowością dostaw.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu terminowej realizacji zamówień.
  • Administracyjna obsługa reklamacji od Klientów.
  • Dbałość o dobrą komunikację z Klientem przy jednoczesnej dbałości o wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, preferowane w dziale obsługi Klienta.
  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Bardzo dobra znajomość Excela.
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
  • Nastawienie na potrzeby Klienta i umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych.
  • Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu.
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole.

Benefity

Ubezpieczenie na życie
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie