Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Szosa Gdańska 7, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: przyjmowanie i sprawdzanie dostaw, wprowadzanie faktur do systemu, obsługa programu Optima, realizacja i monitorowanie procesów zamówień, sprzedaż asortymentu Centrum-obsługa klienta i aktywna sprzedaż produktów, odpowiednia ekspozycja towaru w sklepie /wystawianie i prawidłowy opis produktów.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wymagania konieczne
Uprawnienia: umiejętności w zakresie sprzedaży, umiejętnośc pracy jako pracownik adm-biur. z elementami księgowości, doświadczenie w pracy w zespole, obsługa klientów
Wymagania pożądne
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 2
Inne wymagania: dobra organizacja pracy własnej gotowość do pracy w weekendy mile widziana znajomość branży ogrodniczej i umiejętność doradzania klientom
Pracodawca
Nazwa: CENTRUM OGRODNICZE "ROL-PEST" Sp. z o.o.
Adres: Szosa Gdańska 7, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV przesyłać na adres: Aplikuj