REFERENT DS. OBSŁUGI STUDENTÓW I KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO

Toruń
Oferta opublikowana06.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Prosta 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Zakres obowiązków: 1. Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. 2. Obsługa administracyjna spraw studenckich: a) Prowadzenie akt osobowych studentów; b) Korespondencji student - Prorektor, Prorektor student, przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji), w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych; c) Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich; d) Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (karty egzaminacyjne, indeksy, protokoły); e) Pomoc przy rozliczeniu protokołów (wydruk, systematyzacja, archiwizacja); f) Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów, dbanie o skuteczność wpisywania ocen). g) Sporządzanie dokumentów dla studentów (legitymacji, zaświadczeń, wypisów ocen, dyplomów, suplementów, suplementów w języku obcym). 3. Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych; 4. Prowadzenie bazy ruch studenta, a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji skreślenia, reaktywacji, urlopu dziekańskiego, powtarzania semestru / przedmiotu / seminarium dyplomowego, przeniesienia, przyjęcia po zakończeniu rekrutacji) 5. Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów 6. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot 7. Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie wniosków on-line, telefoniczna i mailowa obsługa kandydatów, kontakt na fb z subkonta RekrutacjaPSW, oraz w zakresie realizacji toku studiów: telefoniczna, mailowa i tradycyjna obsługa studentów, przygotowywanie zaświadczeń, wypisów ocen, pomoc w prowadzeniu sesji egzaminacyjnej, wydruk kart egzaminacyjnych wraz z przygotowaniem do zaliczenia przez Prorektora). 8. Prowadzenie dziennika wydanych zaświadczeń (w tym WKU) oraz dziennika korespondencji. 9. Przygotowywanie sprawozdań i statystyk wg dyspozycji Kierownika / Prorektorów / Kanclerza. 10. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną oraz Odwoławczą Komisją Stypendialną w zakresie: a) przyjmowanie i wstępnej wersyfikacji wniosków o stypendium naukowe, b) wypisywania decyzji o przyznaniu stypendium na podstawie protokołu Komisji Stypendialnej, c) dostarczenia decyzji stypendialnych studentom. 11. Udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu. 12. Dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz (gabloty / stojaki informacyjne) 13. Terminowe podawanie do wiadomości studentów niezbędnych informacji: komunikatów, terminów konsultacji / egzaminów; wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową. 14. Obsługa programów Dziekanatu w systemie Pro-Akademia (m.in. e-dziekanat wpisywanie ocen do programu, przygotowywanie zaświadczeń). 15. Organizacja / koordynacja kształcenia praktycznego w PSW: opracowywanie/kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sprawowanie nadzoru nad dokumentami organizacyjnymi do odbywania zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sprawowanie nadzoru merytorycznego na przebiegiem zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych na z uwzględnieniem poszczególnych semestrów i roczników studiów, Prowadzenie pełnej dokumentacji kształcenia praktycznego (począwszy od dokumentacji przed rozpoczęciem kształcenia praktycznego po zakończenie procesu wraz z rozliczeniem wykonania całości kształcenia praktycznego), Przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym w (zapisy do grup, zestawienia do placówek medycznych), Przedstawianie zestawień semestralnych do kwestury z wykonania zajęć praktycznych na WNOZ. 16. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach. 17. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie przedsiębiorstwa z odpowiedzialnością służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych. 18. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż. stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków. 19. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej. 20. Zachowanie tajemnicy służbowej, a w szczególności danych o wynikach finansowych Uczelni i wynagrodzeniach pracowniczych. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 27.05.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Uprawnienia: umiejętność szybkiego uczenia się, obsługa komputera i urządzeń biurowych , biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 1

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : mile widziane wykształcenie wyższe, w tym licencjat, możliwość negocjacji wynagrodzenia [Umiejętność 1] : znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie [Inne] : Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych, nieposzlakowana opinia. Osoby nie spełniające powyższych wymagań uprzejmie prosimy o zaniechania aplikowania.

Pracodawca

Nazwa: POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA

Adres: Prosta 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności. Wymagane dokumenty należy składać drogą elektroniczną na adres: Aplikuj do dnia 31.05.2024 r Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. Klauzula zgody umieszczana na CV, umożliwiająca przeprowadzenie rekrutacji. Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Klauzula zgody umieszczana na CV, umożliwiająca długie przechowywanie. Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb przyszłych rekrutacji.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie