Nie wiem jak to działa ale z trzech klientów dwóch chciało kredyty hipoteczne jeden chciał podjąć większe środki pieniężne i pani która kieroje ludzi wysłał pierw tych z kredytami a ten co sprawę w 10min załatwić miał czekał z 1.5h. Dziewczyny używajcie mózgu
Bo z nowych kredytów banki mają pieniądze, a pracownicy premie. Dlatego klienci kredytowi są priorytetem
Szanowna Pani Chciałbym wyrazić swoje rozczarowanie procesem rekrutacyjnym, który miał miejsce w Państwa firmie. Po zakończeniu rozmów kwalifikacyjnych otrzymałem informację o zatrudnieniu, na co się oczywiście bardzo cieszyłem i z niecierpliwością czekałem na formalną ofertę. Niestety, mimo upływu czasu i kilkukrotnych prób kontaktu z mojej strony, nie otrzymałem żadnych dalszych informacji ani oficjalnej oferty pracy. Takie postępowanie jest nieprofesjonalne i budzi poważne wątpliwości co do kompetencji osób odpowiedzialnych za rekrutację w Państwa firmie.
Witam. Niestety miałam taką sytuację jak Ty. Ostatnio rekrutowalam na stanowisko doradcy w tej placówce. Podczas rozmowy z Kierownikiem Oddziału dostałam informację, że zostanę przyjęta . Dopytalam, czy mam już nie szukać innej pracy. Pani Kierownik powiedziała, że nie. Poinformowała mnie, że zadzwoni do mnie HR jeszcze w sprawie formalności. Złożyłam więc wypowiedzenie w aktualnym miejscu pracy , gdyż miałam zacząć od czerwca. W międzyczasie odmówiłam udziału w innych rekrutacjach, bo tu mi najbardziej odpowiadały warunki. Owszem do rozmowy z HR doszło, ale mój niepokój wzbudziło to, że okazało się być to drugim etapem rekrutacji. Spodziewałam się ustalenia szczegółów kadrowych, otrzymania skierowania do medycyny pracy. Pani z HR powiedziała, że zadzwoni do 2 dni. Nastała długa cisza. W dniu dzisiejszym udało mi się w końcu dodzwonić do Kierownika i otrzymałam informacje, że potrzebują jednak kogoś z dłuższym doświadczeniem ( ja pracowałam w bankowości i księgowości ponad 11 lat). Pytam, ale jak to, przecież dostałam informację, że dostałam tą pracę i przecież już złożyłam wypowiedzenie, bo pani mówiła, żeby składać. Kobieta wyparła się w żywe oczy, że wcale nic takiego nie powiedziała. Przeplakalam cały dzień. Wypowiedzenia nie mam możliwości cofnąć. Zostałam na lodzie. Bez pracy, bez środków do życia. Nie mam teraz jak tego udowodnić. Mam nadzieję, że M Bank wyciągnie jakieś konsekwencje wobec obecnej Pani Kierownik, bo jak widać (usunięte przez administratora) nie jestem tylko ja...
Widocznie powiedziała wszystkim którzy chcieli zostać zatrudnieni że zostajemy przyjęci przykra polityka firmy Ja odmówiłam pracy tak samo niestety też dla pani Uli 10 lat pracy na stanowisku kierowniczym to za mało albo bała się że ja wygryziemy
Szanowni Państwo, Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z obsługi w placówce banku]. Czas oczekiwania wyniósł ponad ], mimo że w oddziale nie było w klientów. Pracownik był nieuprzejmy i niekompetentny, co sprawiło, że moje pytania były ignorowane, a problem nie został rozwiązany. Brak profesjonalizmu i zaangażowania ze strony personelu jest dla mnie nie do przyjęcia. Mam nadzieję, że moje uwagi przyczynią się do poprawy jakości obsługi w Państwa placówkach. Z poważaniem,
Szanowni Państwo, Chciałbym podzielić się moją negatywną opinią na temat obsługi klienta, której doświadczyłem w jednej z Państwa placówek. Odwiedziłem oddział banku w Świdnicy Niestety, już na samym początku napotkałem problemy. 1. **Długi czas oczekiwania**: Pomimo niewielkiej liczby klientów w oddziale, musiałem czekać ponad [określ czas oczekiwania] minut, zanim zostałem obsłużony. Tak długi czas oczekiwania jest nieakceptowalny i znacząco wpłynął na moją opinię o Państwa banku. 2. **Nieuprzejmość i brak profesjonalizmu personelu**: Kiedy w końcu zostałem obsłużony, pracownik banku wykazywał się nieuprzejmością i brakiem profesjonalizmu. Miałem wrażenie, że moje pytania i problemy są dla niego irytujące i nieistotne. Zamiast otrzymać pomoc i wsparcie, czułem się zbywany i ignorowany. 3. **Niewystarczająca znajomość procedur**: Pracownik, z którym rozmawiałem, wydawał się nie do końca znać procedury związane z moją sprawą. W efekcie musiałem kilkakrotnie tłumaczyć swój problem, a i tak nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi ani rozwiązania. 4. **Brak efektywnej pomocy**: Pomimo mojego cierpliwego tłumaczenia problemu, nie udało się znaleźć rozwiązania. Ostatecznie opuściłem oddział bez załatwienia swojej sprawy, co jest bardzo frustrujące i nieprofesjonalne. Mam nadzieję, że moja opinia zostanie wzięta pod uwagę i posłuży do poprawy jakości obsługi klienta w Państwa placówkach. Liczę na to, że przyszłe wizyty w Państwa banku będą przebiegały sprawniej i w bardziej profesjonalnej atmosferze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w mBank?
Zobacz opinie na temat firmy mBank tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.