Znalazłem serwisantów ich systemu. Zrobili, wystawili fakturę i będę się ubiegał o zwrot kosztów do stilo. Falownik reklamowali, reklamację producent uznał i mam jeden w razie co na podmianę. Myślę, że było warto mimo że wiem że stilo kasy nie odda
Czy ktoś zna numer telefonu do tej "firmy" bo ten który podają na stronie ma zapchaną skrzynkę i jest nieodbierany? A może jest jakiś inny sposób (nr tel) pod którym można się z nimi skontaktować?
Piszmy wszyscy do KNF skargi na Stilo Energy niech ich w końcu porządnie skontrolują
(Nie)rzetelna firma. Sprawidzłem certyfikat "Rzetelna Firma" którym się chwalą... Po kliknięciu na baner pojawia się komunikat " INFORMUJEMY, IŻ FIRMA STILO ENERGY SPÓŁKA AKCYJNA GDAŃSK NIP: 5851481657 nie uczestniczy już w Programie Rzetelna Firma W celu uzyskania wyjaśnień proszę skontaktować się z ww. firmą." (usunięte przez administratora)
witam czy ma ktoś jakieś namiary na serwisanta lub kogoś kto zna się na tych instalacjach od stilo w Małopolsce lub na śląsku
Podpisałem z firmą umowę w maju 22 roku. Jestem bez pompy i bez zaliczki (ponad 22 tys.). Ostrzegam wszystkich przed Stilo Energy.
Na ostrzeżenia za późno, od maja zdążyli (usunięte przez administratora) z pieniędzy dziesiątki klientów. Przywłaszczenie sobie pieniędzy bez realizacji umów to zwykła kradzież.
A jak nazwać przyjmowanie kolejnych zleceń i zaliczek pomimo wiedzy o braku możliwości realizacji ?
(usunięte przez administratora) Stilo może kraść, (usunięte przez administratora) ale my poszkodowani o (usunięte przez administratora) pisać nie możemy :) Odstąpiliśmy od umowy w ustawowym czasie 14 dni, a Stilo piąty miesiąc przetrzymuje naszą zaliczkę 23tys. Nie łączy nas żadna umowa a oni zawłaszczyli nasze pieniądze. Zwykła kradzież. Sprawa jest już od kilku tygodni w sądzie.
Odezwali się do mnie mailowo po kilku miesiącach prób kontaktu. Napisali... że nie mogą zwrócić mi zaliczki ani realizować umowy (pompa) bo wyrok sądu o przyjęciu układu nie jest jeszcze prawomocny. Ręce opadają. Alek, wysyłam windykatora...
Mam od nich panele fotowoltaiczne i jak dotąd jestem z firmy bardzo zadowolona. Wszystkie zgłoszenia były bardzo szybko rozpatrywane bez zastrzeżeń z mojej strony do serwisu gwarancyjnego dlatego bardzo martwi mnie ten wniosek o upadłości. Co to będzie oznaczało dla klientów Stilo?
Moim zdaniem oznacza to :Pisz na Berdyczów...A co do upadłości- wszystko to możemy zawdzięczać przede wszystkim tzw. dobrej zmianie.Ta opcja wszystko systematycznie niszczy.
Oni sami się bronią. Na szczęście z taką samą skutecznością jak ich jakość.
A jaki miałes inwerter od nich? Bo z tego co wiem, oni robia tylko na mikroinwerterach i zawsze w instalacji jest ich kilka....Nawet jak jeden (na 4 panele) padnie ... to pozostałe działają bez problemu.... Sprawdz prosze i (usunięte przez administratora) głupot...
A ja ich instalację mam od 3 lat. Dziala beż zarzutu. Poza tym ja ich nie bronię. Zwracam tylko uwagę, że STILO nie jest wyjątkiem upadłości i przedstawiam główną przyczynę. Proszę czytać ze zrozumieniem.
Teraz robią/robili na mikro inwerterach ale zaczynali na inwerterach Spirventa. Ja miałem WoltaStar Spirventa i po tym co zobaczyłem w środku nie dziwię się że Spirvent zbankrutował. Zanim komuś zarzucisz pisanie głupot doucz się trochę bo sam wychodzisz na niemądrego pieniacza. Kiedy się okazało jaką partaninę instalatorzy Stilo u mnie wykonali złożyłem reklamację na bazie rękojmi. "Specjaliści" Stilo odezwali się dopiero po miesiącu a więc wszystkie moje żądania się uprawomocniły. Stilo odmówiło poprawienia instalacji i aby uniknąć sprawy sądowej dogadaliśmy się i zwrócili koszt poprawienia instalacji przez inną firmę. Poprawę okablowania zrobiłem sam za zwrócone pieniądze kupiłem Froniusa.
To tylko moje zdanie, jednak dziwi mnie ta eksplozja falownika i wydaje mi się, że klient to typowy przykład postawy roszczeniowej.Nie można wykluczyć źle wykonanej instalacji, zawsze jednak uważam, że dwie cywilizowane strony dojdą do porozumienia.Czemu tutaj tak się nie stało?
Spirvent WoltaStar eksplodował bo był źle skonstruowany. Trzy małe radiatory umieszczone jeden nad drugim. Ten ostatni na górze w południe osiągał 80C. Dopiero przy tej temperaturze ograniczał produkcję. Tylko nie produkcję aktualną a maksymalną. A 80C osiągał już przy 80% mocy więc inwerter grzał się dalej w najlepsze i osiągał nawet 90C. Firma Spirvent zbankrutowała 2 lata temu. Nie byłi w stanie naprawić tych swoich wszystkich bubli a Silo im nie zapłaciło prawie 250 tysięcy za dostarczone inwertery. "Postawa roszczeniowa" Ciekawe czy też był roszczeniowym klientem gdyby Ci 70m przewodu DC zakopali w zwykłym czarnym peszlu? No i te 70m kabla DC było zrobione z przewodu 4mm2 a nie jak było w projekcie 6mm2. No i zabezpieczenie przepięciowe w kanale DC dali tylko jedno na 3 fazy. Połączyli wszystkie 3 fazy równolegle i przepuścili przez jedno zabezpieczenie a następnie rozdzielili na 3 MPPT inwertera. Może to by działało gdyby nie to że dwa stringi miały po 11 paneli a trzeci tylko 10. Jak myślisz co się działo w tych stringach? "Cywilizowane strony" Pierwsze problemy z instalacją pojawiły się już po 4 miesiącach a do ugody doszło 1.5 roku później. Wydaje mi się że wykazałem dość cierpliwości w kontaktach ze Stilo. Stilo zwodziło mnie na każdym kroku. Miesiącami czekałem na odpowiedź na prosty e-mail. Dzwonienie do niczego nie prowadziło bo po drugiej stronie były panie które przyjmowały tyko wiadomości i nic z tego nie wynikało. W pewnym momencie zdecydowałem że korespondencja będzie się odbywała tylko listami poleconymi za potwierdzeniem odbioru. Ostatnim listem powołałem się na rękojmię i zażądałem naprawy wszystkich problemów. Wysłałem im wycenę innej firmy (miałem 3 i wybrałem najniższą) na poprawienie ich błędów. W końcu zapłacili 70% tej wyceny. Dlatego część prac musiałem zrobić sam bo pieniędzy starczyło tylko na Froniusa, Arota i nowe kable DC. To rozwiązanie było najbliższe "cywilizowanego" jakie można było osiągnąć ze Stilo.
No tak.Mowiąc łagodnie, nie wygląda to ciekawie.Współczuję.Zły projekt to niezaprzeczalna wina biura.Jeżeli wykonanie niezgodne z projektem to też wina Stilo.Poza tym wykonawcy powinni w protokole opisać odstępstwa od projektu.Brak tego nie zwalnia STILO z odpowiedzialności. Ja mam instalacje na mikrofalownikach od 3 lat i nie mam z tym problemów.Wygląda na to, że mnie się poszczęściło. Pozdrawiam.
Też mam od 2,5 roku instalacje opartą na mikroinwerterach Hoymiles i działa bez zarzutu (była jedna usterka w pierwszym półroczu - wymienili inwerter) i jestem zadowolony. Zastanawiam się co z gwarancją producencką na panele i inwertery. Czy powinienem wystąpić do Stilo o jakieś faktury/gwarancje aby w razie czego bezpośrednio komunikować się z producentem sprzętu?
Powiem ci zostałem do tej pory nie żałuje jestem na umowie o prace, obecnie cały czas pensje mam płaconą w terminie w kwocie ustalonej, wiec to co się dzieje mnie nie interesuje, płacą to super siedzę, jak przestana płacić na czas spadam. Zmienię pracę a wiem na co trafie, może lepiej może gorzej, będę harował jak (usunięte przez administratora) i nie dostane 2300 na umowie i resztę pod stołem, bo większość tak robi, a w Stilo mam więcej i to wszystko na papierze. Może składki są nie opłacone ale jak ogłoszą upadłość to najpierw kasa z firmy idzie do państwa, Skarbówka oraz ZUS wiec prędzej lub później mi to wpłynie, gorzej z ludźmi co są zatrudnieni na B2B, oni mogą nie dostać.
Chyba STILO rzeczywiście była i jest źle zarządzana.Ja jestem tylko klientem i nie znam tej firmy od podszewki.Nie cofam jednak słów o radosnej twórczości grupy rządzącej.Nikt do tej pory tak nie niszczył gospodarki , jak obecną władza.Pomijanie tego faktu jest błędem.
Witam, mam problem ze złożoną reklamacją. Na moje pisma i telefony nikt nie odpowiada. Czy może mi Pan zdradzić w jaki sposób udało się Panu coś z nimi załatwić? Kto był pomocny? Jakiś kontakt? Będę wdzięczna
Telefony i e-maile nie skutkowały. Osoby do kontaktu się zmieniały a telefony odbierały osoby które nic nie mogły zrobić. Dopiero złożenie żądania usunięcia wady złożone na podstawie rękojmi poskutkowało. Stosując tą metodę jesteśmy chronieni przez prawo. Gwarancja jest mocno uznaniowa a sprzedawca musi się ustosunkować do naszego żądania w okresie krótszym iż 2 tygodnie. W przeciwnym razie zgadza się z naszymi żądaniami i musi wady produktu naprawić w sposób opisany w naszym wezwaniu. W moim przypadku Stilo odezwało się dopiero po miesiącu co spowodowało że z automatu uznali moje żądania. Nie chcieli ich sami naprawić więc zapłacili koszt (nie cały) naprawy przez inną firmę.
Czy coś ta firma od powie dla tysiąca osób co u nich zamontowali to będzie serwisował tyle instalacji .bo na razie to majom wszytko w .........,..
Ajj, jak tam, bankrucik? A takie piękne plany były. Takie mocarstwo. Taka korporacja wielka. Takie szkolenia handlowe. Takie nadęcie. Tyle różnych działów, tylu menadżerów. Taki ładny był, amerykański… :D
Pewnie wiedziałeś , że to ściema. Od początku dobrze sprzedana przez paru kolegów szukających jakiejkolwiek pracy, ponieważ w spółkach państwowych już ich nie chcieli :- A tu z powrotem mogli być dyrektorami i prezesami
Dzień dobry w sprawie tej firmy stilo energii.gdzie uderzyć żeby znaleś idnom firmę co będzie serwisować tom instalacje.bo ludzi w Polsce jest dużo co majom z tom firma zamontowane instalacje.prosze o info na tym portalu
NIE POLECAM. Do momentu podpisania umowy i zainkasowania pieniędzy wszystko super. Później zostaje już tylko echo. Nie odpisywanie na e-maile. Nie odbieranie telefonów a jak zgłasza się chęć skorzystania z usług to po oddzwonieniu przez infolinię i przedstawieniu problemu ZA KAŻDYM jednym razem nagle urywa rozmowę. Obsługa posprzedażowa NIE ISTNIEJE a gwarancją to można sobie co najwyżej podetrzeć (usunięte przez administratora) w kryzie papierowym.
Jak można się skontaktować z firmą ? infolinia nie odpowiada od miesiąca
Nie można, tam prawie już nikogo nie ma. Biuro mają w Gdańsku i chyba tylko tyle? Taka firma nie powinna już działać na rynku tylko dawno ogłosić upadłość, ale prawo w Polsce jest takie, że taki zgniły twór jeszcze przez czas jakiś będzie udawał, że działa. Zapewne są kancelarie prawne, które zrzeszają "byłych klientów" w celu odzyskania choć małej części pieniędzy z inwestycji. Jeżeli jednak prawa serwisowa nie jest duża, to polecam firmy prywatne i wystawienia faktury, być może uda sie to jakoś później rozliczyć. Ciężko mówić tu o możliwości straty gwarancji, gdy usłudawca nawet nie wywiązuje sie z obowiązku odpowiedzi na reklamacje.
Nestety ja też nie mogę nic załatwić w firmie choć czekam na wymianę mikroinwerterów i zgłoszenie do energetyki. Cisza. Znalazłam na necie Raport okresowy za IV kwartał 2022 roku z którego wynika, że od jutra będzie pracowało czynnie tam 16 osób ( na 1.01.2023 bylo 39). Polecam (usunięte przez administratora) "W związku z trwającą restrukturyzacją, z 39 osób zatrudnionych na 1 stycznia 2023 r.: - 3 osoby są na urlopach macierzyńskich - 2 osoby są na długoterminowych zwolnieniach chorobowych - 11 osób skończyło pracę w terminie do 31.01.2023 r. - 7 osób skończy pracę w terminie do terminie do 28.02.2023 r."
Wczoraj zadzwoniłem pod nr 799 399 898.. usłyszałem w słuchawce "wybrany numer jest niedostępny". No i moją pompę ciepła zobaczę jak świnia niebo... ;(
Podczas montażu w 2020 roku zostało uszkodzone poszycie dachowe - podczas dłużej trwających opadów dach przecieka. Reklamacja została przyjęta - serwis przyjechał po moich interwencjach - "coś" zrobił, było dobrze przez rok, teraz znowu pojawiły się przecieki - serwis od stycznia nie odpowiada na moje maile - telefon MILCZY. Ciekawe czy Farma "Warszawska" przejmie wierzycieli. Co będzie z REKLAMACJAMI jak będzie trzeba wymienić jakiś podzespół ? MASAKRA
(usunięte przez administratora)
dobrze ze sie do Pana dodzwonilem bo juz mi kilku znajomych wspominało że sie robi (usunięte przez administratora) z grzybnią ale nie mialem pojęcia że renoma runęła jak domek z kart
witam zmieniłem dostawce internetu i nie dział mi aplikacja do stilo się nie mogę się dodzwonić pisze mejle od dwóch miesięcy i nic morze ktoś wie jak to uruchomić bez ich pomocy pozdrawiam
Zainstaluj na telefonie aplikację EMA Manager. Jak zainstalujesz to wyłącz na chwilę ECU i włącz. W telefonie wjedź w wyszukiwanie sieci WIFI. Powinna się pokazać sieć, która ma w nazwie ECU. Połącz się z nią. Potem uruchom aplikację EMA Manager i wybierz opcję dostęp lokalny. Połączysz się z ECU i będziesz mógł zmienić ustawienia WIFI i z jaką siecią ma się łączyć.
Ok, dużo (usunięte przez administratora) klientów i co dalej? Czy ktoś z Państwa poczynił już kroki prawne? My złożyliśmy dokumenty do prawnika i rozpoczynamy sprawę sądową o odzyskanie zaliczki po odstąpieniu od umowy.
Wydasz tylko pieniądze dodatkowe, firma w trakcie upadłości nie radzę iść do sadu wygrasz ale pieniędzy nie zobaczysz, dodatkowo na adwokata się straci
upadłosc to nie taka prosta sprawa. jezeli złozysz jako pierwszy papiery w sądzie i sprawa odbędzie sie przed upadłoscią to mozesz odzyskac kase. z tego co wiem to sąd ma zastrzezenia do ich wniosku o upadłośc, druga sprawa to wierzyciele blokują upadłosc
Tak zgadza się, już to przeżyłem mimo iż wygrałem sprawę w sądzie z biurem podróży alfa star na kwotę 15 tyś przed upadłością nie było z czego ściągnąć pieniędzy i tu będzie podobnie,
Ja przed chwilą wysłałem prośbę do kancelarii Geronimo z prośbą co mam robić. Geronimo - Nadzorca Układowy - powinien pilnować porządku moim zdaniem aby zapisy "Układu" właśnie były respektowane. Dam znać jeśli dostanę odpowiedź.
Będę wdzięczna. Póki co o ile wiem jest zatwierdzony przez Sąd układ z wierzycielami, a nie upadłość firmy.
Witam. Przy montażu paneli w grudniu 2022r uszkodzili mi dach, na tyle że cieknie. Pierwszą pisemną reklamację składałem w sierpniu 2022, następną w listopadzie 2022. Odpowiedzieli, że się tym zajmą. Do tej pory nie mam żadnej decyzji a telefonów nie odbierają. Jaka to firma, odpowiedź sama się nasuwa. Przestrzegam!
Od 2 miesięcy czekam na serwis firmy w ramach gwarancji. Zwodzą mailami i telefonami, jak oczywiście na któryś zareagują. Obiecują kontakt serwisu, potem zmieniają tłumaczenie na brak podzespołów ... żenada. Nie wiem jak w tej firmie zarządza się serwisem i zgłoszeniami klientów, ale mój przypadek daje mi podstawę do stwierdzenia, że ponuje totalny bałagan. Sąsiad zgłosił uszkodzenie takiej samej instalacji PV dużo później i został obsłużony przez serwis zgodnie z terminami zapisów umowy, a serwisant posiadał na stanie podzespoły, których rzekomo nie ma na magazynach. Zastanawiam się czy wynająć inną firmę do usunięcia awarii, a firmę Stilo Energy obciążyć kosztami, nawet występując na drogę sądową, domagając się jednocześnie odszkodowania za poniesione straty z tytułu braku produkcji energii elektrycznej.
Mi w czerwcu jechali do serwisu 3 tygodnie, wiec najlepszy miesiąc poszedł w diabły
Tylko współczuć. Ponoć czekali na partie brakujących mikro ale się nie doczekali. Później przyszła jakaś partia wadliwych i dalej wszystko stoi. Mnie tylko zastanawia, bo ponoć ruszyli z montażami, ale na jakich komponentach? Wadliwych? Bo chyba nie montujecie wadliwych komponentów? Bo to już sprawa dla organów ścigania by była. A na serwisy nic nie zostało? Od razu wszystko sprzedajecie zamiast zrobić serwis?
Dokładnie tak jak mówisz. Podobnie jest z pompami ciepła, które oferują, a których nie mają w dostawach ponoć od kwietnia!!!. Pozostaje pytanie - (usunięte przez administratora) nowych klientów oferując towar którego nie mają, czy tych którzy wpłacili zaliczki i im nie montują? Może rzeczywiście organa ścigania powinny się zająć sprawą.
Od miesiaca mam zainstalowane dwa falowniki DS3-L (+ panele oczywiscie). Nstronie mojej aplikacji widnieja caly czas jako NC. Jesli to prawda ze instaluja uszkodzone to niech Bog ma ich w swojej opiece. Oczywiscie serwis nie odpowiada na zadne moje maile i telefony. Jak wczesniej ich chwalilem ze potrzebowali dwoch dni na reakcje tak teraz czarna dziura. Oczywiscie moj "opiekun" ktory zgarnal kase za sciagniecie do firmy Klienta tez ma wszystko gdzies. Zadneo odzewu. Jak bylo trzeba przekonac mnie do instalacji to dzwonil dwa razy dziennie. Ot cala prawda o czlowieku...
Ci co jeszcze odbierają telefony twierdzą, że działu serwisu już nie ma. Nie wiem czy został zlikwidowany, czy zostali zwolnieni, a może sami odeszli. Daje to jasny sygnał, że coś niedobrego dzieje się w firmie i pokazuje na duże niekompetencje i najwidoczniej osoby zarządzające nie tylko nie mają pomysłu co prawdopodobnie mają już plany jak wywinąć się od odpowiedzialności, ale Panowie od karnej odpowiedzialności się nie wywiniecie jeżeli to jest jakiś przekręt. Ja co jakiś czas dzwonię do przedstawicieli firmy i notuję kolejne nazwiska Dyrektorów i innych wysoko postanowionych osób, nagrywam rozmowy i zaczynam powątpiewać, że moja rozbudowa wystartuje, dałem się nabrać na brak podglądu, a tu się okazuje, że wcisnęli mi złom. Kontaktowałem się osobiście z producentem DS3-L i ponoć są wadliwe. A więc pytanie co Stilo sprzedaje i kto wydał na to zgody? Daje tydzień i robię wjazd do biura, ciekawe jak wtedy będzie Wam do śmiechu Panowie.
cały ten ap system co montowali to badziew. kupili za śmieszne grosze bo zadna inna firma nie chciała tego montowac a oni liczyli za ten złom grubo swiadomi ze to nic nie warte. pisze to jako jeden z ich instalatorów. gwarancje tez dawali po 12 lat swiadomi ze doprowadzą do upadłosci. zwykli naciągacze. teraz całe stilo to księgowa, dyrektorek michałek i księgowy maciek. no i darmozjady z zarządu. zapomnijcie o serwisach i czym kolwiek
Ja mam teaki sam problem - od ponad miesiąca 7 paneli nie pracuj e a firma ma mnie gdzieś, już nawet nie odpowiadają na maile , Pani w infolinii jak nakręcona "mówi trzeba czekać" - jak długo nie wie. Ja byłem na początku i w roku 2020r. zadowolony z firmy, tak teraz zdecydowanie NIE. Straty ponoszę ja a oni maja dobre samopoczucie . Nie podoba mi się takie traktowanie klienta.
Bo prawda jest taka, że od wielu tygodni nie ma Działu Serwisu, ani jednej osoby :). Cięcia kosztów.
Jak falowniki są NC to znaczy iż prawdopodobnie nie połączyły się z ECU urządzenie do odczytywania danych z mikro, nie muszą być uszkodzone, z doświadczenia wiem, na 99% pracują i instalacja działa poprawnie, Można to łatwo sprawdzić w chmurze cofając się i czy one są co jakiś czas pojawiają a potem wracają do NC, jak tak jest to znaczy iż zasięg jest za słaby, i wystarczy zmienić miejsce ecu bliżej instalacji wtedy mokro połączy się z ECU i dane będą widoczne, lecz nie wykluczam uszkodzenia ale to mało prawdopodobne bo wtedy przeważnie nie jest NC a po-prostu 0. Miałem to u siebie, przyjechał serwisant wymontował ECU z szafki przeniósł na strych pod panele i od tej pory działa bez zarzutu czas pracy serwisanta wyniósł około 5 minut, nie wierzyłem jak mi to tłumaczył przez telefon i jak zmieniał miejsce byłem bardzo sceptyczny, lecz okazało się iż pracownik jednak miał dużą wiedze i doświadczenie, Pozdrowienia dla pana Piotra z trójmiasta.
Witam Wygląda na to, że instalowali wadliwe panele. Padłem ich ofiarą. Rozbudowa istniejącej instalacji o dodatkowe 4 moduły. Po trzech tygodniach mailowania i dzwonienia udało mi się porozmawiać z pracownikiem, który przyznał, że dostali 300 wadliwych paneli. Ponoć jestem na liście do wymiany. Kiedy? Nie wiem. Nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów. Zdecydowanie odradzam wszystkim jakikolwiek zakup w tej firmie
Mam podobny problem z NC na aplikacji - czy dałby mi PAN namiar tego instalatora który usprawnił instalację, względnie komunikację inwerterów w ECU. Z góry dziękuje : badixo@interia.pl
Witam. Mam ten sam problem. Rozbudowali mi instalację opartą na DS3-L, która przestała działać zaraz po 1 dniu. Teraz zero kontaktu i rób co chcesz. Czy w związku z Pana/Pani sytuacja zrobił Pan/Pani jakieś kroki prawne lub inne. Proszę o kontakt - może połączymy siły aby odzyskać pieniądze lub wyegzekwować naprawę. Badixo@interia.pl
Mam podobny problem z NC na aplikacji - czy dałby mi PAN namiar tego instalatora który usprawnił instalację, względnie komunikację inwerterów w ECU. Z góry dziękuje : badixo@interia.pl
Czy falowniki zostały wymienione. Mam ten sam problem. Niestety od kilku dni nie ma kontaktu z firmą. Jeszcze na początku stycznia udało się porozmawiać czy dostać odpowiedź na maila. Teraz cisza.
Montują to co mają na stanie. 30 listopada rozbudowali mi instalacje i do tej pory nie działa. Dostałem tylko lakonicznego majla, że to nie ich wina tylko producenta mikrofalownikow i jak tylko dostaną nową dostawę to wymienią i będzie działać. Nic więcej. Nie mogę się dodzwonić, nie odpowiadają na inne maile.
Dzień dobry, podpowie Pan jak można monitorować pracę paneli? Firma zamontowała początkiem stycznia, ale ani słowa o dostępie do monitoringu. Nawet nie znam nazwy aplikacji. Dziękuję
Mam podobny problem. W listopadzie 2022 rozbudowałam instalację, która od początku nie wystartowała. Miał przyjechać serwis wreszcie w styczniu, ale serwisant podobno się nie wyrobił tego dnia. Miałam obiecane, że przyjedzie za tydzień i do dziś cisza. Nawet nie odpisują mi na wiadomości. Nie wiem co robić. Słońce grzeje a instalacja nie działa. Dostał ktoś rekompensatę?
W tym morzu klientów choć raz pracownik. I co dalej? Nie widać, żeby firma szukała nowych serwisantów, ani w ogóle kogokolwiek do pracy. Jak to ma dalej działać bez tego działu? :0
Ta apka to EMA App. Można pobrać ze sklepu. Ale musi Pani mieć nr ACU......... i chyba nazwę użytkownika ja mam np CK01K33.... - te powinni Pani dać/stwożyć konto zaraz po montażu paneli.
23 listopada rozbudowałem instalacje o 6 szt. paneli podłączonych do 2 mikrofalowników. Od początku dwie panele wykazywały w aplikacji NC. / niesprawny mikrofalownik / Mimo reklamacji wysłanej e mailem na adres wskazany w umowie i ponawianej dwa razy , nikt się nie odezwał , telefonów nie odbierają. Co radzicie w takim przypadku. Poinformowałem ich, że zgłoszę ten fakt do Rzecznika Praw Konsumenta w Starostwie Powiatowym by podjął kroki prawne wobec Stilo Energy.
od 3 miesięcy nie mogę doprosić się o regulację pompy ciepła, a teraz chyba padły panele i nic, porażka, pozew zbiorowy ??
Wczoraj sąd zatwierdził układ - więc jest światełko w tunelu
Jak nazywa się aplikacja do monitorowania stilo Energy??
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 6 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?
Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.