Opinie o Dino w Osięciny Macieja Rataja 7a

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Dino. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Dino o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dino w Osięciny Macieja Rataja 7a

Anonim
Inne

Bardzo toksyczne środowisko pracy , atmosfera nie przyjemna w dodatku wysługiwanie się nowymi pracownikami ,jak jesteś nowa to do przysłowiowej przynieś wynieś pozamiataj a w dodatku obgadywanie do koleżanek że zmiany i wyśmiewanie. Rozstawianie po kątach przez osoby na stanowiskach młodszych kierowników to zupełnie nie kompetentne osoby ,które mają ordynarne zachowanie do pracowników jak i klienta.Wśród pracowników mogę wyróżnić panią Ale ,która zawsze jest serdeczna.

Klient
Inne

Witam mam pytanie czy w sklepie nie chodzi o to aby klient był jak najszybciej obsłużony.Juz nie mówie tu żeby było miło i przyjemnie ale jak widzę że są nowi pracownicy na stanowiskach i tworzą im się kolejki czy na kasie czy na mięsnym i bardzo ale to bardzo się widać stresują nachodzi na nich presja a pracownicy którzy pracują ileś lat i widzą że są kolejki wogóle nie wspomogą tej osoby. Dla mnie to totalne świństwo ja pracowałam w handlu wiele lat i takiej współpracy nie widziałam widać co to znaczy obsługa klienta i kto jest ważny w tym sklepie ale na pewno nie klient. Jest poprostu coraz gorzej. Ps może by jakaś kasa samoobsługowa wsparła sklep.

N8ky
Inne
@Tez klient

Dokładnie, rozumiem wszystko, bycie milym dla klienta ale niech ręce szybciej chodzą i niech się towary nie nabijają po kilka razy przez co muszę brać tego więcej żeby nie czekać litosciwie na osobę która przyjdzie usunąć nabity 'przez przypadek' produkt '. Bo rozumiem że to się może zdarzyć raz, ale nie mi za każdym. Razem...

Klient
Inne

Witam mam pytanie czy w sklepie nie chodzi o to aby klient był jak najszybciej obsłużony.Juz nie mówie tu żeby było miło i przyjemnie ale jak widzę że są nowi pracownicy na stanowiskach i tworzą im się kolejki czy na kasie czy na mięsnym i bardzo ale to bardzo się widać stresują nachodzi na nich presja a pracownicy którzy pracują ileś lat i widzą że są kolejki wogóle nie wspomogą tej osoby. Dla mnie to totalne świństwo ja pracowałam w handlu wiele lat i takiej współpracy nie widziałam widać co to znaczy obsługa klienta i kto jest ważny w tym sklepie ale na pewno nie klient. Jest poprostu coraz gorzej. Ps może by jakaś kasa samoobsługowa wsparła sklep.

Tez klient
Inne
@Klient

Kilka tygodni na jednym stanowisku juz powinny mieć wprawę. Rozumiem bycie miła osoba ale mniej rozmów z klientem a szybciej ręce niech chodzą. Kolejki na pół sklepu a jedna kasa czynna. Dużo osób ma dosyć kolejek i rezygnuje z zakupów w tym sklepie.

Nikt
Inne
@Klient

Kasa samoobsługowa wspomoglaby bardzo, ale to zapewne nie na możliwości polskiego pracodawcy...

N8ky Nowy wpis
Inne
@Tez klient

Dokładnie, rozumiem wszystko, bycie milym dla klienta ale niech ręce szybciej chodzą i niech się towary nie nabijają po kilka razy przez co muszę brać tego więcej żeby nie czekać litosciwie na osobę która przyjdzie usunąć nabity 'przez przypadek' produkt '. Bo rozumiem że to się może zdarzyć raz, ale nie mi za każdym. Razem...

Nikt
Inne

Klient obsługiwany jakby za karę... Rozumiem późna godzine. Sam pracuje w handlu, ale obsluguje klienta nawet przed zamknięciem sklepu z uśmiechem na twarzy, a nie z wielkim wyrzutem na twarzy i rzucaniem paragonem... Może w końcu zmieni sie personel na normalny w swoich humorach i stały... Bo co chwilę ktoś nowy i gorszy. Kiedyś była normalna ekipa... Był zadowolony i klient i pracownik. Teraz nie ma i jednego i drugiego..

Obserwator Nowy wpis
Pracownik
@Nikt

Jak ktoś jest zmęczony po zmianie będąc cały czas na kasie to nie ma ochoty na uśmiech a my po 22 zaczynamy sprzątać bo nikt za nas tego nie zrobi a wy klienci nie rozumiecie tego że my tam (usunięte przez administratora) i wychodzimy późno nawet 23.30 a sklep to powinien być czynny do 22 bo nawet CPN jest czynny tylko do 22 a nie , że kasę mamy do 22.30 a klient wchodzi 22.25 bo przypomni się że zabrakło jemu alkoholu a my w tym czasie sprzątamy a ten sam klient wchodzi w ciągu dnia po cztery razy. Nie dosyć że na kasie to jeszcze dadzą ci paletę alkoholu i dokladaj piwo i napoje w ciągu dnia do lodówki,zmieniaj ceny to powinna być osoba do pomocy , chociaż na pół etatu to wtedy może będziemy pracować z uśmiechem na twarzy a paragon to z pośpiechu idzie a nie to że rzuca się bo tam trzeba mieć ruchy

@ja Nowy wpis
Inne
@Obserwator

Księżniczko praca w sklepie nie polega tylko na siedzeniu przy kasie. To że dostajesz paletę z towarem to normalne przecież nie obsługujesz ludzi przez całe 8 godzin bez przerwy. Ceny same też się nie rozłożą już bez przesady nie dzieje się krzywda jak dorzucisz w między czasie trochę piwa do lodówki czy rozłożysz kilka cen. A klientowi należy się szacunek bez względu o której przyjdzie na zakupy. Dostaniesz naganę z wpisem to się nauczysz.. Podpisałaś umowę więc i warunki pracy na którą po niekad się zgodziłaś. Wiec nie wiem o co ten żal i lament. Firma taka politykę i już. A to że się nie wyrabiacie zależy już od zgrania zespołu.. Ruszać szybciej rączkami obsługując ludzi i zawsze parę minut do przodu Chcieć to móc ????

Nikt Nowy wpis
Inne
@@ja

Popieram osobę piszącą. Sam pracuje w handlu i czy obsługuje osobę na samym p zmiany, czy 5 minut przed zamknięciem, to z takim samym szacunkiem i uśmiechem na twarzy. A co do rozkładania towaru to zawsze można złożyć zażalenie do rejonowej. A ja jeśli zostanę kolejny raz obsłużony tak chamsko i z taką miną to złożę skargę oficjalnie, bo to nie pierwszy raz. A jeśli praca się nie podoba bo trzeba ludzi do końca zmiany obsłużyć albo dolozyc towaru to zawsze można isc do biura. Bo do pracy z klientem to trzeba mieć podejście a nie każdy je ma(minę tak samo). Poza tym każdy jest zmęczony po pracy a nie kazdy kręci oczami i ledwo co odpowiada na cokolwiek...

Dyskusja
Inne

Szczerze to jest tam (usunięte przez administratora)mogliby zwolnić tempo i więcej osób przyjąć bo to nie jest lekka praca.Robisz jedno i gonią rób już następne, opadają ręce a człowiek lata od jednego do drugiego.

Anonim
Inne

Bardzo toksyczne środowisko pracy , atmosfera nie przyjemna w dodatku wysługiwanie się nowymi pracownikami ,jak jesteś nowa to do przysłowiowej przynieś wynieś pozamiataj a w dodatku obgadywanie do koleżanek że zmiany i wyśmiewanie. Rozstawianie po kątach przez osoby na stanowiskach młodszych kierowników to zupełnie nie kompetentne osoby ,które mają ordynarne zachowanie do pracowników jak i klienta.Wśród pracowników mogę wyróżnić panią Ale ,która zawsze jest serdeczna.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Dino? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
Administrator

Witam! Czy ktoś ma jakieś nowe wieści na temat przedsiębiorstwa Dino w mieście Osięciny. Czekamy na newsy od zatrudnionych.

Gość
Pracownik
@Administrator

Potwierdzam obsługa na kasach jest bardzo nie przyjemna jak można tak traktować klientów z wielkiej łaski

Okolice
Kandydat
@Administrator

Chciałabym się dowiedzieć czy jest zapotrzebowanie w sklepie w Dino, poszukuję pracy tylko nie miałam doświadczenia w handlu tylko kurs kasy fiskalnej z obsługą komputera czyli wystawianie faktur.

Klient
Inne

Proszę się lepiej zająć praca niż dyskusjami. Pani Grażyna pracuje od wielu lat, zawsze miła dla klienta, pomocna. Ale wiadomo że ludzie zawistni zawsze się znajdą :)

Amarrrro
Inne
@Klient

Jak najbardziej się zgadam...idą Święta tak ważne dla nas ludzi ..życzę wszystkim aby każdy zaczal od siebie a później przy swojej kryształowosci (w co wątpię) zsczal wytykać błędy innym ...więcej pokory i zrozumienia przede wszystkim..

Anonim
Inne
 Pytanie

Wezcie się w końcu ogarnijcie i przestancie rzygać jadem. Co wam takiego niby zrobiła Pani Grażyna? Myślicie ze to mile czytać takie komentarze? Poziom Waszej inteligencji jest zerowy. A Ty jak masz taki żal to się ujawnij a nie na forum piszesz takiego rzeczy a w oczy nie umiesz powiedzieć. Brawo.

Dzoan
Były pracownik

Witam obserwuje i widzę że nic w tym sklepie Dino się niezmieni co chwilę nowe twarze widać p.Grazyna nadal buduję ekipę pod siebie ,będą zapieprzać swoje i za nią a ona i tak powie kier.ze biedna niemogla się wyrobić bo (usunięte przez administratora)miała na zmianie A p.kier Magdzie to życzę żeby jej klapki z oczu spadły(usunięte przez administratora), chyba że też się boi jak większość intryg p.Grazyny bo robi to perfekto wszystkie zawsze były leniwe i głupie według niej .ona jedna wspaniala Już jak tą minę sobie przypomnę to pyszna nadęta jakby nad nią niebylo nikogo wyżej przypłaciłam zdrowiem pracując w tym miejscu ,i niepolecam ale życzę wytrwałości nowym pracownikom Może przyjdzie czas na zmiany i tą mafię p.Grażyny rozbije A tyle osób młodych szuka pracy w Osiecinach opinie od lat te same atmosfera do bani i (usunięte przez administratora) pracowników z kręgu p.Grazyny odstasza

Amarrrro
Inne
@Dzoan

Oj widzę ,że komuś zaszła Pani Grażyna za skórę, ale myślę że w tym sklepie są gorsze osoby z którymi ciężej się "dogadać niż z Panią Grażyna..Nie mówię że jest idealna ,ale ktoś wyolbrzymił jej wpływy w "budowanie ekipy" .Kierownik "dino " to mądra i zaradna osoba i myślę że wie co robi ,i nie uważam żeby bała się kogokolwiek tam ..a pracować trzeba wszędzie do pracy w handlu trzeba mieć dryg ..jest to ciężka i nie wdzięczna praca .Są lepsze i gorsze dni i nie zapominajmy ,że kierownicy sa tez ludzmi i mogą mieć gorszy dzień Pozdrawiam

Dzoan
Były pracownik
@Amarrrro

Owszem zgadza się p.Magda jest bardzo pracowita ,mądra, nikt tego nie neguje ale gdyby się zamieniły stnowiskami z p.Grazyna toby sama tez zrozumiała czemu taki bezład panuje .

Tajemniczy klient
Były pracownik

A ja myślę że ci co popierają to dziadostwo jakie jest w tym sklepie to znaczy że to ludzie z tego samego kręgu chodzę i widzę obserwuję nowi pracownicy są traktowani z góry mogę tylko powiedzieć że jest kasjerka o imieniu wiesia bardzo miła uczynna zakupy pomoże spakować ile razy widziałam że nawet niewidomemu pomagała, takich ludzi potrzeba do pracy.

Gość1
Inne

Witam ostatnio robiłam zakupy w sklepie dino w Osięcinach . Stojąc w kolejce widziałam jak zbiło się piwo. Pani ,która obsługiwała przy kasie o imieniu Katarzyna w długich czarnych włosach ,wstając za kasy była wielce oburzona że będzie musiała sprzątać i usłyszałam tekst (usunięte przez administratora) co Pabi zrobiła. Więkrzość kasjerek jest bardzo nie przyjemna dla klientów.

Zagraniczni urlopowicze
Inne

Witam . Nie mamy żadnej dobrej opinii na temat obsługi klienta. Pani Żaneta taka trochę przy kości wyprosiła nas z towarem z lady, musieliśmy przeładować na inną kasę. Była bardzo nie przyjemna do 3 Panów,którzy nie mogli wysłowić się po Polsku które papierosy chcą. Karygodne że ktoś taki obsługuje ludzi .

Zostaw merytoryczną opinię o Dino - Osięciny

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dino?

    Zobacz opinie na temat firmy Dino tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Przejdź do nowych opinii