Pracownik administracyjno-biurowy

Gdańsk
Oferta opublikowana19.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa
Wymagania:
  • biegła obsługa komputera
  • skrupulatność, systematyczność
  • dobra organizacja czasu pracy
  • wysoka kultura osobista

Obowiązki:
  • wprowadzanie faktur od dostawców do systemu ERP
  • wprowadzanie nowych produktów do ERP
  • składanie reklamacji u producentów/importerów/kurierów
  • generowanie raportu krótkich dat ważności produktów
  • przygotowywanie dokumentów dla księgowości (raporty z marketplace, faktury zakupowe)
  • pilnowanie poprawności pracy magazynu (generowanie błędów etykiet, zamiany produktów, obsługa braków)

Oferujemy:
  • pracę zdalną lub pracę hybrydową
  • elastyczne opcje umowy - umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • stabilne zatrudnienie
  • realny wpływ na rozwój firmy
Informacje o firmie
Bionic to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy, który oferuje szeroki asortyment produktów wspierających zdrowie i kondycję. W naszej ofercie znajdują się starannie wyselekcjonowane suplementy diety, zdrowa żywność oraz specjalistyczne suplementy dla sportowców. Oferujemy produkty pochodzące od renomowanych producentów, co gwarantuje ich skuteczność i bezpieczeństwo stosowania. Naszym priorytetem jest zadowolenie klientów, którzy mogą liczyć na profesjonalną obsługę, szybką wysyłkę oraz atrakcyjne ceny. Działamy zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).

Administratorem Państwa danych osobowych jest Bionic Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 415, 80-309
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie