Doradca ds. emerytalnych - OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI

Ostrowiec Świętokrzyski
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

CEL ISTNIENIA STANOWISKA:

Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.

Wymagania

Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w obszarze obsługi spraw emerytalno-rentowych

Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów;
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami

 

Wymagania dodatkowe:

- Znajomość programów komputerowych: MS Word i MS Excel - poziom średni
- Orientacja na cel
- Orientacja na jakość
- Komunikacja
- Współpraca
- Elastyczność
- Nastawienie na rozwój
- Orientacja na klienta
- Rozwiązywanie problemów
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat;
  • skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje:

  • skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty niekompletne, niezgodne z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • przewidujemy proces rekrutacyjny obejmujący test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne

Oferujemy

Oferujemy: umowę na zastępstwo

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Warunki pracy:

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 kondygnacyjny
- bez pomieszczeń sanitarnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- brak windy
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie