Opinie o inwentury.pl
Pracodawca
Dziękujemy za Waszą obecność na naszym profilu!
Jako zespół pragniemy zapewnić, że jest to miejsce otwarte na fajną wymianę myśli oraz rzetelne dyskusje. Czytamy wszystkie treści pojawiające się na naszym profilu i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki, ulepszając naszą działalność.
Pragniemy, aby było to miejsce kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji.
Prosimy o to, aby publikowane treści były merytoryczne, zgodne z prawdą i kulturalne. Wszelkie wpisy naruszające zasady społeczności, zawierające obraźliwe treści lub szerzące dezinformację, mogą zostać usunięte.
Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i konstruktywny udział w dyskusji, jesteśmy tu dla Was :)
We wszystkich niepokojących kwestiach możecie kontaktować się również z nami bezpośrednio pod adresem e-mail biuro@inwentury.pl
Jeżeli jesteście tacy pomocni, to dlaczego dodzwonić się do was to porażka, a jak ktoś pisze email to jest cisza nawet dwa dni. Jak chce coś załatwić to jest zbywa je, że my się odezwiemy bądź informacja poszła. Do innego działu. Śmiech na sali.
Pracodawca
Dzień dobry, nasze numery faktycznie często bywają zajęte ze względu na często prowadzone rozmowy telefoniczne :) zachęcamy do pozostawiania w takiej sytuacji wiadomości sms z prośbą o kontakt, z pewnością to zrobimy. Na wiadomości email odpowiadamy najpóźniej do końca dnia w którym wpłynęła do nas wiadomość. Zapraszam do kontaktu z Szymonem pod nr 789214740, pozostaje do dyspozycji :)
Pracodawca
Cześć Mała Mi! W ostatnim czasie ruch na naszych liniach telefonicznych był wzmożony, zapewne stąd trudność w dodzwonieniu się do nas. Zachęcamy do pozostawienia sms z prośbą o kontakt, oddzwonimy z pewnością :) Na odpowiedź na email audytorzy czekają maksymalnie dwa dni robocze, zazwyczaj odpowiadamy tego samego dnia roboczego w którym otrzymujemy wiadomość. Jeśli jakakolwiek Twoja kwestia umknęła nam, skontaktuj się proszę z nami ponownie, z pewnością rozwiążemy to priorytetowo. Pozdrawiamy!
To nie jest prawda, dodzwonić się nie można na żaden z numerów, przynajmniej od 2 tyg nikt nie raczy odebrać telefonu, gdzie dzwoniłam wielokrotnie, maile także pozostają bez odpowiedzi, głucha cisza, czas mija a sprawy się przedawniaja, nic nie można załatwić, jak Państwo macie natłok pracy to może warto zatrudnić dodatkowych konsultantów którzy będą w stanie odebrać telefon i odpisać na maile.
Oczywiście na biuro@inwentury.pl czasami też do konkretnych rekruterow, ale ostatnimi tygodniami żadna droga nie jest efektywna i skuteczna
Pracodawca
Mali, zadzwoń prosimy do nas, albo napisz ponownie. Nie wiemy z jakiego maila kontaktowałeś/aś się z nami, a nie widzimy żadnych nieodczytanych wiadomości.
Aha czyli maile były przeczytane ale nikt na nie nie odpowiedział a piszecie ze najczęściej do końca dnia jest odpowiedź albo max do 2 dni. Fakt jest taki, że nikt mi nie pomógł w kilku sprawach, żadnej odpowiedź zwrotnej, gdy prosiłam o kontakt do działu kadr bo miałam błędy w umowie, czekałam tydzień na wypłatę aż w końcu napisałam do konkretniejszej osoby, która od ręki poprawiła bo zapewne czekałabym w niskonczonsc. Ale chyba nie po to są konsultanci żeby zawracać głowę komu innemu. Zapytanie o zamianę zlecenia też zostało bez odpowiedzi. Gdzie mam napisać? No chyba nie na biuro@inwentury :D w innych firmach jakoś potrafi działać komunikacja i rzeczywiście konsultanci reagują na bieżąco bo zwykle są to sprawy pilne. Proszę podać innego maila to napisze
Pracodawca
Cześć Mali, niezmiennie biuro@inwentury.pl, obsługujemy tę pocztę na bieżąco i nie pozostawiamy wiadomości bez odpowiedzi. Zadzwoń proszę pod nr: 794 758 000
Wywiad udzielony przez użytkownika Kamila Turzyniecka
Pracownik firmy - HR Manager
Czym zajmuje się Państwa firma? Co jest głównym filarem Państwa biznesu? W jakim mieście/ jakich miastach działacie? Jak duża jest Państwa firma (oddziały, liczba pracowników)?
Inwentury.pl jest stosunkowo nowym podmiotem na rynku pracy dorywczej. Tę nowość widzimy jako nasz atut, pracownicy zatrudnieni w naszej firmie w większości posiadają wieloletnie doświadczenie w branży, jednocześnie praca nad nowym projektem jakim są inwentury.pl powstałe w 2022 roku pozwoliła na udoskonalenie rekrutacji oraz platformy. Inwentury.pl działają na terenie całej Polski, a nasze projekty odbywają się od najmniejszych miasteczek po duże miasta. Organizujemy również transporty na wiele z naszych inwentaryzacji z różnych miejsc Polski.
Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2024 roku?
Nasze plany rozwoju na najbliższe lata sięgają dość daleko. Podchodzimy do nich spokojnie, ale również ambitnie. Nieustannie pozyskujemy nowych kontrahentów, aby zapewnić audytorom jeszcze większą bazę projektów do wyboru. Nieustannie rozwijamy również naszą platformę, po której poruszają się współpracujące z nami osoby, aby była jeszcze bardziej intuicyjna i pomocna. Dodatkowo niezmienne stawiamy na rozwój pracowników działu, aby być w swojej pracy bardziej profesjonalnymi. Chcemy, aby współpraca z audytorami przebiegała profesjonalnie i przyjemnie.
Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie? Kto odpowiada za rekrutację (bezpośredni przełożony, dział HR)?
W naszej pracy skupiamy się na rekrutacji pracowników do prac dorywczych, zazwyczaj nocnych. Stawiamy na osoby dokładne, energiczne i pozytywnie nastawione do pracy. Jako, ze działamy na terenie całej Polski, nasze rekrutacje w większości przypadków przeprowadzane są zdalnie. Osoby zainteresowane podpisaniem umowy bezpośrednio zapraszamy do naszego biura w Warszawie. Pragniemy mieć w swojej bazie pracowników osoby z całej Polski, które zainteresowane są pojedynczymi współpracami z nami oraz takimi, które chcą mieć stałą pracę dorywczą z elastycznym, ustalanym samodzielnie grafikiem. Nasz dział rekrutacji jest niezwykle skuteczny i otwarty na komunikację z audytorami, zawsze dostępny do pomocy, uśmiechnięty i życzliwy.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?
Każdy z naszych audytorów podczas podpisywania umowy przechodzi onlineowy kurs wdrożeniowy, niezbędny do prawidłowego wykonania zleceń dla inwentury.pl oraz wprowadzenie do podstawowych zasad współpracy z nami. Przed rozpoczęciem inwentaryzacji każdy audytor, który pierwszy raz uczestniczy w naszym zleceniu, przechodzi szkolenie stanowiskowe oraz szkolenie z obsługi skanera. Takie szkolenie zostaje przeprowadzone na miejscu zlecenia przez firmę Inventory Solutions Polska. Podczas inwentaryzacji pracę audytorów nadzoruje kierownik wraz z koordynatorem inwentaryzacji.
Wywiad udzielony przez użytkownika Mariusz Cwalina
Pracownik firmy - Dyrektor Operacyjny
Na czym dokładnie polega inwentaryzacja?
Inwentaryzacja polega na spisaniu stanu faktycznego towarów w inwentaryzowanej lokalizacji. Inwentaryzację możemy podzielić na dwie grupy, czyli inwentaryzacje majątku oraz inwentaryzacje towarowe. Nasza firma wykonuje je zarówno w magazynach, centrach logistycznych, sklepach wielkopowierzchniowych, jaki i w kioskach, czy restauracjach. Wynikiem naszej pracy jest udostępnienie naszym klientom rzetelnych i wiarygodnych danych na temat posiadanego majątku, czy zapasu ilościowego towaru.
Czego audytor może spodziewać się po dotarciu na miejsce zlecenia?
Audytorzy po dotarciu na miejsce zlecenia zostaną przyjęci przez naszego menadżera. Zostanie przedstawione im zadanie jakie będzie wykonywała grupa w danym dniu. Naszym zleceniobiorcom udostępniamy terminale mobilne z autorskim oprogramowaniem do wykonywania spisu. Zapewniamy szkolenie stanowiskowe, BHP, jak również szkolenie z obsługi skanera. Grupą inwentaryzacyjną kieruje menadżer, który odpowiada za przydział audytorom poszczególnych stref do policzenia. Praca osób liczących jest poddawana bieżącej weryfikacji, czyli sprawdzamy poprawność przeliczania produktów. Podczas procesu inwentaryzacji nasza grupa koordynatorska przekazuje na bieżąco uwagi i sugestie co do optymalizacji pracy, służy pomocą i z przyjemnością odpowie na wszystkie wątpliwości i pojawiające się pytania.
Świetna obsługa, bardzo pomocni i mili konsultanci. Elastyczny grafik, wypłacalni!
Po kilku przebytych inwentaryzacja mogę śmiało polecić firmę. Czas pracy liczony od pierwszego zeskanowanego produktu do ostatniego. Stawka godzinowa wysoka (plus dla studentów). Wiadomo nie jest to najlżejsza praca, ale jako tymczasowa jest okej, można sobie dużo dorobić. Warto zapisywać się na listy rezerwowe, bo często zwalniają się miejsca. Kierownictwo kontroluje czy prawidłowo skanowane są towary, ale to dobrze, bo dlaczego ktoś kto dobrze robi swoją robotę ma być traktowany tak samo, jak osoby, które liczą na odwalsię i nie przykładają się do powierzonej pracy. Ogólnie polecam.
Zanim dostanie się wypłate, najpierw trzeba zatwierdzić "rachunek" który pojawia się w zakładce umowy. Potem po zatwierdzeniu jest wysyłany przelew. Ja chodzę na inwentaryzację od 7 miesięcy i nigdy nie miałam problemu z wynagrodzeniem.
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Zapraszamy do kontaktu email lub przez formularz kontaktowy :)
Pracodawca
Dziękujemy za Waszą obecność na naszym profilu!
Jako zespół pragniemy zapewnić, że jest to miejsce otwarte na fajną wymianę myśli oraz rzetelne dyskusje. Czytamy wszystkie treści pojawiające się na naszym profilu i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki, ulepszając naszą działalność.
Pragniemy, aby było to miejsce kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji.
Prosimy o to, aby publikowane treści były merytoryczne, zgodne z prawdą i kulturalne. Wszelkie wpisy naruszające zasady społeczności, zawierające obraźliwe treści lub szerzące dezinformację, mogą zostać usunięte.
Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i konstruktywny udział w dyskusji, jesteśmy tu dla Was :)
We wszystkich niepokojących kwestiach możecie kontaktować się również z nami bezpośrednio pod adresem e-mail biuro@inwentury.pl
Jeżeli jesteście tacy pomocni, to dlaczego dodzwonić się do was to porażka, a jak ktoś pisze email to jest cisza nawet dwa dni. Jak chce coś załatwić to jest zbywa je, że my się odezwiemy bądź informacja poszła. Do innego działu. Śmiech na sali.
Pracodawca
Dzień dobry, nasze numery faktycznie często bywają zajęte ze względu na często prowadzone rozmowy telefoniczne :) zachęcamy do pozostawiania w takiej sytuacji wiadomości sms z prośbą o kontakt, z pewnością to zrobimy. Na wiadomości email odpowiadamy najpóźniej do końca dnia w którym wpłynęła do nas wiadomość. Zapraszam do kontaktu z Szymonem pod nr 789214740, pozostaje do dyspozycji :)
Pracodawca
Cześć Mała Mi! W ostatnim czasie ruch na naszych liniach telefonicznych był wzmożony, zapewne stąd trudność w dodzwonieniu się do nas. Zachęcamy do pozostawienia sms z prośbą o kontakt, oddzwonimy z pewnością :) Na odpowiedź na email audytorzy czekają maksymalnie dwa dni robocze, zazwyczaj odpowiadamy tego samego dnia roboczego w którym otrzymujemy wiadomość. Jeśli jakakolwiek Twoja kwestia umknęła nam, skontaktuj się proszę z nami ponownie, z pewnością rozwiążemy to priorytetowo. Pozdrawiamy!
To nie jest prawda, dodzwonić się nie można na żaden z numerów, przynajmniej od 2 tyg nikt nie raczy odebrać telefonu, gdzie dzwoniłam wielokrotnie, maile także pozostają bez odpowiedzi, głucha cisza, czas mija a sprawy się przedawniaja, nic nie można załatwić, jak Państwo macie natłok pracy to może warto zatrudnić dodatkowych konsultantów którzy będą w stanie odebrać telefon i odpisać na maile.
Oczywiście na biuro@inwentury.pl czasami też do konkretnych rekruterow, ale ostatnimi tygodniami żadna droga nie jest efektywna i skuteczna
Pracodawca
Mali, zadzwoń prosimy do nas, albo napisz ponownie. Nie wiemy z jakiego maila kontaktowałeś/aś się z nami, a nie widzimy żadnych nieodczytanych wiadomości.
Aha czyli maile były przeczytane ale nikt na nie nie odpowiedział a piszecie ze najczęściej do końca dnia jest odpowiedź albo max do 2 dni. Fakt jest taki, że nikt mi nie pomógł w kilku sprawach, żadnej odpowiedź zwrotnej, gdy prosiłam o kontakt do działu kadr bo miałam błędy w umowie, czekałam tydzień na wypłatę aż w końcu napisałam do konkretniejszej osoby, która od ręki poprawiła bo zapewne czekałabym w niskonczonsc. Ale chyba nie po to są konsultanci żeby zawracać głowę komu innemu. Zapytanie o zamianę zlecenia też zostało bez odpowiedzi. Gdzie mam napisać? No chyba nie na biuro@inwentury :D w innych firmach jakoś potrafi działać komunikacja i rzeczywiście konsultanci reagują na bieżąco bo zwykle są to sprawy pilne. Proszę podać innego maila to napisze
Pracodawca
Cześć Mali, niezmiennie biuro@inwentury.pl, obsługujemy tę pocztę na bieżąco i nie pozostawiamy wiadomości bez odpowiedzi. Zadzwoń proszę pod nr: 794 758 000
Kpina... zablokowane konto za " nieakceptowalne zachowanie" wyrzucenie z projektu... skąd pewność że moje zachowanie było zle, a osoby która wydawała mi polecenie było dobre? Dlaczego pracownika nie jest brany na rozmowę wyjaśniająca jedna i druga stronę tylko pracownik jest oceniany z góry. Co.za firma... pracownik tylko do roboty i nie ma prawa się odezwać gdy druga strona źle zachowuje się w obec pracownika. To jest (usunięte przez administratora) człowieka wywalają z pracy bo zwrócił uwagę osobie że nie zyczy sobie prychania. W umowie nie ma napisane że pracownik nie ma prawa mieć swojego zdania... ale to firma traci dokładnego pracownika ;) nie polecam za każdą bzdurę jest blokada na koncie pracownik jest nie ważny.
Witam chciałem wypisać się z inwętury a nie mogę bo nie mam dostępnego anulowania na kącie tylko podpisz umowę mi wyskakuje co tu chodzi ???
Kierownik projektu nie sygnalizował żadnych zastrzeżeń w trakcie przebiegu inwentaryzacji odnośnie mojej prac, więc nie rozumiem dlaczego moje konto zostało zablokowane
Pracodawca
Cześć GGDD, być może okazało się, że błędy które popełniłeś/aś udało nam się zlokalizować dopiero po oddaniu przez Ciebie skanera. Odezwij się proszę do nas w wiadomości mailowej zweryfikujemy opisywaną przez Ciebie sytuację :)
Pisałam, wielokrotnie ponad miesiąc temu i zero odzewu, moja sprawa została zbagatelizowana, podejście nieprofesjonalne. Nie polecam @Pracodawca
Pracodawca
GGDD, nie mamy żadnych zaległości z odpowiedziami na wiadomości email, zweryfikuj na jaki adres email pisałaś. Bardzo proszę skontaktuj się z nami teraz na adres kontakt@inwentury.pl i opisz sytuację, jesteśmy do dyspozycji
Ta firma to jakiś jeden wielki cyrk. Najpierw się zapisujesz na kilka inwentaryzacji a potem je odwołują,pisząc smsy kilka godzin przed rozpoczęciem jeden z inwentaryzacji... Nawet bywają takie sytuacja,że po odwołaniu cie ,napiszą emaila ze płacisz mandat za nie pojawienie się, to to już wgl jest niedorzeczne. Nie wiem ilu stamtąd jest takich niekompetentnych i nie przekazują sobie na bieżąco informacji,ale to co się tam dzieje to jest dramat. Potrafią nawet kilka razy w ciągu jednego dnia bawić się w to czy dana osoba jest rezerwowa na liście czy podstawowa..także nigdy nie wiesz czy się pojawisz na danej inwentaryzacji, ale mandaty to wiedzą kiedy wstawiać i to jeszcze w przypadku kiedy człowiek jest niewinny tylko niekompetentnosc z ich strony...
nie polecam, blokuja zlecenia i konto odrazu po jednej opinii pracodawcy oraz brak mozliwosci zlozenia wyjasnien nie wspomnie o pieniadzach ktore stracilem i czas
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Cześć Ola! :) kontakt@inwentury.pl
Dzień dobry. Pisałam do państwa ale nie uzyskałam odpowiedzi. Jak usunąć konto na inwentury?
Pracodawca
Dzień dobry Julka, kiedy i na jaki adres mailowy kontaktowałaś się z nami? :)
Ja tak samo - nie podpisałam umowy i napisałam maila, że jednak chcę zrezygnować i proszę o usunięcie moich danych. Nie otrzymałam odpowiedzi do dzisiaj, za to smsy przychodzą non stop o zleceniach. Proszę sprawdzić skrzynkę - pisałam parę dni temu w tej sprawie i cisza.
Pracodawca
Cześć XYZXY! Na jaki adres mailowy kontaktowałaś się z nami? Jesteśmy na bieżąco ze wszelkimi mailami od pracowników, coś musiało pójść nie tak z wysyłką :) odezwij się do nas telefonicznie, sprawniej załatwimy zgłaszaną kwestię :)
A numer jest podany na stronie? Czy muszę poszukać na fb w grupie inwentur?
Czy ta firma ma jakieś zlecenia w weekendy? (w dzień lub w nocy)? w tygodniu mam inną pracę i chętnie popracowałbym w weekend ale nie widzę nic w weekend
Pani Karolina "koko" jest bardzo pozytywną osobą, widać że lubi pracować na inwenturach. Ma bardzo fajne podejście do ludzi, pomaga jeśli sobie ktoś nie radzi. Bardzo miło się pracuje w takim towarzystwie, ponieważ ma super poczucie humoru.
Opryskliwi pracownicy, niemiła atmosfera. Nie polecam, zdecydowanie lepiej pracowało mi się w innych firmach inwentaryzacyjnych
Pracodawca
Cześć Gość1, skontaktuj się z nami w wiadomości email, potrzebowalibyśmy więcej szczegółów aby móc zweryfikować to o czym piszesz. Z góry dziękujemy :)
Byłem na dwóch inwentaryzacjach, na obu atmosfera była okropna. Państwo byli nie mili, czepiali się o drobne szczegóły, problem był o najmniejsze drobnostki. Mimo starań nasza praca była oceniana na "odwaloną byle jak", "szef" czy "pracodawca" był roszczeniowy i nie miły już od pierwszych godzin pracy, wiedział kto jest po raz pierwszy na inwentaryzacji a kto nie a mimo to Ci, co byli po raz pierwszy dostawali najbardziej po nogach. Na drugiej inwentaryzacji jedna, młoda Pani była jedyną osobą z tego zespołu z którą dało się normalnie pracować i porozmawiać. Reszta jakby była za karę. Na przerwie dostaliśmy wiązankę o naszej pracy za nas i resztę ludzi, mimo że było ok. 20 osób na inwentaryzacji to my oberwaliśmy najbardziej. Mimo starań przy takich ludziach którzy mają tak okropne podejście do pracownika, nie da się pracować zgodnie i dokładnie. Po inwentaryzacji cała grupa, że więcej nie idzie na żadną inwentaryzację bo to istna porażka. Konta na inwentury.pl zostały zablokowane.
Pracodawca
Cześć Użytkownik, skontaktuj się z nami mailowo, bardzo prosimy, chcielibyśmy mieć możliwość zweryfikowania opisywanej sytuacji, do tego potrzebujemy szczegółów od Ciebie. Z góry dziękujemy!
Dzień dobry. Jestem zatrudniona na stałe, ale dodatkowo biorę udział w inwentaryzacji. I teraz mam pytanie - czy dostanę PIT 11 od państwa i w jaki sposób jego rozliczać.
Pracodawca
Cześć Olena! Zatrudniamy na podstawie umowy zlecenia, otrzymujesz od nas PIT11 i rozliczasz go zupełnie normalnie :)
Niestety nie mogę polecić tej firmy, a wręcz będę każdemu odradzała. Spotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja. Otóż zapisałam się na konkretną inwentaryzację, która miała odbyć się 1.10.2024. W dniu 30.09.2024 dostałam sms z informacją, że data inwentaryzacji zostaje zmieniona na 3.10.2024. Termin ten niestety mi nie odpowiadał ze względu na inne zobowiązania zawodowe. Oczywiście nie można było się już wypisać z projektu, bo można zrobić to najpóźniej na 5 dni przed. W związku z tym napisałam maila do f-my, że nie będzie mnie w dniu 3.10.2024, bo na ten termin się nie zgadzałam. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, a w dniu 3.10.2024 wieczorem zablokowano mi konto, wyrzucono mnie z innych inwentaryzacji i nałożono karę finansową 220zł. Próbuję wyjaśnić sprawę, ale na tel nikt nie odpowiada, na maila dostałam odp, która brzmi jakby to pisał automat. Na kolejne maile zero odpowiedzi. Rozumiem, że są kary finansowe itd, ale chyba nie w sytuacji, kiedy inwentaryzacja odbywa się w innym terminie niż wcześniej przeze mnie wybrany. Czuję się (usunięte przez administratora)
Czy udalo sie pani z nimi skontaktować co z kara zaplacila pani??? Mam podobna sytuacje
Pracodawca
Dzień dobry XXX! Z pewnością taka kara nie zostanie nałożona i powinna zostać anulowana. Potrzebujemy bezpośredniego kontaktu mailowego, żeby móc ustalić Państwa dane :)
Dzień dobry. Jak usunąć konto oraz swoje dane na inwentury.pl?
Jak wygląda sytuacja z odpisywaniem na maile? Czekam na odpowiedź prawie miesiąc i niestety do tej pory cisza. Czy da się skontaktować w inny sposób? Mam na myśli inwentaryzację która miała być wyjazdową, jednak w dniu inwentaryzacji zostaliśmy poinformowani o własnym transporcie za dodatkową dopłatą, jednak nie wiem gdzie dopłata zostanie uwzględniona, ponieważ po wejściu w zrealizowane zlecenia pokazuje się komunikat że był zorganizowany darmowy transport. Chciałabym otrzymać chociaż informację zwrotną w tym temacie.
Pracodawca
Cześć Mari, nie mamy żadnego opóźnienia z odpisywaniem na Wasze wiadomości email. Wyślij proszę do nas ponownie wiadomość na adres: biuro@inwentury.pl :)
Niestety do tej pory nie otrzymałam informacji zwrotnej, pisałam na podanego przez Państwa maila około 2 tygodnie temu
Pracodawca
Nie mamy żadnych zaległych maili, musimy poznać jakieś dane, abyśmy mogli odszukać wiadomość :( skontaktuj się proszę z nami jutro telefonicznie pisząc sms z informacją, że nie dostajesz odpowiedzi na mail, oddzwonimy!
Została mi przełożona inwentaryzacja na datę która mi nie pasowała, nie mogłam jej samodzielnie odwołać ze względu na termin inwentaryzacji. W pierwszej kolejności szukałam numeru telefonu, który znalazłam na waszej stronie, zadzwoniłam odebrała jakaś kobieta. Po przedstawieniu jej sytuacji to stwierdziła że normalnie mogę ją odwołać gdzie jej tłumaczyłam że nie mogę gdyż ta opcja jest już zablokowana ze względu na inwentaryzacje która ma być za 3 dni. Pani była bardzo chamska, nie miła, opryskliwa. Po takim traktowaniu i zobaczeniu jakie osoby między innymi u was pracują i jakie mają podejście do ''pracownika'' zrealizuje pozostałe projekty na których jestem zapisana i rezygnuje całkowicie z waszych ''usług''. Pod tym względem nawet nie polecę was komukolwiek.
Brak jakiegokolwiek kontaktu, mam pytanie co do umowy i nie otrzymuje żadnej odpowiedzi. Wysłałam kilka zapytań w formularzu oraz maile.
Pracodawca
Cześć Renata! Jeśli pytania wysłałaś dziś to musisz uzbroić się w chwilę cierpliwości, odpowiemy ;)
Czy jak się podpisze umowę to można trzeba brać udział w każdej inwentarze czy jak komu pasuje. Pytam bo pracuje na dwie zmiany i nie zawsze będzie mi pasowało
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w inwentury.pl - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w inwentury.pl
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w inwentury.pl?
Zobacz opinie na temat firmy inwentury.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 162.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w inwentury.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 141, z czego 24 to opinie pozytywne, 95 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- inwentury.pl
-
Aleje Jerozolimskie 125/127 lok. 501A
00-810 Warszawa - https://inwentury.pl
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!