Opinie o mBank w Świdnica Franciszkańska 1

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie mBank. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w mBank o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o mBank w Świdnica Franciszkańska 1

Klient
Inne

Nie wiem jak to działa ale z trzech klientów dwóch chciało kredyty hipoteczne jeden chciał podjąć większe środki pieniężne i pani która kieroje ludzi wysłał pierw tych z kredytami a ten co sprawę w 10min załatwić miał czekał z 1.5h. Dziewczyny używajcie mózgu

Nick Nowy wpis
Inne
@Klient

Bo z nowych kredytów banki mają pieniądze, a pracownicy premie. Dlatego klienci kredytowi są priorytetem

Prp
Kandydat

Szanowna Pani Chciałbym wyrazić swoje rozczarowanie procesem rekrutacyjnym, który miał miejsce w Państwa firmie. Po zakończeniu rozmów kwalifikacyjnych otrzymałem informację o zatrudnieniu, na co się oczywiście bardzo cieszyłem i z niecierpliwością czekałem na formalną ofertę. Niestety, mimo upływu czasu i kilkukrotnych prób kontaktu z mojej strony, nie otrzymałem żadnych dalszych informacji ani oficjalnej oferty pracy. Takie postępowanie jest nieprofesjonalne i budzi poważne wątpliwości co do kompetencji osób odpowiedzialnych za rekrutację w Państwa firmie.

Anonimka Nowy wpis
Kandydat
@Prp

Witam. Niestety miałam taką sytuację jak Ty. Ostatnio rekrutowalam na stanowisko doradcy w tej placówce. Podczas rozmowy z Kierownikiem Oddziału dostałam informację, że zostanę przyjęta . Dopytalam, czy mam już nie szukać innej pracy. Pani Kierownik powiedziała, że nie. Poinformowała mnie, że zadzwoni do mnie HR jeszcze w sprawie formalności. Złożyłam więc wypowiedzenie w aktualnym miejscu pracy , gdyż miałam zacząć od czerwca. W międzyczasie odmówiłam udziału w innych rekrutacjach, bo tu mi najbardziej odpowiadały warunki. Owszem do rozmowy z HR doszło, ale mój niepokój wzbudziło to, że okazało się być to drugim etapem rekrutacji. Spodziewałam się ustalenia szczegółów kadrowych, otrzymania skierowania do medycyny pracy. Pani z HR powiedziała, że zadzwoni do 2 dni. Nastała długa cisza. W dniu dzisiejszym udało mi się w końcu dodzwonić do Kierownika i otrzymałam informacje, że potrzebują jednak kogoś z dłuższym doświadczeniem ( ja pracowałam w bankowości i księgowości ponad 11 lat). Pytam, ale jak to, przecież dostałam informację, że dostałam tą pracę i przecież już złożyłam wypowiedzenie, bo pani mówiła, żeby składać. Kobieta wyparła się w żywe oczy, że wcale nic takiego nie powiedziała. Przeplakalam cały dzień. Wypowiedzenia nie mam możliwości cofnąć. Zostałam na lodzie. Bez pracy, bez środków do życia. Nie mam teraz jak tego udowodnić. Mam nadzieję, że M Bank wyciągnie jakieś konsekwencje wobec obecnej Pani Kierownik, bo jak widać (usunięte przez administratora) nie jestem tylko ja...

Prp Nowy wpis
Pracownik
@Anonimka

Widocznie powiedziała wszystkim którzy chcieli zostać zatrudnieni że zostajemy przyjęci przykra polityka firmy Ja odmówiłam pracy tak samo niestety też dla pani Uli 10 lat pracy na stanowisku kierowniczym to za mało albo bała się że ja wygryziemy

Lola Nowy wpis
Inne

Szanowni Państwo, Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z obsługi w placówce banku]. Czas oczekiwania wyniósł ponad ], mimo że w oddziale nie było w klientów. Pracownik był nieuprzejmy i niekompetentny, co sprawiło, że moje pytania były ignorowane, a problem nie został rozwiązany. Brak profesjonalizmu i zaangażowania ze strony personelu jest dla mnie nie do przyjęcia. Mam nadzieję, że moje uwagi przyczynią się do poprawy jakości obsługi w Państwa placówkach. Z poważaniem,

Nickita
Inne

Szanowni Państwo, Chciałbym podzielić się moją negatywną opinią na temat obsługi klienta, której doświadczyłem w jednej z Państwa placówek. Odwiedziłem oddział banku w Świdnicy Niestety, już na samym początku napotkałem problemy. 1. **Długi czas oczekiwania**: Pomimo niewielkiej liczby klientów w oddziale, musiałem czekać ponad [określ czas oczekiwania] minut, zanim zostałem obsłużony. Tak długi czas oczekiwania jest nieakceptowalny i znacząco wpłynął na moją opinię o Państwa banku. 2. **Nieuprzejmość i brak profesjonalizmu personelu**: Kiedy w końcu zostałem obsłużony, pracownik banku wykazywał się nieuprzejmością i brakiem profesjonalizmu. Miałem wrażenie, że moje pytania i problemy są dla niego irytujące i nieistotne. Zamiast otrzymać pomoc i wsparcie, czułem się zbywany i ignorowany. 3. **Niewystarczająca znajomość procedur**: Pracownik, z którym rozmawiałem, wydawał się nie do końca znać procedury związane z moją sprawą. W efekcie musiałem kilkakrotnie tłumaczyć swój problem, a i tak nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi ani rozwiązania. 4. **Brak efektywnej pomocy**: Pomimo mojego cierpliwego tłumaczenia problemu, nie udało się znaleźć rozwiązania. Ostatecznie opuściłem oddział bez załatwienia swojej sprawy, co jest bardzo frustrujące i nieprofesjonalne. Mam nadzieję, że moja opinia zostanie wzięta pod uwagę i posłuży do poprawy jakości obsługi klienta w Państwa placówkach. Liczę na to, że przyszłe wizyty w Państwa banku będą przebiegały sprawniej i w bardziej profesjonalnej atmosferze.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie mBank? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Załóż Własną Agencję Reklamową Inkubator Marketingu
Świdnica
Piotr Stefański Agencja Artystyczno-Reklamowa Artevade
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Krajowy
Świdnica
Maxpol
(199 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz alluminium MIG 131 - stocznia w Danii
Świdnica
ATN Service ApS
(84 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Starszy referent
Świdnica
Służba Cywilna
(129 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o mBank - Świdnica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w mBank?

    Zobacz opinie na temat firmy mBank tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
mBank
Przejdź do nowych opinii