Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Telefoniczną obsługę klienta wewnętrznego Banku oraz obsługę zgłoszeń usterek oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego
  • Tworzenie i aktualizację dokumentacji użytkowej związanej z bieżącym utrzymaniem i rozwojem dostarczanych usług
  • Udział w projektach realizowanych w jednostce
  • Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami
  • Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych
  • Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę

Wymagania

  • Posiadasz wiedzę w zakresie systemów operacyjnych oraz pakietu aplikacji biurowych od strony użytkowej i konfiguracyjnej
  • Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy
  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu
  • Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy
  • Posiadasz umiejętność pracy w grupie
  • Dodatkowym atutem będzie podstawowa wiedza w zakresie Active Directory, zagadnień sieciowych w zakresie sprzętu i protokołów

Oferujemy

  • 3-4 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu
  • Płatny urlop „na sesję”
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem
  • Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie