Muszę odradzić pracę dla tej marki. Problemy z umowami, brak informacji na ich temat, brak informacji na temat własnego urlopu. Roszczeniowe kierownictwo oraz dział HR, który nie zna nawet kodeksu pracy. Jedna osoba pracuje za cztery, a pozostałe trzy patrzą się w sufit z założonymi rękami. Na sklepie jest (usunięte przez administratora) a klienci nie bez powodu wystawiają oceny pokroju 1 gwiazdki. Na szczęście uwolniłam się z tego bagna i moje życie jest teraz normalne. Nie muszę pracować w soboty, nie muszę chodzić do pracy po zmianie do godziny 22 na godzinę 9 rano. Nie muszę dokładać się do braków w kasie pokroju 100-200zł. ODRADZAM WAM TO MIEJSCE DLA WASZEGO ZDROWIA PSYCHICZNEGO
Bardzo chwalę pracę w TH! Może każdy sklep w Polsce ma troszkę inną atmosferę. Umowa na duży plus, czyli o pracę. Zarobki porównując inne firmy też na plus. Dużo benefitów, konkursów. Outfity co jakiś czas, pracowałam 2 lata, odchodząc było gorzej z tym ale jakoś dogadali się na koniec z tego co wiem. Czasem było zamieszanie z górą, ale gdzie tak nie ma. Mam bardzo dobre wspomnienia :)
Muszę odradzić pracę dla tej marki. Problemy z umowami, brak informacji na ich temat, brak informacji na temat własnego urlopu. Roszczeniowe kierownictwo oraz dział HR, który nie zna nawet kodeksu pracy. Jedna osoba pracuje za cztery, a pozostałe trzy patrzą się w sufit z założonymi rękami. Na sklepie jest (usunięte przez administratora) a klienci nie bez powodu wystawiają oceny pokroju 1 gwiazdki. Na szczęście uwolniłam się z tego bagna i moje życie jest teraz normalne. Nie muszę pracować w soboty, nie muszę chodzić do pracy po zmianie do godziny 22 na godzinę 9 rano. Nie muszę dokładać się do braków w kasie pokroju 100-200zł. ODRADZAM WAM TO MIEJSCE DLA WASZEGO ZDROWIA PSYCHICZNEGO
Nie wiem w którym sklepie pracowałaś ale to co piszesz to albo mija się z prawdą albo do złego sklepu trafiłaś. Ja widzę tu prace z innej perspektywy: miła atmosfera, poszanowanie pracownika, nie narobisz się za nadto. Ok może wynagrodzenie nie jakieś imponujące ale też nie na najniższym poziomie. Ludzie w pracy i szefostwo mili i życzliwi i co najważniejsze zawsze wszystko zgodnie z prawem pracy a nie jak w mojej poprzedniej firmie. Taka jest moja opinia :)
Pocahontas 100% racji. Z kolei z odpowiedzią na tę opinię się nie zgadzam. Umowa o pracę daje Ci możliwość wzięcia l4 i możesz z niego skorzystać w każdej chwili. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć w jakieś sytuacji dopadnie nas choroba, czy złamiemy sobie nogę, więc pisanie, że pracownik, który bierze l4 po 1,5 miesiąca pracy "nie wróży dobrze" to jest jakiś żart. Zdarzają się różne sytuacje losowe, na które nie mamy wpływu. Kierownictwo tutaj wcale nie było lepsze pod tym względem. Plotki, przywileje, wyśmiewanie i wykorzystywanie innych. Formalności nie były dopełniane zgodnie ze standardami firmy. Tam wszystko było zaprzeczeniem tych standardów. Kierownictwo jak i dział hr pozostawia wiele do życzenia. Zarobków i premii już nie będę komentować.
Zdecydowanie prawda. Sama się przekonałam. Szczególnie jeśli chodzi o niekompetencję i brak znajomości prawa pracy działu HR. Brak przejrzystości awansów wew. Area Managerowie to kabaret, po za małymi wyjątkami.
Firma z pozoru prestiżowa. Zwykły sklep jak każdy inny. Zarobki w okolicach najniższej kranowej. Możliwość awansu dopiero jak ktoś się zwalnia, a sam awans slabo płatny. Dwieście złotych więcej do wypłaty za mase dodatkowych zadan. Nic dziwnego ze nie można rozmawiać o zarobkach. Praca dobra dla studentów co chcą dorobić na swoje przyjemności. Atmosfera zależy od sklepu w jakim się pracuje
Szukam pracy na Kierownik Sklepu. Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat oferty firmy Hilfiger Stores Sp. z o.o.? Czy oferują tam zarobki w okolicach 6000 ? Jaka forma umowy jest proponowana?
Pracowałam tam 1,5 miesiąca w czym dopadła mnie choroba wiec byłam na l4, choć nie wiem jak bym się starała to i tak było źle, to jak wcześniej pracowałam w gastro i ktoś nowy by przyszedł do branży i po przepracowanych 3 tygodniach z małą wiedzą bo nie da się nauczyć wszystkiego na już kierownik by przyszedł i powiedział ze nie dajesz sobie rady i zespół Cię nie chce wiec zwalniamy Cię w ciągu 3 dni. Do tego wszystko co mówiłam o planach na przyszłość szło w obieg, ale przynajmniej wyniosłam wniosek, że ludziom nie można ufać i choć nie ważne jak się starasz i tak będzie źle.
Ta opinia jest bardzo subiektywna i myśle że jak zapytalibyśmy Twojego kierownika i współpracowników o opinię o Tobie to byłaby znacznie inna wersja ;-) A pracownik po półtora miesiąca na L4 to niczego nie wróży dobrego na przyszłość :D ale to moje indywidualna opinia ;-) Teraz to wszyscy mają (usunięte przez administratora) pracę i tylko brzuszek zaboli na na L4 uciekają - takie czasy, tacy pracownicy ….
Hm.Czyli najlepiej zatrudniać na zlecenie wtedy nie będzie się trzeba martwić,że ktoś na l4 pójdzie. Skoro jest umowa o pracę to są też i wynikające z kodeksu pracy "przywileje"-życie.
Jeśli już była mowa o kierownictwie wyżej to mam przed sobą jedno aktualne ogłoszenie i w nim wpisane są świadczenia socjalne, wiecie o jakie może teraz chodzić? I czy pracownicy z niższych szczebli też je otrzymują? Jaka jest docelowa pula benefitów?
Zostałem (usunięte przez administratora) na zamówionym produkcie. Otrzymałem zupełnie co innego co można nazwać tylko (usunięte przez administratora) Odradzam zakup z tej firmy. Dno dno i 100 razy dno. Z nikim nie masz możliwości kontaktu i dlatego zmuszony byłem zgłosić sprawę na policję.
(usunięte przez administratora) informacje dotyczące kierownika Factory Outlet Kraków... Kierownik stosuję (usunięte przez administratora)na pracownikach ! Czy to jest aż tak negatywny komentarz by trzeba było to usunąć ? Przecież nie podaję informacji wrażliwych. Chce tylko ostrzec potencjalnych pracowników. Nie wspominam tej osoby miło...
a co jeśli o współpracowników miałoby chodzić? o atmosferze padały różne opinie. można jednak liczyć na aktualny zespół? po pracy są jakieś integracje lub inne tego typu inicjatywy?
Jak wyglądają teraz zarobki doradcy?
Prócz samych zarobków jaka jest rzeczywista perspektywa na rozwój? Widziałam w jednym z ogłoszeń, że jest to w myślniku w zakresie "oferujemy" ale o co mogło konkretnie chodzić? o prowizjach też coś wiecie? równiez były wspominane
(usunięte przez administratora)
pewnie jest jakieś szersze odniesienie się do definicji tego wspomnianego złego traktowania? docelowo kierownik jakie ma warunki zatrudnienia tak właściwie? co trzeba zrobić, żeby awansować? jaki staż pracy jest minimalny?
Witam, Mam pytanie co do odziezy pracowniczej wydanej przez pracodawcę. Co z nią gdy wypowiedzą umowę? Ktoś zna regulamin w tommy ?
Outfity są wydawane co pół roku - jak Ci wydadzą nowy, poprzedni staje się twój na własność - ten aktualnie otrzymany to własność firmy i trzeba ją oddać niezależnie od strony która zakończyła współpracę
Zamiast sadzić wulgaryzmy pod jego adresem, skoro masz wiedzę z regulaminu, to napisz tutaj tak, żeby i inni skorzystali. O ile wiesz lepiej od niego. PS. mnie nieco dziwi, że w dobie inflacji sprzedawcy się skupiają na ciuchach służbowych, a nie na pensjach. Chyba muszą być wysokie...
Pracowałam tam raptem 1.5 miesiąca gdyż dłużej nie dałam rady wytrzymać. Było to jakieś 2 lata temu więc opiszę w skrócie jak wyglądała praca. Rano układanie ubrań, ogólne ogarnianie sklepu I przygotowywanie do... wyścigu. Tak dosłownie, każdy klient (A nie było ich wielu) to wieczna walka, kto pierwszy dobiegnie I obsłuży (bo oczywiście każdy chciał zrobić wynik narzucony z góry) ten wygrywa. Nikt na rozmowie nie poinformował mnie o tym że będę musiała walczyć o klienta z drugim sprzedawcą:D ???? (a zdarzalo sie ze bylo nas 4 na zmianie ) Kolejna sprawa to sztywna atmosfera, tam trzeba było stać na baczność, nie można się delikatnie oprzeć nawet bo od razu dostaję się informacje że ktoś może to zauważyć A tak nie wypada ???? wtf Każdy każdego podejrzewa o kradzież, wieczne sprawdzanie torebek przed wyjściem, nawet w trakcie przerwy. Średnio się pracuje w firmie która ciągle podejrzewa Cię o kradzież. Pieniądze też były marne... Celowo nie napiszę gdzie pracowałam. Ale było to jedno z najgorszych miejsc gdzie miałam okazję pracować. W duzej mierze pewnie zasługa ekipy jaka mi się trafiła w pakiecie, na czele z przemądrzałym kierownikiem. No ale ktoś te zasady wprowadza odgórnie jak mniemam.
Pracuje w firmie 2 lata,a dokladnie to w outlecie, bardzo lubię to pracę a przede wszystkim ludzi z którymi pracuje i kadrę zarządzający począwszy od kierownika do area managera, szacunek do ludzi jest tutaj na najwyższym poziomie, wcześniej pracowałem w innych firmach i nie ma porównania. Polecam te firmę z całego serca ,praca, ludzie atmosfera i na prawde dobra pensja i super system premiowy.
A jak wyglada sytuacja w dziale HR ? Wcześniej nie świecił przykładem, pozmieniało się coś ?
Nie świecili? A co w ich postawie Ci się na tyle nie podobało, że piszesz w ten sposób? Co zrobili?
Pracuje w firmie 2 lata ,a fokladnie
Pracowałem w firmie w latach 2007-2013. W tamtym czasie jedna z najlepszych opcji na rynku ale do tej pory wiem, że trzyma wysoki poziom. Idealne miejsce do nauki pracy w branży Retail. Żadnych negatywnych elementów takich jak kwestie braku szacunku, (usunięte przez administratora) itp. Polecam.
No wiesz. Od twojego zatrudnienia minęło 8 lat. Wtedy też tak słabo płacili, bo teraz widzę, że pensje i premie bardzo niskie. Ciekawy jestem, czy można dorobić w nadgodzinach?
Jak wygląda podstawa w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
To niemożliwe. Minimalne wynagrodzenie w PL wynosi 2800 brutto. Podstawa musi być 2800 brutto.
Przecież komentarz jest sprzed ponad roku! Teraz płace na pewno poszły do góry. Dobrze by było jakby wypowiedział się ktoś aktualnie tam zatrudniony.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
Oczywiście, że mają. Firma płaci tam mało, że ludzie z doświadczeniem wolą pracować gdzie indziej, więc kierownicy nie mają wyboru i zatrudniają ludzi z łapanki.
Potrzebne są w tej firmie jakieś specjalne wymagania typu umiejętność pracy na kasie ? Czy z tak zwanej łapanki każdy się nada, aby tylko obstawić sklep ludźmi ?
Jestem bardzo zadowolona z pracy w tej firmie, kasa moze przecietna ale dostaje duzo wiecej np odziez ktora nosze tez poza praca. Kazdy sie tutaj szanuje i atmosfera jest super. Polecam
Boże, na pierwszy rzut oka widać, ze pisał to ktoś z HR żeby podnieść średnia :D Ciuchy co prawda się dostaje - ale to i tak nie wynagradza słabych zarobków
A często i dużo dostaję się takie ubrania ? Czy to wynagradza lukę w wynagrodzeniu z tej firmy ? Ja szczerze wolałbym większą kasę niż ubrania...
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Hilfiger Stores Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Ulubiona praktyka w tej firmie jest NIE przedłużenie umowy. Dostanie umowy na czas nie określony to rarytas dla wybrańców i ulubieńców. Tak samo jak awans z reszta
Tak jak większość osób się wypowiada tak naprawdę jest. Chęć rozwoju? Hm być może po 5 lub 10 latach pracy w sklepie.Jakiś awans będzie. Sklep na nazwie” PREMIUM” kończy swoją opinie. Wynagrodzenie oraz obsługa tak jak w innych sklepach niższej rangi. Premie są na poziomie 100-200 zł. Osoby, które chcą się zatrudnić w tym sklepie życzę powodzenia oraz anielskiej cierpliwości.
A czy trudno spełnić warunki dostania premii? Moim zdaniem to fajnie, że w ogóle takowe są. W wielu firmach prócz podstawowego wynagrodzenia nie można liczyć na nic innego. Co do wynagrodzenia to ile faktycznie wynosi? Niestety ale nie orientuje się ile zarabia się w takich innych sklepach jak to ująłeś/ujęłaś w swoim wpisie.
Przepraszam, ale realia premii w branży retail to codzienność... nie znam sklepu który nie posiada premii sprzedażowej. Premia w Tommy jest bardzo niska patrząc na obroty sklepów - w outletach gdzie w miesiącu potrafi się zrobić obrót na 500/600 tys netto pracownik dostanie około 100-150 zł Dużo konkurencyjnych Marek ma zdecydowanie lepszy system premiowy
@Ten jeden ktoś, też byłam ciekawa, jak to naprawdę jest z premiami w Hilfiger Stores, dlatego dzięki za ten wpis. No a co z benefitami? Czy są tam jakieś?
@Zofia - benefity? Oczywiście posiadają, np. „Wczasy pod gruszą”, enel med, MultiSport i co kolekcja dostajesz ubrania - średnio co pół roku około 3-4 kompletów (góra+dół, czyli spodnie/spódnica+ tshirt/sweter/polo/... bez obuwia i akcesoriów) Pod tym względem nie jest źle, najlepsze jest to ze ostatni trzeba oddać, a wcześniejsze są już twoje, a nie są nigdzie znakowane logami „staff” wiec odchodzą Ci po części wydatki na ubrania. I to w sumie koniec benefitów - żadnych konkursów nie organizują z tego co pamietam, zabrali wigilie pracownicza przez COVID (150 zł na „głowę” w restauracji) i w ramach „rekompensaty” wysłali do każdego sklepu po jednym małym pudełku ze słodyczami o wartości może 100zl do podziału na cały zespół, gdzie ciężko było to nawet podzielić (w zestawie jakiś miód, dżem, kartonik trufli i jakiś ciastek) - mogli już nic nie wysyłać, bo było to śmieszne. Ogółem firma ma potencjał, bo jest zagraniczna firmą, ale osoby zarządzające w Polsce maja trochę starostereotypowe podejście w wielu kwestiach.
Witam, opowiem może o ostatnim roku i "rozwiązaniach" jakie firma podjęła podczas sytuacji z Covid i Lockdownami. Marka "Premium" która zarabia poza sprzedażą w sklepach własnych to i na sprzedaży do innych marek (np. Peek itp.) - kwoty jakie firma przynosi pomimo "kryzysu" są bardzo duże - informacja jest ogólnodostępna dla pracowników. To tak słowem wstępu. Pomimo bardzo dobrej sytuacji finansowej - podczas lockdownów ogłaszali przestoje na możliwie minimalnych dopuszczalnych warunkach finansowych, pisząc bardzo przemyślane maile które były stylizowane na ratunek i konieczność dla firmy. Prawda była taka, że ludzie na wyższych stanowiskach (powyżej struktury sklepu) nie byli objęci przestojami (czyli zarabiali 100%), a pracownicy niższego szczebla w sklepach mieli zmniejszane pensje do 50% wartości - na szczęście prawo nakazało nie schodzić poniżej najniższej krajowej, gdyby nie to, sprzedawca dostał by 1350 brutto podczas przestoju). Po powrocie w maju 2020 wszystkie zespoły miały zmniejszone etaty na 80%, dla przypomnienia, wyższe stanowiska nadal miały 100%. Dla porównania, inne marki odzieżowe (np Inditex który jest postrzegany jako (usunięte przez administratora)) płacił przez ten sam czas 100% swoim pracownikom. Po 2-3 mc postanowili przywrócić pracowników Outletów do 100% - przynosiły duże zyski i pracownicy wyrażali swoje ogólne niezadowolenie, że zarobki sklepu nie wiele ucierpiały, a pracownicy zarabiają mniej. Pracownicy sklepów FullPrice wrócili na 100% dopiero miesiąc później ponieważ morale w tych sklepach bardzo mocno spadły i "góra" chyba zaczęła się obawiać masowych zwolnień. Podczas drugiego lockdownu dzięki zapiskom w tarczy, firma nie mogła zejść do 50% pensji, a do 80%, tak wiec i zrobiła - zeszła do najniższej półki płac - i o dziwo znów (jak to w mailu od naczelnej Pani HR) przestój dotyczył NIE wszystkich pracowników (czyli struktura powyżej sklepu znów nie tknięta). Podczas ostatniego lockdownu - pracownicy zostali wyciągnięci z przestoju i zaproszeni do pracy - i teraz uwaga ! dostali za tydzień pracy takie same pieniądze jak gdyby siedzieli w domu - ponieważ wyciągnięcie z przestoju odbywało się na starych zasadach 80% etatu) - wyzysk i oszczędność na pracownikach pełną gębą. Z pozytywów - firma szczyci się, że nie musiała nikogo zwalniać dzięki tym rozwiązaniom - szkoda tylko, że większość branży retail nie zwalniała swoich pracowników... Jest to przekomiczne kiedy słyszy się, że marka Tommy "stawia na ludzi"
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hilfiger Stores Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 4 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!