Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Lędzińska 24/19, 43-140 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku Konsultant Biznesowy Płacimy za doświadczenie! Jeśli jesteś osobą komunikatywną, pełną energii, chętną do zdobywania nowych doświadczeń zapraszamy do naszego zespołu. Stawiamy na rozwój naszych pracowników i dostarczamy im narzędzi oraz wsparcie niezbędne do osiągnięcie sukcesu. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i chcesz rozwijać się w biznesie chętnie przywitamy się w naszym zespole. Zakres obowiązków: - prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej z klientem, - realizacja celów sprzedażowych, - dbanie o dobry wizerunek firmy, Oferujemy: - praca od 8.00 do 16.00, - wysokie premie sprzedażowe, - szkolenie wstępne oraz kształtujące dalsze umiejętności, - wsparcie doświadczonych pracowników, - przyjazna atmosfera
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 04.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera, Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie min. średnie, zdolności interpersonalne, wyraźna mowa, komunikatywność, cierpliwość i opanowanie, wysoka odporność na stres, obsługa komputera, niekaralność, orzeczenie o niepełnosprawności
Pracodawca
Nazwa: AGENCJA OCHRONY "ZIEMOWIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Lędzińska 24/19, 43-140 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych