Banking Champions - Biuro Wiedzy o Kliencie i CRM

Warszawa
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Tworzenie treści komunikatów i założeń do kreacji w kanał digital (aplikacja PeoPay i serwis Pekao24)
  • Dopasowywanie formatów komunikacji do poszczególnych grup klientów z wykorzystaniem segmentacji behawioralnej
  • Spójność komunikacji i wizerunku marki w kanałach digital
  • Testowanie i analizowanie zrealizowanych kampanii
  • Podnoszenie efektywności kampanii sprzedażowych w kanałach doradcy i digital
  • Aktywny udział w rozwoju sprzedaży produktów banku poprzez kanał digital dla nowych i obecnych klientów

Wymagania

  • Masz ukończone studia wyższe, lub jesteś w trakcie ostatniego roku nauki, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie i marketing, dziennikarstwo, komunikacja, public relations, politologia, socjologia, polonistyka
  • Chcesz zdobyć doświadczenie z zakresu komunikacji marketingowej w bankowości mobilnej
  • Umiesz pracować w grupie, nie boisz się nowych wyzwań i szybko się uczysz
  • Jesteś osobą zaangażowaną w powierzone obowiązki, sumienną i dokładną
  • Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
  •  Dodatkowo:

  • Znasz podstawy HTMLa
  • Interesują Cię zagadnienia z obszaru bankowości, marketingu i social media
  • Lekkie pióro

Oferujemy

  • 4-5 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu
  • Płatny urlop „na sesję”
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem
  • Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie