Oferta opublikowana23.04.2024
Oferta wygasa22.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Referat Wspomagający

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pracuje w sekretariacie zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • prowadzi pocztę Zastępcy Naczelnika WPiRD oraz kierownika Ogniwa Ruchu Drogowego
  • sporządza archiwizację
  • jest członkiem komisji inwentaryzacyjnych
  • wprowadza mandaty do systemu PUE Mandaty

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • Złożenie oświadczenia osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r., że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowały lub nie pełniły służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie były współpracownikami tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 orz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 342,497,1195).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-08
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie
    ul. Bohaterów Jarocina 15
    63-200 Jarocin

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym,
  • oświetlenie naturalne oraz sztuczne,
  • użytkowanie i obsługa sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów),
  • stanowisko pracy na parterze,
  • praca w I piętrowej siedzibie urzędu, wejście główne do budynku jak i cały budynek są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Praca w wymiarze 0,8 etatu z wynagrodzeniem wg mnożnika 1,8 tj.  3785,10 zł brutto + dodatek za wysługę lat.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie