współtworzyć i współodpowiadać za bieżące projekty w dziale copywriterskim w zespole marketingu,
ściśle współpracować z działami: art/visual, brand management, content, social media,
tworzyć i redagować treści (głównie tekstowe) dla działu marketingu w oparciu o strategie marek i strategie komunikacji (m.in. claimy główne, hasła reklamowe, treści do reklam radiowych, telewizyjnych, prasowych, opisy kolekcji, treści do reklam social media, digital etc.),
tworzyć komunikaty do bazy CRM (sms, mms, push, newslettery),
pomagać w tworzeniu copy oraz haseł do komunikacji w social media (język polski i angielski),
wspierać zespołu content marketingowy w tworzeniu, zlecaniu, koordynowaniu i przekazywaniu materiałów marketingowych do kolejnych zespołów w ramach zarządzanych placementów: e-commerce, CRM, Mobile App,
analizować działania konkurencji: kampanie marketingowe, kreacje, insighty oraz analizować i śledzić trendy w digital marketingu i w branży modowej,
brać udziału w burzach mózgów dotyczących konkretnych kampanii czy działań marketingowych,
prowadzić projekty marketingowe - prezentacje, KPI's, podsumowania.
Wymagania
posiadają co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (doświadczenie w branży fashion mile widziane),
mają wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, reklama, dziennikarstwo, filologia polska,
potrafią szybkość działać i mają 'lekkie pióro',
są elastyczne i otwarte,
mają świetne zrozumienie person i strategii marketingowych (głęboka segmentacja).
Oferujemy
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
prywatną opiekę medyczną,
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/OK System,
możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
innowacyjne środowisko pracy,
dodatkowe benefity w postaci kodów rabatowych na zakupy w sieci CCC, sklepu internetowego eobuwie.pl oraz MODIVO.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!