Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Wadowice
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji

Wymagania

Wymagania formalne:
Niezbędne:
• wykształcenie średnie

 

Mile widziane:
• wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)


Wymagania dodatkowe:
• podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
• podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
• podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
• umiejętność obsługi pakietu MS Office


Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
• skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty


Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
• skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny)

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:
• komunikatywną i lubiącą współpracę
• zorientowaną na klienta
• zorientowaną na cel i jakość
• radzącą sobie w trudnych sytuacjach

 

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
• rozwój zawodowy
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU


Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy
• sprzęt biurowy


Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• konieczność odbywania podróży służbowych
• budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
• wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
• przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie