Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami (Inspektor nadzoru w zakresie robót budowlanych) - lista kandydatów

Lublin
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Do zadań osoby na tym stanowisku należy zapewnienie utrzymania i użytkowania obiektów w Oddziale i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych.

Wymagania

Niezbędne:

- wykształcenie minimum średnie

- minimum rok pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami

Mile widziane:

- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)

- minimum 2 pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami

- uprawnienia budowlane do kierowania i robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej,

Wymagania dodatkowe:

- doświadczenie w zakresie działalności inwestycyjno-remontowej,

- doświadczenie w zakresie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia dla postępowań o zamówienie publiczne w zakresie robót budowlanych, eksploatacji urządzeń, środków trwałych,

- umiejętność prowadzenia rozliczeń finansowych kosztów działalności inwestycyjno-remontowej (również z wynajmu lokali podmiotom obcym),

- znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy Prawo budowlane, Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tych ustaw,

- umiejętność kosztorysowania, mile widziana umiejętność obsługi aplikacji Norma 3,

- umiejętność obsługi programu AutoCad oraz pakietu Ms Office,

- orientacja na cel i orientacja na jakość,

- elastyczność, umiejętność komunikacji i współpracy,

- nastawienie na rozwój, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozwiązywania problemów.

Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

- zatrudnienie w wymiarze 0,4 etatu

- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Jeśli jesteś osobą:

- komunikatywną i lubiącą współpracę
-
zorientowaną na klienta
-
zorientowaną na cel i jakość
-
radzącą sobie w trudnych sytuacjach

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU i Compensa

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

- budynek 10-piętrowy z windą

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

Jarosław Basiński, Krasnystaw
Sławomir Piekut, Lublin
Marzena Banach, Lublin

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie