Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Ludwika Waryńskiego 20, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie działu controllingu w bieżących zadaniach. Sporządzanie raportów finansowych wg. ustalonych zasad. Analiza wyników finansowych i kosztowych firmy. Analiza i kontrola kosztów jakości. Kontrola jednostkowych kosztów materiałów, wyrobów i towarów. Udział w procesie tworzenia budżetów i kontrola ich realizacji. Miesięczne raportowanie wyników finansowych. Udział we wdrażaniu zaleceń poaudytowych Grupy. Sprawozdawczość do GUS. Współudział w tworzeniu planów finansowych oraz inwestycyjnych. Zapewniamy: Pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej. Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w szkoleniach i programach rozwojowych. Pracę w profesjonalnym zespole ludzi pasjonujących się swoją pracą. Wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników. Ubezpieczenie na życie i zdrowie. Opiekę medyczną. Dofinansowanie do posiłków. Dofinansowanie do wypoczynku. Karty sportowe.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: 8 00 - 16 00
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 04.04.2024
Data zakończenia: 04.07.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia).
Wymagania pożądne
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 1
Inne wymagania: Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia). Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobrej znajomości języka angielskiego. Zaawansowanej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel. Znajomości analizy sprawozdań finansowych. Dobrze rozwiniętych zdolności analitycznych, samodzielności, proaktywności, zaangażowania w wykonywane zadania. Nastawienia na współpracę, otwartości, zaangażowania, dobrej organizacji pracy.
Pracodawca
Nazwa: LEGRAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Ludwika Waryńskiego 20, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV ADNOTACJA - rekrutacja w Legrand Polska (przetwarzanie dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy i innych zebranych w trakcie procesu rekrutacji przez Legrand Polska w celu realizacji aktualnego procesu rekrutacji. - rekrutacja w Legrand Polska (przetwarzanie dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy i innych zebranych w trakcie procesu rekrutacji przez Legrand Polska w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych na podobne stanowiska. - Podanie danych jest dobrowolne: Wiem, że mogę wycofać zgodę w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem.