Oferta opublikowana14.05.2024
Oferta wygasa12.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Mońkach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw prezydialnych, kadr i szkolenia
w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje politykę kadrową Komendanta
  • prowadzi sprawy związane ze stosunkiem pracy pracowników
  • prowadzi ewidencję dotyczącą absencji policjantów i pracowników (urlopy wypoczynkowe, dodatkowe, zwolnienia lekarskie)
  • koordynuje dzialalność kancelaryjną-biurową w jednostce
  • planuje i wykonuje zadania na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny w zakresie organizacyjno-etatowym
  • rozpoznaje potrzeby szkoleniowe oraz koordynuje przebieg doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników
  • archiwizuje dokumentację znajdującą się w Zespole
  • prowadzi sprawy związane z przyjmowaniem osób do odbycia stażu absolwenckiego i praktyk
  • wprowadza niezbędne informacje do Systemu Wspomagania Obsługi Policji.
  • promuje zawód policjanta w celu pozyskania kandydatów do służby

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • obsługa komputera (programy dla pakietu Office)
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • znajomość przepisów prawa pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawa o Policji
  • znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
  • komunikatywność, praca zespołowa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • wykształcenie: wyższe administracja lub prawo

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie lustracyjne
  • Zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-24
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    19-100 Mońki
    Al. Niepodległości 7

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa
  • w systemie 8-godzinnym
  • obsługa komputera poniżej 4 godzin dziennie
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie