DORADCA KLIENTA

Sopot
Oferta opublikowana09.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie

Zakres obowiązków: Zapewnienie stałego kontaktu z klientami, analizowanie ich potrzeb szkoleniowych i proponowanie odpowiednich programów szkoleniowych. Praca administracyjna w biurze Akademii Gastronomii, w tym współpraca z urzędami pracy w ramach dofinansowań szkoleń. Opieka nad stałymi klientami, doradztwo w doborze odpowiednich kursów lub programów szkoleniowych, dostosowanych do ich wymagań i celów rozwojowych. Tworzenie ofert szkoleniowych, negocjowanie warunków sprzedaży. Ścisła współpraca z działem marketingu, trenerami i managerką w celu dostosowania oferty do potrzeb rynkowych i usprawnienia procesu sprzedaży. Obsługa e-mail oraz telefonów przychodzących oraz sklepu online Akademii Gastronomii. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych. Zapewnienie klientom wsparcia po sprzedaży, zbieranie opinii i propozycji usprawnień, a także dbanie o długoterminową współpracę z firmą szkoleniową. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17.

Rodzaj zatrudnienia: Wybór

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 000 PLN

Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje: kontrakt B2B, stałe wynagrodzenie i premie za wyniki, możliwość 1 dnia w tygodniu pracy zdalnej, rzetelny on-boarding przygotowujący do codziennej pracy, możliwość udziału w szkoleniach w Akademii Gastronomii. Wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji.

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 09.05.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie, zdolność do budowania i utrzymywania relacji biznesowych z różnymi typami klientów oraz do szybkiego reagowania na zmiany i dostosowywania strategii sprzedażowej, dobra organizacja pracy, sprawna obsługa narzędzi pakietu MS Office i platform do komunikacji online, umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami firmy. Mile widziana znajomość obsługi CRM.

Pracodawca

Nazwa: Akademia Gastronomii EDYTA OKROJ-WIERZBICKA

Adres: Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Gdański Urząd Pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie