Koordynator jakości ds. kontroli wejścia

Zielona Góra
Oferta opublikowana08.05.2024
Oferta wygasa06.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżakontrola jakości

Firma Ekoenergetyka – Polska S.A. jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury szybkiego ładowania wysokiej mocy dla samochodów i autobusów elektrycznych. Jesteśmy firmą technologiczną, a nasze innowacyjne projekty B+R rozwijają elektromobilność w skali globalnej.  Unikalne know-how tworzone przez naszych pracowników pozwala nam zmieniać oblicze komunikacji wprowadzając zeroemisyjny transport do miast na całym świecie. Byliśmy prekursorami rynku emobility, a teraz  dzięki zdobytemu doświadczeniu  - osiągamy technologiczne przywództwo w światowym megatrendzie jakim jest E-MOBILITY :) 

Chcesz być częścią eRewolucji? Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko:

Profil Kandydata:

  • wykształcenie wyższe inżynierskie (preferowane kierunki związane z zarządzaniem jakością, o profilu elektrycznym lub technicznym);
  • wymagane 3 lata doświadczenia w Dziale Jakości, min. 1 rok jako koordynator bądź lider obszaru;
  • doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją systemową, znajomość zasad metrologii i narzędzi Lean Manufacturing;
  • umiejętność odczytania rysunku technicznego oraz dokumentacji elektrycznej; 
  • pożądane: znajomość APQP, PPAP, FMEA, SPC, MSA, IATF;
  • mile widziane certyfikaty audytora wewnętrznego systemów zarządzania PNEN ISO 9001:2015, PNEN ISO 14001:2015 i PNEN ISO 45001:2018;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • prawo jazdy kat. B;
  • dodatkowym atutem będą uprawnienia SEP.

Opis stanowiska:

  • tworzenie i nadzorowanie strategii zarządzania jakością w obszarze wejścia towaru;
  • opiniowanie rozwiązań technologicznych, technicznych i organizacyjnych pod kątem funkcjonowania systemu jakości;
  • opracowywanie standardów jakościowych w odniesieniu do nowych produktów i procesów, w tym opracowywanie dokumentów systemu jakości w zakresie obszaru wejścia towaru do spółki;
  • analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości;
  • przeprowadzanie audytów jakościowych wewnętrznych i zlecenie audytów zewnętrznych pod względem norm jakościowych;
  • opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji tworzenie statystyk, raportów i innych dokumentów związanych z kontrolą jakości,
  • wsparcie w zakresie reklamacji od klientów, w tym nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
  • doskonalenie kompetencji własnych i podległego zespołu.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie