Executive Assistant / Asystent/ka Zarządu

Gdynia
Oferta opublikowana10.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa
W Mother’s Protect zajmujemy się zmienianiem świata na lepsze miejsce do życia poprzez edukację społeczeństwa na temat dobroczynnego wpływu roślin na ludzkie zdrowie. Jesteśmy największym producentem adaptogenów w tej części Europy.
Od ponad 7 lat szturmem zdobywamy umysły chętne poznać moce drzemiące w naturalnych preparatach roślinnych.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka zarządu.

Twoja rola jako asystenta/ki jest bardzo jasna i klarowna – przejąć obowiązki administracyjno-organizacyjne oraz zarządzać nimi w sprawny i bezbłędny sposób.

Sprawdzisz się w tej roli idealnie, jeśli:
  • posiadasz doskonałe zdolności organizacyjne,
  • działasz szybko i dynamicznie, jednocześnie przywiązując wagę do detali,
  • samodzielnie rozwiązujesz problemy i ustalasz priorytety,
  • idealnie odnajdujesz się w obsłudze różnorodnych aplikacji i pakietu Microsoft Office,
  • masz doskonałą pamięć i szybko uczysz się nowych rzeczy,
  • jesteś odpowiedzialny, a zadania wykonujesz terminowo i dokładnie,
  • chętnie bierzesz udział w udoskonalaniu istniejących procesów oraz proponujesz nowe rozwiązania,
  • perfekcyjnie znasz i stosujesz zasady poprawnej pisowni w języku polskim,
  • magiczne słowo - adaptogeny,
  • masz pozytywne nastawienie i wysokie zdolności komunikacyjne,
  • znasz język angielski w stopniu zaawansowanym,
  • świetnie wyszukujesz informacje i samodzielnie znajdujesz rozwiązania.
Twoje obowiązki:
  • wsparcie zarządu w bieżących działaniach,
  • planowanie oraz organizacja spotkań, wydarzeń oraz podróży służbowych,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi,
  • wykonywanie przeróżnych zadań organizacyjnych i administracyjnych na zlecenie zarządu.
Mile widziane:
  • zainteresowanie branżą zdrowego stylu życia,
  • prawo jazdy kat. B,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • bardzo ciekawą pracę w branży zdrowego stylu życia w młodym zespole,
  • brak korporacyjnej atmosfery, jesteśmy rodzinną firmą,
  • elastyczne godziny pracy, startujemy najpóźniej o 10:00, ale jeżeli jesteś rannym ptaszkiem, możesz przychodzić nawet na 6:00,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie dla odpowiedniej osoby.
Nasze biuro mieści się w Gdyni Orłowie.

Oczekujemy Twojego zgłoszenia do 9 maja 2024 roku, jednak zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji w przypadku znalezienia odpowiedniego kandydata.

Prześlij nam maila ze swoim zgłoszeniem na adres Aplikuj w tytule wpisując Asystent/ka Zarządu.

Zawrzyj w nim swoje CV, kilka słów o sobie (w treści maila) i wpisz magiczne słowo na końcu wiadomości, w P.S.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie