Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- informowanie klientów i udzielanie wyjaśnień w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych oraz zmieniających się przepisów emerytalno-rentowych,
- udzielanie wyjaśnień w indywidualnych sprawach dotyczących na przykład przyznania lub odmowy przyznania świadczenia,
- informowanie przyszłych świadczeniobiorców o czynnikach mających wpływ na wybór najbardziej optymalnego rozwiązania, związanego z podjęciem decyzji o przejściu na emeryturę,
- dokonywanie na wniosek klienta prognozowania wysokości świadczenia, w oparciu o udostępnione narzędzie (kalkulator emerytalny), w zależności od wskazanego przez klienta planowanego terminu przejścia na emeryturę,
- udzielanie klientom pomocy i instruktażu w kompletowaniu wniosków oraz weryfikowanie wniosków i wprowadzanie danych ich dotyczących do systemu informatycznego, rejestrowanie korespondencji, wystawianie poświadczeń oraz zaświadczeń,
- przyjmowanie odwołań oraz reklamacji w sprawach emerytalno-rentowych,
- udostępnianie oryginałów lub uwierzytelnionych kserokopii świadectw pracy z akt emerytalno-rentowych,
- prowadzenie szkoleń dla klientów Zakładu w zakresie przepisów dotyczących świadczeń emerytalno-rentowych oraz prowadzenie warsztatów i instruktaży dla pracowników komórek obsługi klientów i korespondencji,
- potwierdzanie profili ePUAP oraz PUE,
- wydawanie klientom broszur, ulotek i formularzy.
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie zawodowego w obsłudze klientów
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie ocenę formalną dokumentów kandydata oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 2 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.