Lubisz pracować z klientami? Znasz język angielski i masz doświadczenie w sprzedaży B2B? Być może znajdziesz dla siebie miejsce w naszym zespole!
W ADEGIS od 2010 roku naprawiamy i sprzedajemy automatykę i elektronikę przemysłową. Na co dzień zatrudniamy ponad 50 pracowników, współpracujemy z liderami branży z Europy Zachodniej i obsługujemy tysiące klientów w Polsce i za granicą.
Do naszej siedziby w Wodzisławiu Śląskim poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista(-ka) ds. Sprzedaży.
Numer referencyjny:SdS/04/24
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Obsługa zapytań ofertowych przesyłanych przez Klientów.
Obsługa rynku polskiego i zagranicznego.
Praca na bazie leadowej.
Kontakt telefoniczny i mailowy do obecnych Klientów.
Przygotowywanie ofert w systemie ERP.
Pozyskiwanie zleceń/zamówień na podstawie przesłanych ofert handlowych.
Wymagamy:
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w B2B.
Znajomości języka angielskiego.
Znajomości pakietu MS Office 365.
Pozytywnego nastawienia do pracy.
Mile widziane: Znajomość oprogramowania Comarch Optima lub XL.
To oferujemy:
Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Wynagrodzenie w przedziale 5500–7000 zł brutto / mies.
System premiowy.
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, bez nadgodzin.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Takie dajemy możliwości rozwoju:
Czas na rozwój Twoich pomysłów.
Udział w konferencjach tematycznych w Polsce.
Szkolenia zewnętrzne.
Wymiana wiedzy technicznej w firmie.
Klauzula informacyjna
Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez ADEGIS Sp. z o.o. Sp. k. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji”.