Niestety, o ile Dino to fajny sklep to jakość obsługi w Mykanowie pozostawia wiele do życzenia.... rozkładanie cen promocyjnych dzień wcześniej (usunięte przez administratora) klienta. Ma to wiele skutków ubocznych, trzeba o wiele dłużej czekać na obsłużenie klienta, a jezeli już o tym mowa to czeka sie przy kasie pare minut az ktos łaskawie podejdzie i Cię obsluzy, Panie wiecznie są zajęte czymś innym... Pojawiają się też błędy w kasowaniu klientów, jak można podać cos co klient nie zamawiał a zostaje to skasowane.... Tragiczne podejście do klienta.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.